• Gesloten

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 9:50 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    (...)
    Ik heb niet eens credits.. D:
    Jij?

    Ik zal even kijken..
    Koop jij credits met je gsm?(;


    •*• Lululu •*•

    Sunlights schreef:
    (...)Ja, dat doorgestreepte wordt de eerste opdracht. Je kunt nu alvast beginnen maar je kunt het wel pas inleveren als er genoeg leden zijn.

    Ik had gelijk (A)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Ik zal even kijken..
    Koop jij credits met je gsm?(;
    Hmm, als ik ooit van plan ben credits te kopen dan zal ik die vast met mijn gsm kopen. Nu moet ik echt de abonnement op dit topic verwijderen, want langzamerhand begint mijn inbox overstroomd te raken. Ik volg dit wel op mijn topics, hehe.


    Some people are art and do art at the same time

    Héhé, eindelijk rust in mijn inbox topicomhoogschopperbericht.


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    (...)Hmm, als ik ooit van plan ben credits te kopen dan zal ik die vast met mijn gsm kopen. Nu moet ik echt de abonnement op dit topic verwijderen, want langzamerhand begint mijn inbox overstroomd te raken. Ik volg dit wel op mijn topics, hehe.

    Haha, ik heb er geen meer, ik heb ze allemaal an een vriendin gegeven die ze nodig had ;3
    Haha :'D
    Ik kwam een keer een uur niet online en had 651 berichten ;3


    •*• Lululu •*•

    Sunlights schreef:
    Héhé, eindelijk rust in mijn inbox topicomhoogschopperbericht.

    Haha :'D
    Soryy... (A)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Haha, ik heb er geen meer, ik heb ze allemaal an een vriendin gegeven die ze nodig had ;3
    Haha :'D
    Ik kwam een keer een uur niet online en had 651 berichten ;3

    Hoe heb jij dat nou in godsnaam overleefd? 0_0 Allemaal één voor één bekeken? Ik sterf letterlijk met 651 berichten.. Gelukkig is mijn record maar 16.. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    (...)
    Hoe heb jij dat nou in godsnaam overleefd? 0_0 Allemaal één voor één bekeken? Ik sterf letterlijk met 651 berichten.. Gelukkig is mijn record maar 16.. :'D

    Zo weinig?:'D
    Nee, dan dan verwijder ik ze gewoon, als het zo belangrijk is dan sturen ze wel een prive bericht :Y)
    No way dat ik zoveel berichten één voor één ga bekijken :'D


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Zo weinig?:'D
    Nee, dan dan verwijder ik ze gewoon, als het zo belangrijk is dan sturen ze wel een prive bericht :Y)
    No way dat ik zoveel berichten één voor één ga bekijken :'D
    Haha, ja zo weinig :') Dat komt omdat, toen ik nieuw was, geen smaak voor stories had en belachelijke quizzen invulde en ontwierp. Ik wist niet eens wat One Direction was (en nog veel meer dingen wist ik niet) en ik was een soort van 'noobie-noobie' met als naam java5.
    Ik ging ook NOOIT naar het forum.
    En daarna ben ik er een halfjaar mee gestopt. Daarna kwam ik terug en was er steeds meer verslaafd aan geraakt en steeds vaker snuffelde ik wat in het forum door en ik veranderde mijn naam en mijn profielfoto en ben daardoor dus ook bekender geworden en maakte steeds meer stories met meer smaak en lees nu ook steeds meer stories. :')
    Maar zo bekend ben ik dus niet en daarom is het wel 16. Behalve als ik een abonnement heb op een topic waar iedereen om de minuut iets post, dan zou mijn record wel 5768 zijn. Heeeheee.
    Ik heb er echt een hekel aan als ik meer dan 20 pb's zou krijgen of als mijn inbox overstroomd wordt. Ben ik effe blij. (:

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 16:41 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    (...)Haha, ja zo weinig :') Dat komt omdat, toen ik nieuw was, geen smaak voor stories had en belachelijke quizzen invulde en ontwierp. Ik wist niet eens wat One Direction was (en nog veel meer dingen wist ik niet) en ik was een soort van 'noobie-noobie' met als naam java5.
    Ik ging ook NOOIT naar het forum.
    En daarna ben ik er een halfjaar mee gestopt. Daarna kwam ik terug en was er steeds meer verslaafd aan geraakt en steeds vaker snuffelde ik wat in het forum door en ik veranderde mijn naam en mijn profielfoto en ben daardoor dus ook bekender geworden en maakte steeds meer stories met meer smaak en lees nu ook steeds meer stories. :')
    Maar zo bekend ben ik dus niet en daarom is het wel 16. Behalve als ik een abonnement heb op een topic waar iedereen om de minuut iets post, dan zou mijn record wel 5768 zijn. Heeeheee.
    Ik heb er echt een hekel aan als ik meer dan 20 pb's zou krijgen of als mijn inbox overstroomd wordt. Ben ik effe blij. (:

    Haha :'D
    Ik vind het juist wel gezellig ;3
    Maar ik moet gaan hockeyen :Y)


    •*• Lululu •*•

    -

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 17:04 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Mallory schreef:
    (...)
    Haha :'D
    Ik vind het juist wel gezellig ;3
    Maar ik moet gaan hockeyen :Y)

    Veel succes met hockeyen, ehehe. En veel plezier. Dagdag :333.
    Zelf is hockey mijn lievelingssport, ik zit er ook op, elke zondag ga ik ernaar toe. (:

    Doeidoei. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Dit is een nutteloze topicomhoogschopper.


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    Dit is een nutteloze topicomhoogschopper.

    Waarom plaats je hem dan? In de huisregels staat duidelijk dat dit verboden is.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Waarom plaats je hem dan? In de huisregels staat duidelijk dat dit verboden is.
    Hmm, ooh. Sorry, wist het niet. Ik wou het topic omhoog schoppen omdat ik die 20 leden nog wou krijgen. c:


    Some people are art and do art at the same time