• AND LET HAZ KISS LOU <3



    Join us:

    Berna - Madhouse
    Lieke - DeGeneres
    Miriam - MirLiam
    Jette - ColoredPaws
    Anouk - Bernini
    Demi - Coockies
    Yvonne - MissStoran
    Marie -Curlies
    Elle - Styles
    Paulien - CarrotNiall
    Yasmine - CASPAR
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Glenn - IrishCharm
    Brookelle - Brookie
    Natascha - Pokemoniall
    Esra - Rembrandt
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Walcottx1D
    Anna - 55marente55
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - MaIik
    Tell me your name and you can join us! ^^.

    I LOVE YOU ALL <3

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 21:02 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    SuperMalik schreef:
    (...)

    hahahhaha. :(
    ja sorry maar in de (glee)rpg is hij neergeschoten, hij leefde nog en damon biljkt broer te zijn een bekende voetballer. ahah
    sebas is in glee heel gemeen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    (...)
    OMG goedzo meis, gefeliciteerd echt keigoed van je. en dan nu wat is cambridge engels:$


    haha, dat is extra engels, die wat moeilijker en gevarieerd is. het is een officieel examen waarmee ze in engeland kunne zien of je er goed in bent, en je dus makkelijker kan gaan studeren in engeland. ofzoiets (:


    Miep


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bernini schreef:
    (...)

    haha, dat is extra engels, die wat moeilijker en gevarieerd is. het is een officieel examen waarmee ze in engeland kunne zien of je er goed in bent, en je dus makkelijker kan gaan studeren in engeland. ofzoiets (:
    ahhh dat zou niets voor mij zijn ahah knap van je.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Lol


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    MissStoran schreef:
    (...)ja sorry maar in de (glee)rpg is hij neergeschoten, hij leefde nog en damon biljkt broer te zijn een bekende voetballer. ahah
    sebas is in glee heel gemeen


    Maaaaaar, deze Sebas is heel aardig :')
    oké Sebas, stop je ego.


    and let me kiss you.

    Bernini schreef:
    (...)

    haha, dat is extra engels, die wat moeilijker en gevarieerd is. het is een officieel examen waarmee ze in engeland kunne zien of je er goed in bent, en je dus makkelijker kan gaan studeren in engeland. ofzoiets (:


    Dat heb ik ook op school, maar dan Anglia. :')


    and let me kiss you.

    Memoria schreef:


    :9~:9~:9~


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    MaIik schreef:


    Lol


    Mijn leven in één gif, el oh el


    and let me kiss you.

    Memoria schreef:




    moest.dit.nou )':


    and let me kiss you.

    SuperMalik schreef:
    (...)

    Maaaaaar, deze Sebas is heel aardig :')
    oké Sebas, stop je ego.

    Maar je bent lief. oooo je bent de 2de jongen die ik ontmoet en Directioner is. ga jij naar concert omg anders loop ik straks naar jou en denk ik dat jij glenn bent. alhoewel jij hebt geen paars haar denkxD

    NIALL TIME


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:


    Harry isn't a manwhore. Liam isn't boring. Niall IS worth being in the band. Louis isn't gay. Zayn isn't a terrorist.
    whahahha


    echt wel, net als harry. want like DHUUHH ze doen het met elkaar! ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MissStoran schreef:
    (...)
    Maar je bent lief. oooo je bent de 2de jongen die ik ontmoet en Directioner is. ga jij naar concert omg anders loop ik straks naar jou en denk ik dat jij glenn bent. alhoewel jij hebt geen paars haar denkxD

    NIALL TIME



    Neee, ik ga niet naar 't concert, ik heb wel vanaf 8 uur 's ochtends op me laptop gezeten, maaaar toen kwam ik erachter dat ik dus niet op de goede pagina zat. Dus om half 10 kwam ik daarachter en toen stond ik dus twee keer in de wachtrij en toen was ik er net uit, waren ze nét uitverkocht. =(


    and let me kiss you.

    Styles schreef:
    (...)

    echt wel, net als harry. want like DHUUHH ze doen het met elkaar! ;x



    Ja, dat is wel zo :/ ;x


    and let me kiss you.

    SuperMalik schreef:
    (...)

    Mijn leven in één gif, el oh el

    Hahaha. :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli