• Hadieho Quizlet,
    Ik ben op zoek naar verhalen. Hier eventjes mijn voorkeurlijst. Denk jij dat jij een verhaal hebt dat in dat genre past? Graag een reactie en ik zal kijken!

    Wat ik lees:
    - One Direction, voornamelijk Niall/Zayn.
    - Dramastories. Geen liefdesverklaringen, maar gewoon een lekker complex verhaaltje. Dat mag fanfiction zijn, maar ook onbekende personen.
    - Harry Potter, het liefst Lupin/Victor.
    - Horrorstories, maar wel goeie!

    Wat ik niet lees:
    - Justin Bieber.
    - Een verhaal waarvan het hoofdonderwerp liefde/bromance is.

    Dus... Kom maar op!
    (En check ook eventjes mijn Niall Horan story. c:)


    Searching heavens for another earth



    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.

    [right]Contemporaine fantasy/urban + bangsian fantasy

    Onbekende personen
    Fantasy
    Link in plaatje.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Fluisteringen



    De stilte is beklemmend. Geen enkel geluid is te bekennen. De vogels fluiten zelfs niet meer, de stilte heeft alles over genomen. ‘Ik hou van je.’ Die woorden nemen de stilte over, maar het wordt bedolven door een schot. Een fluistering is het enige wat die paar woorden zullen blijven. Niks meer, niks minder.


    -De Tweede Wereldoorlog
    -Onbekende Personen
    -1941
    ©Memoria

    Eerste hoofdstuk komt vandaag nog.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Don't let me go!


    De 24-jarige Cathryn Blackwell wordt dood aangetroffen in het park, na 24 uur vermist te zijn geweest. De politie denkt dat ze is gevallen en ze gaan ervan uit dat haar dood geen misdrijf is.
    Cathryn's begrafenis wordt geregeld en van top tot teen prachtig gemaakt als laatste eerbied aan de jong gestorven vrouw. Haar familieleden laten haar gaan, maar er is 1 iemand die dat niet kan. David Anderson Stevens, de beste vriend van Cathryn sinds groep 3. Een paar dagen voor de begrafenis blijft hij haar zien. Hij ziet haar niet zo maar. David kan Cathryn alleen zien en horen als hij in de spiegel kijkt. Cathryn lijdt aan geheugenverlies en weet niet wat er is gebeurd. 1 ding weet ze zeker: Ze is dood en wilt rust. Cathryn smeekt David om haar los te raken, maar hij laat haar echt niet gaan.
    Op de dag van de begrafenis verandert Cathryn van gedachten. Ook zij kan haar familie en vrienden nu niet loslaten. Ze wilt weten wat er gebeurd is, zodat zijzelf, haar familie en beste vriend pas echt rust kunnen vinden.

    Soundtrack: Lacuna Coil- My Spirit

    Urban fantasy/Bangsian fantasy


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En boem, een fanfiction over Harry Styles.
    Ik zag dat je liever Niall of Zayn hebt, maar het is het proberen waard.



    "Here's the story, here it goes
    I'll be your princess, you'll never have to be alone
    You'll be my prince charming"
    "I wanna say I love you, I wanna hold you tight
    I want your arms around me, I want your lips on mine
    I wanna say I love you, but, baby I'm terrified"

    * One Direction bestaat niet
    * Drama, later waarschijnlijk wat romantiek
    * Compleet Nederlands


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Hopelijk zit er wat tussen voor je: (:



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *minimaal een hoofdstuk per week





    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?

    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Can I Cross Your Mind? | Niall Horan


    -
    -
    -

    ''She really doesn't know how good she is. Sometimes you wish people would see themselves the way you do.''
    Niall Horan











    ''She belonged to me,'' he said simply.
    ''She was, you know, all the things
    I wasn't And I was all the things she
    wasn't. She could paint circles
    around anyone; I can't even draw a
    straight line. She was never into
    sports; I've always been.'' he lifted his
    outstretched palm en curled his
    fingers.
    ''Her hand,''
    he said.
    ''It fit mine.''






    # One Direction exists
    # Written in Dutch
    # Spoken in English
    # By Bolin


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Genre's: Onbekende Personen, Fantasy


    Het land Masunaite

    Michelle was 22 jaar toen haar ouders haar verliet voor geen enkele reden. Ze kon voor haarzelf zorgen, dat was duidelijk. Michelle mocht haar ouders sinds haar derde niet, door ernstige redenen. Ze mishandelden haar altijd, waren altijd overbezorgd.
    Sinds haar ouders haar verliet, was haar leven veranderd. Michelle verhuisde meteen van huis en ze stopte met studeren. Ze ging werkelijk nooit naar buiten en ze bleef altijd in haar huis, zonder huisgenoten of huisdieren. Ze was altijd alleen geweest en Michelle moest haar leven helemaal alleen doorbrengen.
    Elke nacht huilde ze om haar eenzaamheid, maar dat stopte toen een onbekende man bij haar aanbelde.
    Het land Masunaite
    Hoe overleefde Michelle het land Masunaite?


    Of mijn andere story;

    Genre's: Onbekende Personen, Fantasy


    A ghost, a human

    Niemand merkte wat er gebeurde in het huis van de zestien-jarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen door al haar problemen die in haar leven overkwam.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten, waar ze alles wat ze kwijt wil door kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Maar het ergst was wel Lola, van zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken de school rond, doen als ze populair zijn en de enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgekomen in de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar zo lang, en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas, slecht rapport en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje Linda boeide haar ook geen reet, die in haar kamer altijd muziek zat te luisteren.
    Lotte was het zat. In een avondje op zaterdag pleegde ze zelfmoord.


    ‘‘Ze is dood, Lieke. Ze heeft zelfmoord gepleegd.’’
    ‘‘Je liegt, Harry. Je liegt.’’


    Hopelijk zit er wat voor je in. Bij beide stories is het link in het plaatje ^^.


    Some people are art and do art at the same time

    KLIK< KLIK KLIK HIERRR PLEASSS!!


    White winter snow hot chocolate and a small chocolate cookie – Zayn M.

    Een koude rilling ging door me heen. De neiging en verlangen om iets warms om me heen te trekken was groot. Maar ik wist dat het niet daar door komt. Het komt gewoon door alles hier. De sfeer, de gedachten en de ongemakkelijke stiltes. Heel die sneeuwstorm. Het is daar allemaal de schuld van. Waren we maar gewoon op tijd vertrokken, dan zaten we nu bij de familie van Liva gezellig en dan was alles nog goed. Dan was niks kapot gegaan. Dan was mijn hart nog heel geweest. En dat van andere ook. Dan had ik niet zoveel ruzie gehad. Dan was alles geweest zoals het had gehoort!

    Hoofdpersoon: Vanessa Maria Jhonson
    Speelt zich groten deels af in: Colorado, Amerika
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek


    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.

    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint |21|01|13| en eindigt op |--|--|--|
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in zitten...
    * Cover gemaakt door: Bieberen

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 14:55 ]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    A Memory Away ft Zayn Malik.
    Ik heb ook een Niall verhaal dat nog niet begonnen is.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Hii
    Ik ben pas begonnen aan een 1D story genaamd What have you done to me .
    Beschrijving:
    Angela is de vriendin van Niall, als deze echter in het ziekenhuis beland. Stort haar wereld in. Ze had dankzij Niall namelijk net een trauma overwonnen.He still layed still, his face ultra white, his hands folded, his breath very weak. It was all my fault... 
    I felt a tear running down my cheek, i whiped it off. I took one off his hands , and softly putted a kiss on it...

    PROLOOG:
    Why him? I thought. 
    Why me? Why does it always have to be MY hapiness that have to be taken away?
    I grabbed an scapel and started  cutting my arm.
    "I'm so sorry!" I whispered , when i remembered my promise to him.
    He , the boy who layed there, white as a dead one....
    The one i would love  as long as we would both live... And maybe that wouldn't  be so long anymore.
    A second cut appeared on my arm. Fuck that promise...
    I needed cuttting to stay myself right now...



    Ben je benieuw? Lees het dan alsjblieft! (H)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 18:58 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing


    He loved her in more then thousand ways,
    what would have happened if that love was answered?


    Over hoe het zou zijn gegaan als Lily ook verliefd was geworden op Severus (:


    "Do you believe monsters are born or made?"




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    This is my story, it's written... -Larry Stylinson-

    Zoals de titel al zegt is dit mijn verhaal, ik heb het gebaseert op mijn gevoelens en -deels- ervaringen en nog steeds vecht ik iedere dag met mijn gevoelens, depressieve gevoelens...

    - This story could be triggering because of self-injury and suïcidal thoughts.
    - This isn't a happy ending story...

    *larry stylinson*
    *bevat ook ziall moran*
    *met ivar oosterloo*

    Hope you'll like it!


    T is wel bromance en dat las je liever niet...?!:( Ik hopp dat je toch een kijkje neemt!!!:$ En t is ook drama!!! (alleen niet de laatste paar hs, maar er komt weer drama aan!!!)


    I'm not crazy, I'm an airplane

    http://www.quizlet.nl/stories/106223/the-dark-lord-daughter-harry-potter/

    Lupin/Victor als in, Remus Lupin/Victor Krum? :|

    +1 voor creativiteit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.