• 12 Disney prinsessen, 12 Villains en 7 mensen. Misschien raadt je het al, maar zo niet: 'De Disney prinsessen die je kende van toen je klein was uit al die films en boekjes, zijn in onze wereld terechtgekomen.' Dit allemaal dankzij hun Villains, met name Maleficent en de Evil Queen.
    Maleficent was het zat om Aurora iedere dag in de sprookjeswereld rond te zien huppelen, dus heeft ze samen met de Evil Queen, wie het al eerder was gelukt om Sneeuwwitje weg te sturen, een spreuk geheven. Maar door een fout hebben ze alle Disney prinsessen weg gestuurd, niet dat ze het erg vinden, maarja... Hoe zit het nu voor de bevolking van de Sprookjeswereld, nu alle Prinsessen weg zijn en alleen de Villains zijn overgebleven?
    De Prinsessen hebben niet door dat er iets is gebeurd, maar als ze wakker worden en erachter komen dat dit niet hun eigen bed is, schrikken ze zich rot. Hoe moeten ze zien te overleven in een wereld waar ijzeren paarden mensen vervoeren, alle vuurvliegjes gevangen zitten in grote, zwarte palen en er mensen gevangen zitten in borden op de muren van gebouwen?


    Invullen:
    Prinses:
    Naam (prinses):
    2e naam & achternaam (in onze wereld):
    Leeftijd (van 16 tot 25 jaar):
    Uiterlijk (afbeelding, gif):
    Innerlijk:
    Samengevat sprookje:
    Extra:



    Villain:
    Naam (Villain):
    Uiterlijk (afbeelding, gif):
    Innerlijk:
    Sprookje:
    Extra:


    Mens:
    Naam:
    Leeftijd (tot 28 jaar):
    Uiterlijk (afbeelding, gif):
    Innerlijk:
    Hoe/waar ontmoet hij/zij de prinsessen:
    Extra:


    Rollen:
    Prinsessen:
    - Yasmine|milou_
    - Anna|TheGirlOnFire
    - Pocahontas|missburton
    - Rapunzel|laetitia
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Villains:
    - Cruella de Vil|milou_
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Mensen:
    - Yara Robberts|akari
    - Wilhelm Karl Grimm|itsuki
    - Reservatie vrouw|gaudere
    -
    -
    -
    -


    Succes! Xx Milou

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 12:46 ]


    ~ Bleh. ~

    |Jamie 'Jasmine' Tiger|


    Naam:
    Jamie: knap.
    'Jasmine': kwetsbare bloem.
    Tiger: tijger.

    Leeftijd:
    Jamie is 16 jaar.

    Uiterlijk (afbeelding):


    Innerlijk:
    Jamie is een meisje dat zeker voor zichzelf opkomt en wie niet met zich laat spotten. Verder staat ze in onze wereld nog steviger in haar schoenen dan in de sprookjeswereld.

    Samengevat sprookje:
    De exotische en beeldschone Jasmine wil niet veel, behalve uit liefde trouwen en het leven buiten het paleis ervaren. Ze is de rijke en verwende vrijers zat die naar haar hand dingen en als sterke en onafhankelijke vrouw is Jasmine meer dan in staat om haar eigen boontjes te doppen. Ze wijst de jongemannen af en sluipt in haar eentje stiekem naar de markt. Aladdin moet net zo dapper, intelligent en betrouwbaar zijn als Jasmine om haar hart te veroveren.

    Extra:
    ze heeft op de een of andere manier haar tijger mee naar deze wereld kunnen nemen, deze is gekrompen tot het formaat van een katje.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 13:44 ]


    ~ Bleh. ~

    Weet iemand hoe je zo'n lijstje kunt maken waarbij je de rollen aangeeft en de username erbij kunt zetten?

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 20:46 ]


    ~ Bleh. ~

    Ik sneak eventjes naar binnen. In het Engels Tail = Staart, en Tale is verhaal. Ik denk dat je dat bedoelde? Ik doe niet echt mee aan deze dingen, maar heel veel succes. En uitleg over plaatjes vind je hier:
    http://www.quizlet.nl/help/vraag.php?id=89
    Ook kun je je plaatje uploaden via Tinypic, dan kies je de tweede code en die kopieer je in je bericht. (:


    The truth is out there.

    Mag Mulan ook? Ze word namelijk wel vermelt bij de disney prinsessen namelijk.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 16:48 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mag ik een normaal meisje reserveren ??
    Het lijk me echt leuk om mee te doen.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ja Mulan is goed fictionalworld

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 15:48 ]


    ~ Bleh. ~

    Tuurlijk @akari


    ~ Bleh. ~

    Heel erg bedankt @watney


    ~ Bleh. ~

    Mijn normale meisje is af!/b]


    Naam: Yara Robberts
    Leeftijd (tot 21 jaar): 17
    Uiterlijk (afbeelding): Yara heeft Blond en Blauwe ogen. Ze is 1,65m. Yara is slank gebouwd maar ook sterk.
    Innerlijk: Yara was altijd alleen meisje dat totaal niet zo meisjesachtig was. Toch was ze altijd dol geweest op sprookje en prinsessen. Volgens haar moeder schuld er in elk meisje een innerlijke prinses en Yara geloof hier wel in. Yara is heel spontaan en help mensen graag. Ook kan ze goed koken. Ze is op haar high school lid van het meisje voetbal team en ze is niet bang om zich zelf vuil te maken.Yara is ook erg nieuwsgierig en houd van avontuur. Ze heeft 3 oudere broer dus ze staat zeker wel haar mannetje.
    Hoe/waar ontmoet hij/zij de prinsessen: Ze ontmoet de prinsessen in het park van de stad. Ze herken ze gelijk van het grote sprookje boek dat ze vroeger altijd las bij haar grootouders thuis. Ze probeert na ze te hebben ontmoet ze te helpen een weg terug te vinden naar de sprookje wereld vooral omdat ze gelijk weet dat de slechteriken uit de sprookje ook vast en zeker zouden opdagen nu de prinsessen in haar wereld waren beland.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 19:29 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Super! @akari


    ~ Bleh. ~

    Weet iemand hoe je zo'n lijstje kunt maken waarbij je de rollen aangeeft en de username erbij kunt zetten?


    ~ Bleh. ~

    Lm ^


    ~ Bleh. ~

    Is het raar als ik zelf nog een Villain erbij maak?


    ~ Bleh. ~

    milou_ schreef:
    Is het raar als ik zelf nog een Villain erbij maak?

    Nee joch leuk toch ! Gewoon maken(:


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Akari schreef:
    (...)
    Nee joch leuk toch ! Gewoon maken(:


    Oké, top!


    ~ Bleh. ~