• Er zal vast wel iemand mijn reactie op het THDST hebben gelezen? En anders kan je die nu lezen xD


    Hoi

    Ik vind jullie echt dom bezig. Iedereen, zelfs fans, zeggen dat jullie achterlijk zijn, en eigenlijk is dat waar.
    Stelletje naaiers. Alleen leuk doen als het jullie uitkomt>.<

    Xx



    Vervloek me aub niet xD

    x
    Wat vinden jullie van de het street team?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: even het topic zinvol maken)

    whoehoe n_n pino rockt x3


    We can only learn to love by loving.

    Moet je daarvoor een topic openen ?:8


    The soul needs autumn.

    Ik eh snap je niet xD?


    Life is hard and then we die

    Whoehoe^^
    en gelijk heb je.Hun leven bestaat alleen maar uit TH TH TH En geilen op Bill _o_

    Ik eh snap je niet xD?


    ik ws nogal boos xD

    En toen ging ik daar zeuren xD

    Moet je daarvoor een topic openen ?:8


    ja xD

    whoehoe n_n pino rockt x3


    dankje xD

    Whoehoe^^
    en gelijk heb je.Hun leven bestaat alleen maar uit TH TH TH En geilen op Bill _o_
    Ik zit ook bij THDST maar nee, zo ben ik dus echt niet. Ik vind het leuk dat ze TH meetingen houden. En btw, beter dat ze alles in een groep doen bij THDST dan dat we jou ermee lastig vallen toch?


    Life is hard and then we die

    Whoehoe^^
    en gelijk heb je.Hun leven bestaat alleen maar uit TH TH TH En geilen op Bill _o_


    vriendin van mij zat er naast xD Die kwam niet meer bij xD

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 21:14 ]

    (...)Ik zit ook bij THDST maar nee, zo ben ik dus echt niet. Ik vind het leuk dat ze TH meetingen houden. En btw, beter dat ze alles in een groep doen bij THDST dan dat we jou ermee lastig vallen toch?


    Toen een vriendin van mij een meeting organiseerde, stond dat hun niet aan en is ze ervan af gekickt>.< en toen werd ik boos xD

    (...)

    vriendin van mij zat er naast xD Die kwam niet meer bij xD




    Welke vriendin? xD


    you are no greatest love but disappointment in my life

    HAHA ZO VET.
    x'D Ik had nog een hele rel met die hyve. Omdat ik die meeting van ze had afgekraakt en karin ook.
    dat topic van 'de keerzijde van de medaille |:' en dat overdreven gezeur kwam door mij x'D

    -vind humor-

    Ze zijn ook triest x]
    Like, Karin is 31 jaar oud. En dan gaat ze TH 3 dagen stalken in LA. En dan vooral zeggen dat ze geen obsessede fan is x] Right..
    Maarja goed ik zeg al nix meer, voor ik weet die karin lovers op m'n dak krijg x'D


    xD Ikkreeg er ook een xD En toen heb ik die geblokeerd op hyves xDEn toen heb ik die geblokeerd op hyves xD

    (...)

    Toen een vriendin van mij een meeting organiseerde, stond dat hun niet aan en is ze ervan af gekickt>.< en toen werd ik boos xD
    Wtf, zo raar :S Naja, is dat Karin mens echt 31? Oh jakkie, het idee >,<


    Life is hard and then we die

    (...)



    Welke vriendin? xD


    me oma xD

    Nee sukkel. Jij xD