• Twee jaar geleden werd mijn oom met maag en darm kanker geconstateerd,
    Hij werd geopereerd en hij was weer kankervrij verklaard...
    Begin december kregen we te horen dat het terug gekomen was op precies dezelfde plek.

    Met kerst ging het nog redelijk en was hij nog bij ons, en nu...gaat hij gewoon dood. Maandag was ik bij hem en hij was gewoon een skelet dat amper kon praten enzo. zijn nieren zijn ermee gestopt en daar zitten nu drains in. als hij die eruit laat halen valt hij in slaap, slipt hij in een coma en merkt hij niks van zijn overlijden.
    Nou ligt het dus aan hem, mijn andere oom die is nu van Colombia aan het vliegen naar Nederland. Als mijn oom wil wachten totdat mijn andere oom er is, dan overlijd hij dit weekend, zo niet vandaag of morgen...
    maar langer dan het weekend heeft hij niet meer te leven.

    Hoe ik me nu voel is gewoon onbegrijpelijk..gelukkig heb ik hele lieve vrienden een heel lief vriendje die snachts naar me toe komt om me te troosten..maar verder ...pff drie familieleden in 2 jaar...ik weet t niet meer...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ken het gevoel meid.
    Afscheid nemen is altijd moeilijk. Praat er anders met je ouders over, of anders met je vriendinnen.
    Maar krop het vooral niet op. Dan voel je je alleen maar slechter door.
    Mocht je iemand nodig hebben mijn gastenboek staat altijd voor je open (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    qlWat heeft iedereen met hun oom deze weken?
    Sterkte!
    Mijn oom lag op sterfte, maar nu niet meer. Mijn andere oom verlor bijna zijn voet...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat is kanker eigenlijk toch een rot ziekte.. Je hoort het alleen jammer genoeg steeds vaker de laatste tijd...
    Echt heel veel sterkte toegewenst!


    It's never gonna happen, Guys.

    Awh... Dit doet me echt verdriet om te horen, Jolly.
    Heel veel sterkte ermee, en zo is het alleen maar beter voor Nantko. Als er iets is laat je het maar weten. <3


    Your make-up is terrible

    Het is zo verschrikkelijk.. Kanker is een vreselijke ziekte. Ik wens je echt heel veel sterkte!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    OneDreamAway schreef:
    Het is zo verschrikkelijk.. Kanker is een vreselijke ziekte. Ik wens je echt heel veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    iSuperman schreef:
    Ik ken het gevoel meid.
    Afscheid nemen is altijd moeilijk. Praat er anders met je ouders over, of anders met je vriendinnen.
    Maar krop het vooral niet op. Dan voel je je alleen maar slechter door.
    Mocht je iemand nodig hebben mijn gastenboek staat altijd voor je open (:


    •*• Lululu •*•

    OneDreamAway schreef:
    Het is zo verschrikkelijk.. Kanker is een vreselijke ziekte. Ik wens je echt heel veel sterkte!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Sterkte.
    Het klinkt misschien hart, maar hij heeft veel pijn
    Soms is het beste als hij dan dood gaat, kijk als hij doodgaat natuurlijk moet je het eerst verwerken. Maar later ga je er zo over denken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Naawh, das echt kut Jol. Ik wens je echt heel heel erg veel sterkte de komende paar dagen. Je weet het hé, wij zijn er voor je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heel veel sterkte gewenst, meid!


    Bad decisions make good stories.

    Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. <3


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat verschrikkelijk kut voor je! Ik kan me moeilijk voorstellen hoe verschrikkelijk kut je je nu wel niet voelt. Heel, heel, heel veel sterkte (flower)


    Tijd voor koffie.