• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - Besar
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:33 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Besar schreef:
    [Ik ga Liam gewoon letterlijk tussen Jena en Jess in zetten (:]


    [Falend haha :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Stilte...]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Stilte...]


    •*• Lululu •*•

    [DeGeneres -> Meliourry]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (wat was de laatste reactie van Harry naar Louis?)

    [Oh, damn, even zoeken...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    'Nee mijn vakantie was wel oke. Gewoon met familie en vrieden weg.' Antwoordde hij, ik knikte langzaam. 'Wat was er dan zo erg aan jou vakantie als ik vragen mag?' Hij keek me geintresseerd aan, zo leek het wel, dat heeft niemand eigenlijk nog gedaan... Behalve Rae dan, daarnet. Denk ik. 'Het was niet erg, eerder dat ik gewoon bijna iedere nacht in een club te vinden was en de rest van de nacht met een meisje verspendeerde, of anders alleen maar in mijn bed lag te slapen. Ideale vakantie, niet?' Een grinnik verliet mijn mond en ik schudde mijn hoofd, waardoor mijn krullen vrolijk op en neer sprongen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik lach als hij zijn vakantie samenvat als stappen en het bed delen met meerdere meisjes. Dat deed ik dan weer niet. Tuurlijk ging ik uit maar een one night stand was niet iets voor mij. 'Zo slecht klinkt je vakantie niet hoor' grijns ik. 'Ik ben alleen maar bij familie geweest dus zo bijzonder was dat ook niet' voeg ik er nog aan toe.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een zacht instemmend geluidje. 'Het is meer dat ik niets nuttigs heb gedaan. Mijn moeder wilt per se dat ik ga werken... Maar ik ben er gewoon te lui voor en verspendeer mijn tijd liever in clubs.' Eigenlijk best wel zielig dat ik gewoon niets beters te doen had. 'De hele vakantie?! Echt waar? Oh, wat zul jij verveeld hebben... Tenzij je het leuk vind natuurlijk.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sylvesti schreef:
    Bellatrix Alis Lester
    Ik grijnsde even toen hij begon te zingen. Toch moest ik me direct weer concentreren, want een seconde zonder ging het mis. Zeker nu ik in het begin totaal met vreemde accoorden moest spelen. Toen de tweede stem erbij kwam zette ik die zacht in. Ik durfde echt niet te zingen, maar zo ging het wel redelijk. Mijn stem was hoog en helder, maar zodra ik alleen was begon die te trillen. Toen we bij het stuk waren waar ik het niet meer wist stapte ik over op The Wombats met Tokyo. Die was een stuk makkelijker. Ik speelde rustig verder en glimlachte naar Zayn. Hij was echt goed in zingen. "Je bent echt heel goed." zei ik zachtjes. Hij had echt een hele mooie stem. Hij zou er iets mee moeten doen, net als met zijn geteken.


    Bowties were never Cooler

    [Sorry, was vergeten. Ik reageer zo snel als ik kan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Geeft niet. Thanks]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    'Bedankt, denk ik' mompelde ik. 'Maar ik ga niet verder' En ik hield mijn mond. Tekenen, tekenen en tekenen. Ik zat mijn tijd te verspillen. Begrijp me nou niet verkeerd, Bellatrix was een leuk en aardig meisje, maar zingen was niks voor mij. 'Sorry. Zingen is niks voor mij. Zin om wat te gaan eten?' vroeg ik. Ik haalde mijn baseballvest alvast uit mijn tas om hem dalijk in mijn kluisje te leggen. Toen Bellatrix geen antwoord gaf, zuchtte ik. 'Ik leg alvast mijn tas in mijn kluisje' melde ik en ik liep weg, op weg naar mijn kluisje. Ondertussen keek ik weer op het prikbord en zag dat ze smiley doorgekrast was. Hallelujah, hij heeft het licht gezien, hoor! Ik maakte mijn kluisje open, deed een paar pogingen om mijn tas erin te proppen wat na zo'n zevenentwintig keer lukte en legde mijn baseballvest bovenop.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bellatrix Alis Lester
    Ik keek hem verbaast aan, maar besloot het weg te wapperen. Je moest als mens je prioriteiten stellen, en die van hem waren duidelijk. Ik stopte met spelen en stond op. Hij zei dat zingen niks voor ham was, ik wilde protesteren, maar ik hield me er buiten. Als hij het niet wilden ging ik hem niet pushen. Ik kon het altijd nog een keer proberen hem zacht proberen in deze richting te sturen. Ik dacht even na. Ik at nooit veel, dus als ik nu zou eten had ik waarschijnlijk geen trek in lunch. Het was wel dat ik geen ontbijt op had, dus op zich had ik wel honger. Onder het overpeinzen zei hij dat hij zijn tas in mijn kluisje ging leggen. Ik pakte mijn tas en gitaar op voor ik achter hem aan dribbelde. Toen hij net zijn tas in zijn kluisje had gepropt liet ik mezelf tegen het kluisje ernaast vallen. "Ik ga wel mee eten." Ik glimlachte lichtjes en haalde een hand door mijn lange haren. Het mocht dan mooi zijn, het was niet handig om het los te hebben.


    Bowties were never Cooler