• Liefste users van Quizlet,nl,

    Nu de vlaggetjes verdwenen zijn, mag het wel duidelijk zijn dat het jubileum voorbij is. In plaats van 1 dag feest hebben we er 10 dagen van gemaakt, goed voor elk jaar dat Quizlet tot nu toe bestaat!

    Nu vraag ik me af wat jullie van de feest'week' vonden. Wat vond je leuk? Wat vond je minder leuk? Welke tips hebben jullie voor ons (wat moet een volgende feestgelegenheid echt anders of wat kan er gewoon nog wat beter)?

    Ik zou het graag van jullie horen =)

    Liefs, Emma

    Vinden jullie dat woord, jubileum, ook zo lastig te spellen? :S

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 19:46 ]

    Ik vond het super leuk! Het was duidelijk merkbaar, maar niet vervelend. Het was niet dat je alsmaar bezig hoefde te zijn met de feestelijke activiteiten, maar het kon wel en je kon zelf beslissen in welke mate je dat deed. Ik denk dat, dat heel erg goed is geweest, omdat je het daarmee toegankelijk maarkt - iets wat Quizlet zelf ook is, vind ik.
    Wat ik minder leuk vond? Oei, dan moet ik hard denken. Ik weet het niet. Het enige wat ik lastig vond is dat toen ik mijn nieuwe emplate had ingesteld, de linkjes op mijn profiel oranje bleven, maar de achtergrond wel meeging, maar op het forum de nieuwe kleur linkjes het wel deden, maar de vlaggetjes er weer stonden. Ach ja, als dat het probleem is geweest voor mij, kan het veel erger. x']
    Ik weet niet zo snel tips. Ik vond het eigenlijk zo heel erg leuk. Het bovenstaande is niet eens echt een probleem geweest, ondanks mijn topic. Ik heb er nooit echt last van gehad. De activiteiten vond ik erg leuk en ik vind dat de organisatie goed gedaan. Complimenten daarvoor!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vond het echt super leuk! Het was speciaal om mee te mogen maken en ik hoop dat deze site nog langer blijft bestaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het was super!

    Ik heb niet echt verbeterpuntjes, er werd veel gedaan, maar niet zo overdreven dat het storend werd dus goed werk en nogmaals bedankt aan heel de crew!


    Valt wel mee.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 19:53 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb niet echt verbeterpunten, maar ik vond het wel erg leuk! De achtergrond vond ik, persoonlijk, niet storend. Het was niet fel of irritant, de acties zijn leuk, er werd veel aandacht besteedt (maar niet teveel, of zoiets), en ik kwam er echt door in een feeststemming, vooral op de eerste paar dagen. Ik vond het erg geslaagd!

    Raar woord. Ju-bi-le-um.


    Tijd voor koffie.

    Patholoog schreef:
    Ik vond het echt super leuk! Het was speciaal om mee te mogen maken en ik hoop dat deze site nog langer blijft bestaan.

    Ik vond het wel erg leuk, alleen had ik wel ergens iets meer iets opvallends verwacht. (niet dat die vlaggetjes niet opvallend waren, maar het wende ook. het viel me nu pas op dat het er niet meer was, misschien helpt de mobiel versie daar ook aan mee) En misschien is opvallend ook niet het juiste woord om te gebruiken. Ik weet niet.
    De acties vond ik trouwens wel leuk en de competities ook. oh wow. wat vaag ben ik (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik vond het heel erg leuk & feestelijk!
    Hopelijk zal Quizlet nog vele jaren bestaan. ^^


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Patholoog schreef:
    Ik vond het echt super leuk! Het was speciaal om mee te mogen maken en ik hoop dat deze site nog langer blijft bestaan.


    26 - 02 - '16

    Ik zeg: op naar de volgende tien.
          Zonder Quizlet had mijn leven er heel anders uitgezien en was ik niet de schrijfster geworden die ik vandaag de dag ben. Deze ervaring gun ik iedereen.
          Rock on, Quizlet!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik vond het heel erg leuk. Het was fijn dat er aan iedereen gedacht werd door die wedstrijden en loterij te organiseren. De feestsfeer op Q was ook heel leuk.


    16 - 09 - '17

    awwww ik vind t zo jammer dat t nu alweer over is =[ hou mn icon gewoon zo ;P


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Heel leuk! Moet wel even wennen aan de vlaggetjes die niet meer op de achtergrond staan, vond het heel leuk om mee te maken en iedereen was heel leuk en vrolijk :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vond het echt leuk! :)


    Happiness is the best revenge

    Ik vond het heel erg leuk, al ga ik mijn avatar wel missen hoor. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik heb zoveel plezier gehad in afgelopen dagen dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om afstand van mijn avatar te doen en ik de vlaggetjes eigenlijk haast mis. :x
    Echt heel tof, dat er zoveel tijd in gestoken werd door de crew en dat jullie zo betrokken bij ons zijn. Iets meer tijd voor de wedstrijden had ik persoonlijk misschien fijn gevonden, omdat ik eigenlijk geen tijd heb gehad om eraan mee te doen, doordat er toch wel wat tijd in zit en dat met school niet te combineren was.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."