• Voorbeeld:

    Hey iedereen!
    Soms verveel ik me en dan heb ik zin om met Sony Vegas te prutsen. Helaas heb ik niet altijd ideeën dus ik vroeg me af of ik jullie misschien kon helpen?
    Hier kan je een trailer aanvragen, maar let op: ik wil een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving van wat je wil.
    En ook niet 'Gewoon een meisje, dit liedje en die acteur'. Ik wil liever niet zelf naar willekeurige beelden zoeken.
    En ik kan maar werken aan één project per keer dus de eerste met een goed voorstel krijgt mijn volledige aandacht tot ik zeg dat de aanvragen weer open zijn.
    Op het moment zijn de aanvragen open.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    M'n topics, dit is handig als ik er één nodig heb (:


    16 - 09 - '17

    Oeh ja, ik wil er heel graag eentje!
    Ken je toevallig een film die zich afspeelt in de gevangenis? Ik ken alleen Shutter island..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zet hem even in mijn topics.
    Ik heb wel een trailer 'nodig', maar geef later even een getailleerde beschrijving, want daar heb ik nu geen tijd voor!


    Tell me about it, stud.

    Frodo schreef:
    Oeh ja, ik wil er heel graag eentje!
    Ken je toevallig een film die zich afspeelt in de gevangenis? Ik ken alleen Shutter island..

    Hmm, vooral komedies; I love you, Philip Morris, Let's go to Prison,...
    Ik kan er altijd nog zoeken ^^


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Chbosky schreef:
    (...)
    Hmm, vooral komedies; I love you, Philip Morris, Let's go to Prison,...
    Ik kan er altijd nog zoeken ^^


    Dat zou heel fijn zijn ^^

    Het gaat over een afgelegen gevangenis, waar alleen de ergste en oncontroleerbare criminelen zitten. Dan komt er een nieuwe cipier bij en die valt op één van de gevangenen, die er al heel lang zit. Dus als je een paar beelden vindt van een gevangenis en een koppeltje ofzo..
    Gosh, ik kan echt niet uitleggen :') snap je een beetje wat ik bedoel?
    De titel is 'gevleugeld en gekooid' en als je mijn username er ook op kan zetten, zou dat heel fijn zijn ^

    EDIT: ik weet niet of je ooit The green mile hebt gezien? Maar één van die personages zingt een liedje op het einde, als hij geëlektrocuteerd wordt. Dit is het stukje. Misschien dat je daar iets mee kunt?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 13:30 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil er denk ik wel één aanvragen, maar ik laat het je nog wel weten.

    In ieder geval zet ik dit topic in mijn topics.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil er wel een aanvragen maar heb nu geen tijd om alles uit te leggen enzo, dus even mijn topics.

    Hoi, wij willen graag een trailer voor ons verhaal dat wij schrijven voor ons pws(':
    Het zou geweldig zijn als je een trailer voor ons zou kunnen maken!

    Wanneer de moeder van de Engelse Michelle Campbell in coma valt, valt Michelle’s leven uit elkaar. Op school gaat het niet goed en haar vader legt haar allemaal taken op, haar zus negeert haar en zit haar dwars en haar beste en enige vriendin is spoorloos verdwenen. Kan het leven nog erger?

    Dit is de samenvatting.

    het meisje waar het over gaat heet michelle en heeft rood haar. Ze raakt langzaam depressief en haar moeder valt dus in coma en gaat uiteindelijk dood. Dan begint ze zichzelf te snijden en word haar beste en enige vriendin vermist. Haar eerste zelfmoordpoging mislukt en ze beland in het ziekenhuis. Samen met haar beste vriendin springen ze later van de brug af om zo samen zelfmoord te plegen.

    Als je nog meer informatie nodigt hebt, zeg het maar(':

    Stukje filmpjes(als het kan alles het liefst in zwart/wit):
    http://www.youtube.com/watch?v=c1ilW2AreiI, stukjes dat ze verdrietig en alleen is.
    http://www.youtube.com/watch?v=D7g3g7e2A1Y badkamer stukjes
    http://www.youtube.com/watch?v=XV3qHcVL-3I , aantal fragmenten
    http://www.youtube.com/watch?v=Y7VGOnV2QhU , dit liedje en de stukjes behalve wanneer ze zingt(': - in het speciaal het stukje met de spiegel
    http://www.youtube.com/watch?v=VeN7zJhtg60 , vanaf ongeveer 3 min 15 - 3 min 23 en de aller laatste
    http://www.youtube.com/watch?v=FQInU3Y2gBM&oref=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DFQInU3Y2gBM&has_verified=1 , vanaf ongeveer2 min 7 tot ongeveer het einde.

    en als je zelf nog dingen vind van bijvoorbeeld een meisje met rood haar of iets anders dat je er bij vind passen; voel je vrij!

    Alvast heel erg bedankt(':

    xSunshineee schreef:
    M'n topics, dit is handig als ik er één nodig heb (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel verhaal: Moonshine
    Korte samenvatting:

    Imagine a world in which your problems fade away. In which you can forget them with your soulmate to live happily. That world exists. Elbe. A land where you go to when your problems seem too hard to solve, but where you hope it will be better.
    Until Morgana - a young witch who was put into oblivion in the hope she would never return - came. She out a curse on the land. No one in that land could ever be happy and the winter remained forever.
    But when the cycle of the mooncircle was full, two children were born. A boy and a girl. They have been given a special power when they were born. They have the life in them for Elbe and to supress the curse. But, can they safe Elbe in time or is the land forever lost?

    Sfeer: Magie.
    Liedje: True Colors.
    Tekst: Ik heb een paar teksten die ik er in wil hebben. Ik heb het hier in het nederlands, maar je mag ze als je wil vertalen naar het engels.
    1. Ze waren uitgekozen.
    2. Hoe kan ik van mezelf houden als iedereen me haat?
    3. Wie zegt dat ik je haat.
    Filmpjes / Ideeen.
    1.
    De beelden en geluiden die ik er het liefst in wil hebben;
    Het geluid; 0.00 tot 0.06.
    Beeld; 0.19 tot 0.25. En daarna tekst; Ze waren uitgekozen.
    2.
    Beeld(en);
    - 1.19 tot 1.22.
    - 1.32 tot 1.34.
    - 2.41 tot 2.44. En ongeveer er tussen tekst 2 en 3
    3.
    - 0.26 tot 0.44.

    De stukken hoeven niet perse in deze volgorde te hoeven gezet, maar als de tekst het liefst wel gelijk blijft met de beelden, voor de rest leef je uit (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    hey,
    ik had je forum gelezen en ik moet zeggen dat ik het echt super knap en leuk van je vindt wat je doet met die filmpje! ze zijn ook echt super mooi!!! :)

    Zou je er mischien ook eetje voor mij willen maken? :$

    Titel verhaal: What you mean to me Ft. Harry Styles

    Korte samenvatting: Als Scarlett vanuit nederland op bezoek gaat bij haar oma in california komt ze perongelijk een van de 5 obsessies van haar zusje tegen: Harry Styles. eerst moet ze niks van hem hebben maar naarmate ze hem leert kennen gaat ze hem leuk vinden, en hij haar ook. Als hij plots terug is naar nederland is Scarlett boos en verbreek elk contact. Maar dan doet ze een ontdekken... Zullen ze ooit nog bij elkaar komen? Kunnen ze deze opstakels overwinnen?

    Sfeer: Romantisch, drama

    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Jij hebt er meer verstand van dan ik :) maar ik vindt bella's lubbely heel mooi, van twilight wat edward op de piano speelt.

    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Doe maar wat jij denkt dat het mooiste is, maar wel zoiets als dit aan het eind: Maar dan doet ze een ontdekken... Zullen ze ooit nog bij elkaar komen? Kunnen ze deze opstakels overwinnen?

    Evt. al een paar youtube filmpjes: Die van jou! :)
    Evt. ideeën voor de trailer:
    LEEF JE UIT! :)
    Ik vertrouw helemaal op jou talent!

    Alvast super bedankt als je het wil doen! :)
    Xx