• Om inspiratie op te doen, wil ik graag weten wie jullie held is. Het moet een historische eventueel fictieve held zijn, niet iemand van de tv of iets aub.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Mulan! Maar weet niet of ze echt heeft bestaan :'D. Too lazy to google.

No growth of the heart is ever a waste

Aletta Jacobs en Wilhelmina Drucker, without a doubt. Ik ben altijd erg voor vrouwenrechten en zo.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Oscar Schindler.

Your make-up is terrible

Historisch/fictieve? Nou eh mijn held is J.K Rowling.c: Maar die is niet bepaald historisch of fictief dus eh....Harry Potter himself?='D

You were born original, don't die as a copy.

Bram Moszkowicz is stiekem toch wel mijn held. ^^ Verder kan ik op dit moment ook niet echt even iemand bedenken xD

Bad decisions make good stories.

Assassin schreef:
    Oscar Schindler.

Als je eigenhandig 1200 joden kunt redden ben je de definitie van het woord "held".

[ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 21:52 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Elizabeth Bennet.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Madonna schreef:
    Aletta Jacobs en Wilhelmina Drucker, without a doubt. Ik ben altijd erg voor vrouwenrechten en zo.

+ Tellen Muhammad Ali en Batman ook :')?

The odds are néver in our favor.

Freddie Mercury. Niet fictief, wel legendarisch. (:

ars moriendi

Uchiha schreef:
    Mulan! Maar weet niet of ze echt heeft bestaan :'D. Too lazy to google.

Here you go.

Madonna schreef:

Quiet the mind, and the soul will speak.

Mijn Adolfje natuurlijk! (cat)
    Johnny Depp is ook mijn held, mja. Ik vind mezelf ook al een toekomstige heldin. Never mind, je hebt weinig aan mij. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

Kunstbende?
    Ik heb niet echt een specifieke held eigenlijk.

i put the fun in funeral

Wasp schreef:
    Elizabeth Bennet.

This, yes.

Chaos is a ladder.

Bilbo Baggins (bloos)

Caution first, always.

Mulan~!!!!!!

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.