• Weetje,

    Door tokio hotel, heb ik veel meer respect gekregen voor alle andere bands, Bv. Jonas brothers, ik ben er geen fan van, maar ik ga nooit zeggen tegen fans dat ik ze slecht vind of ze haat (dat doe ik trouwens ook niet) omdat ik nu weet hoe zielig dat dat wel niet is, en hoe irritand het is als iemand je favo band steeds uitlacht. Dus door mijn tokio hotel fanzijn, ben ik ook wijzer geworden, want nu zou ik nooit meer zo kinderachtig zijn en andere bands uitlachen, RESPECT ^^


    Hebben jullie dat ook, of zijn jullie still the same xD

    of hebben jullie nog NOOIT met een andere muziekkant gelachen

    AMEN
    Ik heb ook meer respect gekregen voor TH door Quizlet. =']


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb geen respect meer voor andere die van th houden sommige wel dan maar er wordt ruzie gemaakt me me omdat ik geen th fan ben en omdat ik van hiphop ik vind dat echt onzin en daardoor heb ik weiniger respect gekregen voor hun


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Je hebt helemaal gelijk, vroeger vond ik JB zwaar sucken, maar nu vind ik de muziek leuk en lekker gezellig klinken enzo. En mijn zus is helemaal verliefd op Nick Jonas x'D Maar ik heb JB nooit gehaat ofzo, of een fan uitgelachen bijvoorbeeld


    a figment of your imagination

    Ik heb ook gewoon respect v0or andere bands, weet niet of dat door TH komt, misschien wel, misschien ook niet.. >_<


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik heb geen respect gekregen voor Tokio Hotel. Ik haat ze namelijk niet maar respect is iets wat ze bij mij meer moeten verdienen en door in Amerika te zitten en hun fans te vergetenn die hier zijn verdiene ze dat niet. Ik ben geen fan ofsow totaal niet maar ook geen hater ofsow.

    Heb wel respect voor JB omdat hun heel veel voor de fans over hebben en ik vind hun gewoon spontaner en dan trekt dat meer maar das mijn mening :$


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Idd, ja! ;)
    Dat heb ik ook! (A)
    En het valt me nu ook pas op dat er zóveel mensen gewoon té oppervlakkig zijn. (huil)
    Das jammer, maargoed, het zij zo :P

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Idd, ja! ;)
    Dat heb ik ook! (A)
    En het valt me nu ook pas op dat er zóveel mensen gewoon té oppervlakkig zijn. (huil)
    Das jammer, maargoed, het zij zo :P

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Ik heb geen respect gekregen voor Tokio Hotel. Ik haat ze namelijk niet maar respect is iets wat ze bij mij meer moeten verdienen en door in Amerika te zitten en hun fans te vergetenn die hier zijn verdiene ze dat niet. Ik ben geen fan ofsow totaal niet maar ook geen hater ofsow.

    Heb wel respect voor JB omdat hun heel veel voor de fans over hebben en ik vind hun gewoon spontaner en dan trekt dat meer maar das mijn mening :$


    jij zegt dat th hun fans in de steek laten door de hele tijd in amerika te zitten en de jb dan?
    waar zitten zei op dit moment? zekeer ni europa hé!

    th heeft al 4 keer opgetreden Belgie op nog geen jaar tijd en jb? 1 keer

    dus wat zou de jb meer over hebben voor hun fans dan th?


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb geen respect voor TH, ik vind ze echt zwaar overrated. Maar om er nu een hekel aan te hebben vind ik wel ver gaan. Ik had laatst een profiel van iemand gezien die louter TH aan het haten was op haar profiel. Dan denk je toch: waar ben je nu in vredesnaam mee bezig?


    No growth of the heart is ever a waste

    Yeah je hebt gelijk
    RESPECT!!


    What's wrong whit loving someone?

    Is TH een wonderband ofzo xD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    jij zegt dat th hun fans in de steek laten door de hele tijd in amerika te zitten en de jb dan?
    waar zitten zei op dit moment? zekeer ni europa hé!

    th heeft al 4 keer opgetreden Belgie op nog geen jaar tijd en jb? 1 keer

    dus wat zou de jb meer over hebben voor hun fans dan th?


    NL dan?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    NL dan?

    srr in nl weet ik niet hoevel keer ze hebben opgetreden:$

    maar snap je wat ik bedoel?


    I need you like a heart needs a beat

    inderdaad, mensen die van alternatieve muziek houden moeten elkaar gewoon steunen, niet afzeiken