• Hallo, Mede Belgen en Nederlanders,

    Volgens zeer betrouwbare bronnen (men ouders) zouden er meer uren L.O. worden ingelast in belgie, dus wrs in Belgie, en aangezien ik nu al een hekel heb aan men 2 uur sport zie ik het dubbele ervan echt niet zitten.

    Ik vind namelijk dat sport een buitenschoolse actieviteit is, en eigenlijk zelf niet zou moeten gedaan worden op school.

    Wat vinden jullie eigenlijk van sport op school?

    Ik vind dat wel leuk
    buiten lopen
    lopen is hatelijk en saai, en dat doe ge al élk jaar, maar voor de rest, netbal of trefbal, of rugby, goed wat mensje rammen (A) xD
    en liever twee uurs lo extra dan zo'n saaie vakken, als boekhouden, da's echt zó boring xD

    Hmpf, soms valt het best mee en aangezien ik me niet goed in mijn vel voel met het getal dat geplakt staat op mijn lichaam..Ik zou ermee kunnen leven. Denk nu niet dat ik dik ben ^^ want dat ben ik niet, ik haat gewoon dat ene getal ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik denk dat dat wel mee kan vallen, ik vraag mij alleen af of er dan andere vakken wegvallen of dat we gewoon meer uren gaan hebben, ik hoop het eerste ^^
    in ieder geval liever een paar uur meer per week dan zo'n sportdag zoals ik vandaag gehad heb, ik was echt kapot op het einde..

    Ik vind LO leuk. Maar te veel rennen is niks voor mij. Ik houd wel van sport qua vergooien, softbal etc. Maar geen RENNEN OF VOETBAL. Egh.. xd
    Maar 4 uur is ook veel o.o


    I live for the applause, you will die for it.

    wij hebben 3 uur!:S wilde ze eerst 4 van maken!:S

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wij hebben 3 uur, en dat vind ik al teveel. Het enige wat wij doen is een heel schooljaar lang turnen ¬¬


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb dus echt een hekel aan lo xD ik doe veel liever economie of informatica xD daar heb je tenminste nog wat aan ^^

    Alstublieft ik wil geen meer L.O.

    Ik haat dat vak!
    Ik word daar vaak ziek door omdat ik een 'te grote inspanning' doe :S

    Kut Belgie! Eerst tot 6 uur school & nu meer L.O.?

    Gott jong!


    Let the Night embrace you

    Iok vind het leuk:P Ik weet ik ben vreemd:P

    Wij hebben 3 uur. Echt zoo kut. Maar, wij hebben maximaal nog 2 lesuren erna :D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    vroeger had ik 3 uurtjes maar nu nog maar 2. Ik kan er niks aan doen maar ik haat gym -_- maar dat komt omdat we ieder jaar de zelfde dingen doen ik vind dat we een keertje moeten gaan tennisen op een tenisbaan een keertje paardrijden ofzo maar ieder jaar is het het zelfde, voetbal,handbal,trefbal,rondjes rennen blabla


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    vroeger had ik 3 uurtjes maar nu nog maar 2. Ik kan er niks aan doen maar ik haat gym -_- maar dat komt omdat we ieder jaar de zelfde dingen doen ik vind dat we een keertje moeten gaan tennisen op een tenisbaan een keertje paardrijden ofzo maar ieder jaar is het het zelfde, voetbal,handbal,trefbal,rondjes rennen blabla


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Hmmm, ik doe het niet graag. maar als het dan echt moet, dan geeeeen toestelturnen, daar ben ik echt een ramp in; Maar ik zie eig het nut er niet van in om 4 uur sport te krijgen. Dat zou toch niet in onze lessenrooster passen, ofwel moeten we 2 dagen nog een achtste lesuur krijgen -_-


    Listen to what we're not saying..

    ik snap alleen niet hoe ze dan die extra uren er gaan inpassen, voor ASO en TSO oké, maar BSO heeft al elke dag 8 uur ge kunt die toch geen 10 uur geven ofzo :O

    Nee dat mag niet, echt niet wij hebben nu ookal 2 lesuren in de week, na elkaar maar echt dat is saai en oke dat wil ik gewoon niet!!!


    Live life limitless.