• Gesloten

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 9:50 ]


    Some people are art and do art at the same time

    *Je hebt in totaal 15 weken de tijd je opdracht te schrijven.


    Volgens mij moet dit 15 dagen zijn :Y)

    Ik denk er nog even over na (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    *Je hebt in totaal 15 weken de tijd je opdracht te schrijven.


    Volgens mij moet dit 15 dagen zijn :Y)

    Ik denk er nog even over na (:

    Oh? ;o. Waarom moet dat dan 15 dagen zijn? Een wedstrijd mag toch maar zestien weken duren? ..


    Some people are art and do art at the same time

    Lexonice schreef:
    (...)
    Oh? ;o. Waarom moet dat dan 15 dagen zijn? Een wedstrijd mag toch maar zestien weken duren? ..


    Well, je doet toch meerdere opdrachten? Nu staat het daar neer alsof je voor 1 opdracht je 15 weken de tijd hebt..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Well, je doet toch meerdere opdrachten? Nu staat het daar neer alsof je voor 1 opdracht je 15 weken de tijd hebt..

    Ah ja, dom van me. Ik verander het anders wel even in dagen. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Zou je hier ook nog eens naar kunnen kijken?

    *Ik begin bij twintig leden met de eerste opdracht.
    *Je mag zelf weten wanneer je je opdracht inlevert, als het maar voor de volgende opdracht is!
    *De volgende opdracht is na de vorige opdracht, en na de nakijktijd van de vorige opdracht.
    *Als je dan niet kunt, moet je dat van te voren melden. Je mag dan 1 dag erna of ervoor je opdracht inleveren.
    *Je hebt pech gehad als je expres je opdracht niet op tijd inlevert of het niet van te voren meldt dat je dan niet kan.

    De users weten niet wanneer de volgende opdracht is, maar ze mogen wel kiezen wanneer ze hun vorige opdracht inleveren als het maar voor de tweede opdracht is. Je kan beter vanaf dat je genoeg deelnemers hebt een deadline opstellen, zodat de users weten tegen wanneer hun opdracht klaar moet zijn. Dan kan je de dag erna (of als je klaar bent met nakijken) de volgende opdracht geven.
    Die 'als je dan niet kunt, moet je dat van te voren melden. Je mag dan 1 dag erna of ervoor je opdracht inleveren.' begrijp ik ook niet goed. Is het de bedoeling dat alle users op één dezelfde dag inleveren? Hoe weten ze dan wanneer, want je geeft geen datum op?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    2500 woorden :| Wtf.. dat is echt heeel veel...
    Ik heb al moeite soms met 1000 woorden, laat staan met 2500 :|
    En net als Amused snap ik niet helemaal wanneer je moet inleveren of evt. uitstel vragen als dat nodig is..

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 11:47 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Amused schreef:
    Zou je hier ook nog eens naar kunnen kijken?
    (...)
    De users weten niet wanneer de volgende opdracht is, maar ze mogen wel kiezen wanneer ze hun vorige opdracht inleveren als het maar voor de tweede opdracht is. Je kan beter vanaf dat je genoeg deelnemers hebt een deadline opstellen, zodat de users weten tegen wanneer hun opdracht klaar moet zijn. Dan kan je de dag erna (of als je klaar bent met nakijken) de volgende opdracht geven.
    Die 'als je dan niet kunt, moet je dat van te voren melden. Je mag dan 1 dag erna of ervoor je opdracht inleveren.' begrijp ik ook niet goed. Is het de bedoeling dat alle users op één dezelfde dag inleveren? Hoe weten ze dan wanneer, want je geeft geen datum op?
    Ik geef er pas een datum op als er genoeg deelnemers zijn.

    Rhyme schreef:
    2500 woorden Wtf.. dat is echt heeel veel...
    Ik heb al moeite soms met 1000 woorden, laat staan met 2500
    Nou, je kunt het toch proberen?


    Some people are art and do art at the same time

    Lexonice schreef:
    (...)Nou, je kunt het toch proberen?


    Sorry... dat is me echt net teveel..
    Ben al druk, dus dat wordt hem niet :Y)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 16:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Sorry... dat is me echt net teveel..
    Ben al druk, dus dat wordt hem niet :Y)
    Uhm.. naja, oke, jammer dan.


    Some people are art and do art at the same time

    Kan ik nog meedoen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Te veel woorden. Sorry :'D


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Te veel woorden. Sorry :'D

    Coockies schreef:
    Kan ik nog meedoen?

    Eerste deelnemer! Tuurlijk kan je meedoen, de lijst wordt snel aangepast.


    Some people are art and do art at the same time

    Yess! Hahaha, maar het is gewoon een idee. Veel mesnen vinden het teveel woorden, misschien kan je de woorden verlagen naar 2000 tot 3000? Dan komen er denk ik ook meer deelnemers (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mallory schreef:
    Te veel woorden. Sorry :'D

    Misschien kan ik het aantal woorden nog verminderen. Ik merk dat er mensen zijn die vinden dat het teveel zijn.
    Het is vanaf nu 2000 woorden.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 17:53 ]


    Some people are art and do art at the same time