• Hier kan je praten over onzin en andere dingen bij het RPG
    Ook dingen zoals: Ik was een weekendje weg wat heb ik gemist hier plaatsen plz :)

    Het speel topic 1
    Het rollen topic

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dont say why me, say try me

    Haha, ik ben 12 bijna 13 en whaha beterschap met je buikspierpijn boh k heb idee nieuw forum, welke hobbies heb je allemaal gehad okee srry dat ik deze onzin hier schrijf maja en trouwens toen ik klein was deed ik altijd met zo'n meisje wat 2jaar ouder was als mij altijd zo'n kleine tonneelstukjes bedenken en opvoeren voor allemaal zon kennissen van me ouders


    Dankjewel voor je beterschap
    mijn hobies zijn tekenen toneel dans broertjes irriteren leraren vervelen chatten etc
    vroeger dee ik dat ook el haha met mijn vriendin en een van mijn broers haha
    ik zit nu braafjes op school, achter een computer, te internetten :P Like a boss haha
    Maargoed mijn mentor is nederlands leraares en aangezien iedereen behalve ik uit mijn klas faalt in nederlands geeft ze in begelijding en keuze werktijd (mentor uur en studie uur soortvan) meestal ook nederlands. Gelukkig heb ik de afspraak, als ik het begrijp hoef ik het niet te maken omdat ik ben blijven zitten en vorig jaar ook al een 9 ofzo voor nederlands op mijn rapport stond... Maar nu een nieuw rooster 3 van de 4 uren voor de pauze lessen van mijn mentor! 3 lessen me dood vervelen! 3 uur! nauja 2.15 uur (een les is maar 3 kwartier) ZUCHT en dat dan elke dinsdag ochtend..............


    Dont say why me, say try me

    Dus kunnen we hier nu vragen van: wie wil met... Praten? Of doen we dat nog steeds bij het andere topic?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    hierzo :)


    Dont say why me, say try me

    ma topics^^
    mijn hobby's zijn btw vioolspelen, dansen (hiphop/jazz) && melig zijn met vriendinnen(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Mijn topics^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn topics :3


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ik zit in 1ste pas :$ en my hobbies toneel, ben 2weken geleden gestopt met atletiek en ga nu maybe voetballen, broertje irriteren ^^ en verder ook gewoon lol met me vriendinnen, leraren het leven zuur maken en al die herkenbare dingen ^^

    Kan iemand me trouwens uitleggen hoe je zelf een forum aanmaakt?

    je gaat naar alle forumspelletjes en dan links boven is een knop nieuw topic


    Dont say why me, say try me

    Oh my... Ik lees serieus alles mee en dat terwijl ik zoveel wel nuttige dingen heb te doen. Ik verveel me ook wel een klein beetje


    We've lived in the shadows for far too long.

    Srry was iets persoonlijks gister volgens mij niks geplaatst srry :(

    maakt niet uit als je 1 dagje niks post hoor, maar het is een beetje vervelend als er echt allen maar 2 mensen iets posten


    Dont say why me, say try me