• Hoi!
    Ik zag een topic dat iemand Q'ers natekende. Dat vond ik eigenlijk best wel cool. Ik kreeg gelijk zin om ook weer wat te tekenen (:
    Dus daarom aan jullie: Willen jullie iets dat getekend moet worden, of ben je benieuwd hoe iets/iemand nagetekend eruit ziet? Dan kan je dat hieronder posten en teken ik het!
    Hopelijk vinden jullie het een beetje leuk, want dit is mijn eerste topic!
    xAnanananas

    P.S. Ik volg de raad van Arthur op, ik zet hier een aantal tekeningen die ik al eerder getekend heb zodat jullie mijn tekenstijl kunnen zien.




    Al klaar:
    -Tekening Druella
    -Tekening kittje
    -Tekening Uchiha
    -Tekening Errin
    -Tekening Celin

    In wachtrij:
    -TeamSterek
    -Apocalyptic
    -NarniaXx
    -Shelob

    Ik probeer alles zo snel mogelijk te doen. Ik heb niet altijd tijd, maar ik doe mijn best C:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 17:17 ]


    --

    Jaaaaaaa.
    Lucius.


    Ik ben benieuwd!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kan de afbeelding niet zien D:
    Maar ik kan ook een ander plaatje van Lucius natekenen?


    --

    Ananananas schreef:
    Ik kan de afbeelding niet zien D:
    Maar ik kan ook een ander plaatje van Lucius natekenen?

    Vreemd, ik zie hem wel gewoon. ;o
    Ja hoor, haha. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Misschien kun je wat tekeningen van jezelf laten zien, zodat mensen je stijl kunnen zien (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    http://images3.nick.com/nicktoons-assets/shows/images/dragon-ball-gt/flipbooks/characters/pan-1.jpg?height=220&width=300&quality=0.75
    zou je deze kunnen tekenen:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Voor Druella:


    http://i49.tinypic.com/14k86rm.jpg

    Het is niet precies de blik als op de foto, maar ik hoop dat je hem alsnog leuk vind (:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 16:13 ]


    --

    Oh, awesome!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wauw.
    Je kan echt mooi tekenen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Kittje, Bedankt en jouw tekening komt er ook aan, maar daar ben ik nog mee bezig. (Sorry als het lang duurt!)


    --

    Wow wat kun jij mooi tekenen zeg :3 Ik ben jaloers, ik wou dat ik dat kon. ^^

    Zou je deze foto voor me na willen tekenen? ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ....

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 21:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Maak niet uit
    take you're time;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Deze is voor kittje:



    http://i46.tinypic.com/2ezjmv6.jpg
    De handen falen, maar dat is nooit echt mijn sterkste punt geweest. Hope you like it!
    (Sorry voor de vegen trouwens, als je wil kan ik die nog wel weggummen, maar dat wordt dan een andere keer. Het licht is nu nogal slecht.)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:24 ]


    --

    Wow, je kunt goed tekenen.


    •*• Lululu •*•

    wow:O
    dankje:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.