• [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 16:41 ]

    Ik denk dat het er met hem over hebben het beste is, praten lucht op. Wie weet voelt hij zich ook zo.


    To love is to destroy.

    avoire schreef:
    Ik denk dat het er met hem over hebben het beste is, praten lucht op. Wie weet voelt hij zich ook zo.


    Ik ben niet heel goed in praten :l

    Je moet met hem praten, als je daar niet goed in bent kun je je gedachten misschien het beste opschrijven en een brief aan hem sturen?


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Je moet met hem praten, als je daar niet goed in bent kun je je gedachten misschien het beste opschrijven en een brief aan hem sturen?


    Brieven werken heel vaak. Heb ik ook al gedaan. Niet met zulke dingen, want dat had ik nog niet, maar meer met dingen die ik niet over mijn lippen kreeg maar wel wilde uitleggen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Erebus schreef:
    (...)

    Brieven werken heel vaak. Heb ik ook al gedaan. Niet met zulke dingen, want dat had ik nog niet, maar meer met dingen die ik niet over mijn lippen kreeg maar wel wilde uitleggen.


    Brieven werken inderdaad echt vaak heel goed. En mochten er later nog onduidelijkheden zijn kan je altijd nog praten. Maar schrijven is echt een oplossing, het van je afschrijven werkt echt heerlijk.


    Bad decisions make good stories.

    avoire schreef:
    Ik denk dat het er met hem over hebben het beste is, praten lucht op. Wie weet voelt hij zich ook zo.


    •*• Lululu •*•

    En nu? Nu kom je naar Sandra toe, gaan we ijs & chocolade eten en dan is alles weer goed :3
    Ik zou naar hem toe gaan en praten al weet ik dat dat niet zomaar kan.


    Shit happens but pee happens a lot more.