• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:21 ]


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik haal mijn schouders weer op,nog steeds was ik te koppig om mijn afvallen als eetprobleem te zien. "wat doe je hier je had met de jongens op moeten treden"zeg ik zacht. Ik ginf niet ontkennen dat ik hem gemist had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Beau Peter Brooks
    Ik ren terug naar mijn kamer en pak onder mijn koffer een sigaretje en aansteker. Ik steek het beide diep in mijn zak en loop rustig naar buiten. Ik steek hem aan en begin op mijn gemak te roken. Niemand, hoop ik, die het zal merken. Ik kan namelijk gewoon niet stoppen, ook al mag het niet. Het is niet toegestaan van ze... Maar hun weten niet dat ik het stiekem toch wel doe. Als ze niet naar buiten komen, komen ze er ook nooit achter. Ik sta in de hoek waar je bijna niet te zien bent zodat ik niet opval.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Malik

    Hij haalt zijn schouders op, ik zucht weer maar laat het maar zo. "wat doe je hier je had met de jongens op moeten treden" zegt hij zacht.
    Ik frons even, 'je weet best dat One Direction niet verder gaat zonder jouw Nialler' zucht ik. Ik haal mijn schouders op, 'blijkbaar is het een probleem als je niet wilt falen' mompel ik...


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    Ze kwamen. Ze pesten me. Ze willen me vermoorden. Ik zakte tegen het bed aan en kneep mijn ogen dicht. Ik begon eerst te hyperventileren en daarna sloeg ik een oorverdovende en krijsende gil. Steeds harder begon ik te gillen, en ik hield niet op. Ze wilden me gek maken, wat ze was gelukt. Ze wilden me zelfmoord laten plegen, maar zo diep zonk ik niet. Nog altijd gillend sperde ik mijn ogen open.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    "ik was niet eens goed''mompel ik.
    "faalangst?' stel ik vragend aan hem.
    Ik antwoorde niwt waarom ik hiwr zat hij zou het vanzelf zien.
    'hoe ehm gaat het met ze? Ik had eihwnlijk vrtwacht dat ze mijn gelijk zouden inzien en verder gaan... Ik hield van grootte trouien dan zag je mijn dikke buik tenmiste niet. Afkeyrend keek ik naar mijn buik

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:48 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Doutzen Kroes
    We waren er. O, god.
    De piloot lande en pakte mijn koffers die ik, zodra ik was uitgestapt in mijn fabulous outfit bestaande uit een blauwe skinny jeans en een witte blouse, van hem afpakte ‘Ik kan heus zelf wel mijn koffers dragen.’ En ik liep met klikkende hakken naar de poort toe die dicht was. Ik zuchtte en drukte op de bel. Ik hoorde de helikopter opstijgen en keek om. Dag heli. Hallo nieuwe wereld.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Zayn Malik

    "ik was niet eens goed'' mompelt hij, ik schud mijn hoofd even. 'Je was perfect' mompel ik. "faalangst?' vraagt hij, ik haal mijn schouders op.
    'hoe ehm gaat het met ze?' vraagt hij. 'Ze werken niet meer, niemand wou verder toen jij weg ging' zeg ik. Ik zie hem naar zijn buik kijken, 'Niall, zeg niet wat ik denk dat het is?' mompel ik zuchtend.


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik kijk hrm ongelovig aan 'jullie zijn echt ggek'volgens mij waren de fans blij om te horen dat ik eruit gestapt was.
    'ik weet niet wat jij denkt'mompel ik eraan toe.

    Ik ga zo slape ik voel me niet echt lekker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [malino wil jij Doutzen binnen laten?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Zayn Malik

    'jullie zijn echt gek' mompelt hij terwijl hij me ongelovig aankijkt. Ik haal mijn schouders op.
    'ik weet niet wat jij denkt' mompelt hij. Ik vernauw mijn ogen even. 'Ik denk dat jij een eetprobleem hebt' mompel ik.
    Okee, ik was ook mager en dat zag je door mijn t-shirts.. Maar je moet er iets voor overhebben om op de top te blijven...


    El Diablo.

    Alexia Romano

    Ik hoorde de bel en bijna gelijk het opstijgen van een helikopter. Ik loop snel naar de deuren en open hem. 'Doutzen, welkom' glimlach ik en laat haar binnen.
    'Je deelt een kamer, kamer tien. Einde van de gang links' glimlach ik. Ik kijk weer even naar Nevaja. 'Jij hebt Cris dus ook niet gezien' lach ik...


    El Diablo.

    Niall Horan

    Ik grom even en schut mijn hoofd 'ik probeer alleen wat af te balllen'zeg ik en kojk naar mijn buik
    'kijk fan ik pak een vetrol vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {Whahaha, Beau staat te roken... Niemand die hem tegen houd...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Lol, Cher zit te gillen. Niemand die iets tegen haar doet. Maar ach, met die stemmen in haar hoofd heeft ze wel nieuwe vrienden]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik zucht en schud mijn hoofd. 'Wat jij wil Niall' mompel ik.
    Ik plof weer op bed en pak het notitieblok weer voor me en begin met schrijven.
    Even zien.. Wat rijmt op Kiss....


    El Diablo.