• AND LET HAZ KISS LOU <3



    Join us:

    Berna - Madhouse
    Lieke - DeGeneres
    Miriam - MirLiam
    Jette - ColoredPaws
    Anouk - Bernini
    Demi - Coockies
    Yvonne - MissStoran
    Marie -Curlies
    Elle - Styles
    Paulien - CarrotNiall
    Yasmine - CASPAR
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Glenn - IrishCharm
    Brookelle - Brookie
    Natascha - Pokemoniall
    Esra - Rembrandt
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Walcottx1D
    Anna - 55marente55
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - MaIik
    Tell me your name and you can join us! ^^.

    I LOVE YOU ALL <3

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 21:02 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    MissStoran schreef:
    (...)
    Ikkkeee ook alleen red ik het wss. Hoezo eigenlijk dan.??? Als ik hae tnu niet zo goed deed wist ik het ook
    Ik ben met 3x een 5,5 over gegaan. heb nu nog 1tje die wss ook hoger is als ik mijn punt terug krijg. dus ik ben trots op mezelf maar dat van vorig jaar kwam door andere redenen dat ik het verknald heb.


    Nah, ik voer gewoon helemaal niets uit voor school, leer eigenlijk amper, sta 3onvoldoens, dus ja... Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik stel leren echt altijd uit omg. Toch haal ik nog best goede cijfers, hoe zou het zijn als ik echt goed zou leren? ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Eyes schreef:
    Ik heb geen examens pas als ik in het tweede of derde jaar van mijn opleiding zit.

    ik heb weer examens als ik in de 4de zit van mijn opleiding. al moet ik eerst nog even in de 4de zien te komen. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    woow ik werd vorig jaar gepest en ik zat en had een erg moeilijke periode. Ik ben opmezelf erg trots als ik een voldoende haal en ik doe er mijn best voor want waarom zou ik een jaar verkloten en verspillen als ik weet dat het kan? Tuurlijk ik heb dipjes en voor sommige vakken blijf ik het leren uitstellen maarja.
    Ik mag een examenfeest geven als steun ik mag naar concert(dat is voor mijn verjaardag) maar ik heb ook een mega poster en tijdschriften met hun erin en dat helpt mij wel met motivatie.

    Dusja ik heb het mezelf aangeleerd als je nu je best doet kun je naar een adnere school, lekker veel stage bij kinderen lopen en dan is het praktijk gericht. Net als nu met mijn stage ik zit al heel de middag te werken (wel met Q maar ik werk goed door en kijk dit keer niet om de 5 sec. voor nieuwe reacties. dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DeGeneres schreef:
    (...)

    Nah, ik voer gewoon helemaal niets uit voor school, leer eigenlijk amper, sta 3onvoldoens, dus ja... Haha.


    Nawh. =(
    Herken ik wel, haha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Madhouse schreef:
    Wat zal ik eerst gaan doen? Grieks, wiskunde of Nederlands, it's all up to you guys?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    MirLiam schreef:
    (...)

    Nawh. =(
    Herken ik wel, haha.


    Ik heb al 2x een 1,1 gehaald voor Duits, goed, niet waar? Ik sta daar nu lager voor dan voor Economie terwijl ik echt super slecht ben in Economie.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DeGeneres schreef:
    (...)

    Ik heb al 2x een 1,1 gehaald voor Duits, goed, niet waar? Ik sta daar nu lager voor dan voor Economie terwijl ik echt super slecht ben in Economie.


    Ohmygod, een 1,1... dat herken ik dan weer niet, mijn laagte is een 4,3.
    But someday, it will be okay.. !


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    DeGeneres schreef:
    (...)

    Ik heb al 2x een 1,1 gehaald voor Duits, goed, niet waar? Ik sta daar nu lager voor dan voor Economie terwijl ik echt super slecht ben in Economie.

    N'ahw :c
    Maar 1,1 is altijd beter dan al mijn enen. Oe, economie kan ik altijd (als ik tijd heb) uitleggen, want ik leg mijn vriendin ook altijd uit en ze vind dat ik supergoed uitleg. Dusja.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)

    1. Grieks
    2. Wiskunde
    3. Nederlands.
    :Y)
    Ben zelf bijna klaar.;c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    MirLiam schreef:
    (...)

    Ohmygod, een 1,1... dat herken ik dan weer niet, mijn laagte is een 4,3.
    But someday, it will be okay.. !


    Een echte 1 was mijn laagste. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Madhouse schreef:
    (...)
    N'ahw :c
    Maar 1,1 is altijd beter dan al mijn enen. Oe, economie kan ik altijd (als ik tijd heb) uitleggen, want ik leg mijn vriendin ook altijd uit en ze vind dat ik supergoed uitleg. Dusja.


    Ligt eraan welk niveau je doet? Ik zit zelf op het slechte niveau aller tijden. Vmbo-k.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Memoria schreef:
    (...)
    1. Grieks
    2. Wiskunde
    3. Nederlands.
    :Y)
    Ben zelf bijna klaar.;c

    Yeah, let's do that. Zit ik ook niet met twee talen na elkaar en kan ik na Nederlands economie gaan leren, dan zit ik dan juist weer met ene wiskundig vak.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    MirLiam schreef:
    Meh, ik zit er nog 4 jaar. :/


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DeGeneres schreef:
    (...)

    Ligt eraan welk niveau je doet? Ik zit zelf op het slechte niveau aller tijden. Vmbo-k.

    Wait, ik dacht dat je havo deed? Ik doe gymnasium. (: maar als je hulp nodig hebt bij economie. Ik wil je altijd helpen (;


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.