• Hooi,
    Ik en mijn vriend willen graag seks dus nu vroeg ik me af, welke condooms zijn het veiligste en werken het beste?

    awkwaaard


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Durex werkt altijd goed. (bloos)


    You are beautiful, you are love.

    Nou je moet sowieso de pil slikken en misschien kun je een spiraaltje laten plaatsen? Ik heb 15 en heb ook nog nooit sex gehad dus ik weet niets van welk condoom het beste is maar ik zou sowieso niet bezuinigen op condooms en dus ook gewoon als het nodig is de duurste pakken maar dat weet je zelf vast ook wel.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wow ik zie dat je zelf ook pas 15 ben, okey misschien niet mijn zaak maar is dat niet een beetje jong?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wow ik zie dat je zelf ook pas 15 ben, okey misschien niet mijn zaak maar is dat niet een beetje jong?

    Zelf als 15-jarige vind ik het ook jong, maar mensen moeten het toch zelf weten? Ik heb zelf nog nooit een vriendje gehad.

    OT:
    Ik denk niet dat het echt wat uitmaakt. Gewoon wat kopen in de winkels en misschien de pil slikken?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leeftijd vind ik er niet toe doen. Je moet het doen wanneer je er klaar voor bent, maar ik vind 14 dan weer net te jong, niet dat jij dat bent of zo. 15 vind ik dus een prima leeftijd. Ik zou van durex pakken, die vond ik persoonlijk best wel fijn - ja ik heb ervaring trololooo - en gewoon wel de pil nemen. Zelf raad ik de prikpil aan want die kan je onmogelijk vergeten :'D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:16 ]


    26 - 02 - '16

    Ikzelf slik de pil. Ja ik ben 15 en mijn vriend is 19. Maar ik ben zijn eerste vriendin, gaf hem z'n eerste kus en hij is ook nog maagd.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    SecretDoor schreef:
    (...)
    Zelf als 15-jarige vind ik het ook jong, maar mensen moeten het toch zelf weten? Ik heb zelf nog nooit een vriendje gehad. -een serieus vriendje dan-

    OT:
    Ik denk niet dat het echt wat uitmaakt. Gewoon wat kopen in de winkels en misschien de pil slikken?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    iSlytherin schreef:
    Ikzelf slik de pil. Ja ik ben 15 en mijn vriend is 19. Maar ik ben zijn eerste vriendin, gaf hem z'n eerste kus en hij is ook nog maagd.


    Creepy, maar same ^^

    En durex is gwn een goed merk dus is altijd wel goed, maar de pil is voor een vrouw ook prettig als extra zekerheid vind ik =)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Durex


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    iSlytherin schreef:
    Ikzelf slik de pil. Ja ik ben 15 en mijn vriend is 19. Maar ik ben zijn eerste vriendin, gaf hem z'n eerste kus en hij is ook nog maagd.


    ach ik herinner het bij mij ook nog... ik was 15 en hij net 18, maar als je liefde voelt en geen spijt gaat hebben er gewoon voor gaan.
    Het is nu misschien wel uit tussen ons, maar ik heb er geen moment spijt van gehad dat hij mijn eerst wasen probably mijn laatste kijk naar mijn gezicht he was blind I think


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik zou naar de dokter gaan en een pil aanvragen and yes een pakje Durex aanschaffen. Een bron vertelt me dat feather lite condooms prettig zijn (die met dat veertje) maar dat kan ik niet bevestigen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Durex is goed. Maar op zich zijn alle condooms prima, ze worden namelijk getest voordat ze in de schappen komen.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Durex is goed. Maar op zich zijn alle condooms prima, ze worden namelijk getest voordat ze in de schappen komen.
    Lekker, tweedehands condooms, ieders droom


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    (...)Lekker, tweedehands condooms, ieders droom


    Je kunt het beste er een gebruiken die op de straat liggen, knoopje effetjes doorknippen en klaar voor gebruik. Het beste is het om niet uit te spoelen, andermans sperma werkt prima als glijmiddel.


    Maar OT; Eerlijk gezegd lijkt me dit meer iets wat je moet bespreken met je ouders.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Je kunt het beste er een gebruiken die op de straat liggen, knoopje effetjes doorknippen en klaar voor gebruik. Het beste is het om niet uit te spoelen, andermans sperma werkt prima als glijmiddel.


    Maar OT; Eerlijk gezegd lijkt me dit meer iets wat je moet bespreken met je ouders.
    Ja precies! Gratiesh, een eurooo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf