• Ik heb een abo bij mijn telefoon en die eindigt op 11 februari dit jaar. Maar ik snap nou niet of ik het dan nog op moet zeggen of niet. Want ik wil niet meer bij deze provider zitten want abo is me te duur, maar moet ik dan nog erheen bellen om hem op te zeggen of stopt het gewoon automatisch op die datum en kan ik gewoon ergens anders een abo nemen. :'D

    Iemand die me kan helpen? Ik spam die provider al constant onder de mailtjes over dingen die ik niet snap dus ik gun ze even rust op deze manier hehe.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Je moet het opzeggen, want anders loopt je abo door en blijf je betalen. Zo sneaky zijn ze wel.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:55 ]

    Theia schreef:
    Je moet het opzeggen, want anders loopt je abo door en blijf je betalen. Zo sneaky zijn ze wel.


    Dat dus. Ook al loopt hij af, ze zetten hem gewoon door als je niet afzegt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat dacht ik dus al. Maar telkens als ik bel naar die klantenservice zijn ze in gesprek. Ugh irritatie.


    -

    Genius schreef:
    Dat dacht ik dus al. Maar telkens als ik bel naar die klantenservice zijn ze in gesprek. Ugh irritatie.


    Ik heb mijn abonnement een paar weken geleden via internet afgezegd.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ik heb mijn abonnement een paar weken geleden via internet afgezegd.

    Via internet kan dus niet, die online formulier werkt niet meer dus ik moet wel bellen.


    -

    Blijf ze stalken en stalken en stalken. En dan hopen dat ze een keer niet in gesprek zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ikhebvoeten schreef:
    Blijf ze stalken en stalken en stalken. En dan hopen dat ze een keer niet in gesprek zijn.


    HAHAHAAHAHAAA. Ik ga stuk om deze post.


    Some people are art and do art at the same time

    Je moet het inderdaad opzeggen geloof ik. Soms zit er wel een termijn aan van 3 maanden, dus pas op. Waarschijnlijk staat het wel ergens in de algemene voorwaarden. ;-)


    Bad decisions make good stories.

    Waar heb je je abo afgesloten, welke winkel? Want anders kun je ook daar naar toegaan, hun kunnen het dan ook voor je opzeggen en dan kun je evt ook meteen kijken voor een nieuwe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesta schreef:
    Waar heb je je abo afgesloten, welke winkel? Want anders kun je ook daar naar toegaan, hun kunnen het dan ook voor je opzeggen en dan kun je evt ook meteen kijken voor een nieuwe.

    Via de Phonehouse. :Y)


    -

    Oh, gewoon langs gaan dan, als dat gaat. Ze zitten er daar om je te helpen ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesta schreef:
    Oh, gewoon langs gaan dan, als dat gaat. Ze zitten er daar om je te helpen ;D

    Dat lijkt mij ook het beste idee. Die mensen kunnen je daar prima helpen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik hoef mijn abo bij Hi niet zelf op te zeggen. Ik ben ook naar een andere provider gegaan en die waar ik nu zit, regelt alles voor me. Zodra mijn contract bij Hi afloopt, wordt mijn nummer overgezet naar mijn nieuwe simkaart en andere provider en dan is het geregeld. (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik zou het gewoon lekker opzeggen, beter dat je misschien te horen krijgt dat je het niet had hoeven doen dan dat ze het stilzwijgend verlengen en dat jij weer teveel betaalt.


    26 - 02 - '16

    Het irritante is dat dat ik vaak moet werken tot sluitingstijd. En dan zijn die winkels natuurlijk ook dicht, maar morgen heb ik nog eventjes tijd om heen te gaan. ^^


    -