• Hey mensen,

    Ik ga meteen met de deur in huis vallen. Weet iemand een goeie en trouwe site waarvan ik Word 2007 zou kunnen downloaden? Ik weet echt niet wat trouw is en wat niet. Moet je ervoor betalen ook? Want dat doe ik liefst ook niet.

    Bedankt alvast trouwens.. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als je intypt Word 2007 download, dan krijg je meestal wel goede sites. Je hoeft bijna nooit te betalen of iets.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Voor Word moet je betalen, toch? Want het is Microsoft Office en daar moet je voor betalen (dat is ook de reden dat ik word-loos ben omdat ik gewoon geen zin heb om te betalen)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik weet niet hoor, met Word is het wel altijd een enorm gedoe. Ik heb gewoon voor alles betaald... dus ik kan je niet helpen, sorry.

    Ik heb in het verleden wel eens microsoft office succesvol en gratis gedownload.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vincie schreef:
    Voor Word moet je betalen, toch? Want het is Microsoft Office en daar moet je voor betalen (dat is ook de reden dat ik word-loos ben omdat ik gewoon geen zin heb om te betalen)


    Voor de licentie moet je meestal betalen ja, k gebruik zelf word 2010 maar hij is nog niet geactiveerd(met code), ik krijg alleen elke keer een melding tijdens het opstarten, zodra ik deze wegklik kan ik hem gewoon wel gebruiken. Dus in principe moeten er wel versies te vinden zonder dat je ervoor moet betalen :)

    Remington schreef:
    (...)

    Voor de licentie moet je meestal betalen ja, k gebruik zelf word 2010 maar hij is nog niet geactiveerd(met code), ik krijg alleen elke keer een melding tijdens het opstarten, zodra ik deze wegklik kan ik hem gewoon wel gebruiken. Dus in principe moeten er wel versies te vinden zonder dat je ervoor moet betalen :)


    Op mijn oude laptop had ik een Office - licentie.
    Die laptop ging kapot (was niet mijn fout).
    Word werkte ook al een tijdje niet meer (foutmelding bij opstarten waardoor ik eruit gegooid werd)

    Toen kreeg ik een nieuwe laptop, en daar zat Office 2013 op.
    Ik kon het 30 dagen gebruiken, en nu is het onbruikbaar geworden.
    Kan zelfs geen bestanden meer openen.

    Dus als er ergens Word 2007 (of een andere Word-versie) gratis te downloaden is, dan ben ik ook wel benieuwd waar ik die kan vinden haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly