• Liefs,

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 10:20 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Ooh god, dat is echt verschrikkelijk ): Ik wens je echt heel heeel veel sterkte!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ahw meis, dit is echt shit. Gecondoleerd en sterkte!
    Als je wilt praten of gewoon je hart luchten, je kan me áltijd mailen!

    Bieberen schreef:
    Ahw meis, dit is echt shit. Gecondoleerd en sterkte!
    Als je wilt praten of gewoon je hart luchten, je kan me áltijd mailen!


    Dankjewel!


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Finnick schreef:
    Ooh god, dat is echt verschrikkelijk ): Ik wens je echt heel heeel veel sterkte!


    Dankjewel!


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Gecondoleerd en sterkte meid. (flower)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Awh, meid, ik vind het vreselijk voor je. Ik wens je heel veel sterkte (H)(flower)
    Als je je hart wilt luchten, kan je me altijd pb'en.


    -

    Gecondoleerd!

    Toevallig lees ik net iets dat een 36-jaririge man is aangehouden, vanwege een man die van 4 hoog uit een flat naar beneden viel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SecretDoor schreef:
    Gecondoleerd!

    Toevallig lees ik net iets dat een 36-jaririge man is aangehouden, vanwege een man die van 4 hoog uit een flat naar beneden viel.


    Ja dat is wat ik ook bedoelde..
    Was in Enschede gebeurt vanacht waarschijnlijk
    ze zijn nog aan het onderzoeken wat er precies is gebeurt
    en dankje!


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Oh God, gecondoleerd.
    Je kan je verhaal altijd bij me kwijt; ik weet niet wat je doormaakt, maar ik ben bereid om een luisterend oor te zijn en je zo goed mogelijk te helpen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gecondoleerd en heel veel sterkte!


    Tell me about it, stud.

    Dankjewel allemaal voor al jullie lieve reacties <3


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    xxLoveNiall schreef:
    (...)

    Ja dat is wat ik ook bedoelde..
    Was in Enschede gebeurt vanacht waarschijnlijk
    ze zijn nog aan het onderzoeken wat er precies is gebeurt
    en dankje!

    Waarom gebeuren in mijn stad telkens slechte dingen ;c
    Ik wens je zoveel sterkte en dat jij hier over heen kunt komen. Gecondoleerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Waarom gebeuren in mijn stad telkens slechte dingen ;c
    Ik wens je zoveel sterkte en dat jij hier over heen kunt komen. Gecondoleerd.


    er gebeurt idd wel veel in Enschede ):
    maarja Dankjewel


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Bieberen schreef:
    Ahw meis, dit is echt shit. Gecondoleerd en sterkte!
    Als je wilt praten of gewoon je hart luchten, je kan me áltijd mailen!


    •*• Lululu •*•

    xxLoveNiall schreef:
    (...)

    er gebeurt idd wel veel in Enschede ):
    maarja Dankjewel

    Stomme, domme Enscheders. Echt, ik wens je heel veel sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.