• Wat is mooier, een rechte of een scheve pony?


    You are beautiful, you are love.

    Ligt aan het model kapsel en het model van het hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hangt van deine hoofd af. Rechte pony maakt je hoofd nogal rechthoekig, dat kan heel mooi zijn. Nadeel is wel dat je een rechte pony heel goed moet bijhouden, hangt namelijk nogal snel voor je ogen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Boira schreef:
    Ligt aan het model kapsel en het model van het hoofd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Boira schreef:
    Ligt aan het model kapsel en het model van het hoofd.

    Dat is waar, maar als het beide zou staan, wat zou je dan in z'n algemeen kiezen?


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar als het beide zou staan, wat zou je dan in z'n algemeen kiezen?


    Een rechte pony bij volwassenen vind ik minder. Het maakte je iets kinderlijker naar mijn mening, maar ik zou het echt moeten zien, beide opties.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bij mij past een rechte beter. Ik heb een weerborstel en met een schuine heb ik daar meer miserie mee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Schuine :)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ligt zoals al gezegd was aan de vorm van het hoofd. Als het allebei staat, dan vind ik een schuine pony meestal wel leuker.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Schuine pony. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind recht mooier.


    26 - 02 - '16

    Boira schreef:
    Ligt aan het model kapsel en het model van het hoofd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Boira schreef:
    Ligt aan het model kapsel en het model van het hoofd.


    •*• Lululu •*•

    Everdeen schreef:
    Ligt zoals al gezegd was aan de vorm van het hoofd. Als het allebei staat, dan vind ik een schuine pony meestal wel leuker.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wissel ze altijd af haha. Ene keer laat ik een rechte pony knippen, laat hem dan af en toe bijknippen en dan laat ik hem weer aangroeien zodat ik hem weer schuin kan doen, als ie lang genoeg is ga ik naar de kapper en laat hem wat netter scheef knippen... zo wissel ik het eigenlijk een beetje af :p vind allebei wel leuk namelijk.

    Het moet je natuurlijk wel staan ;)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 19:23 ]

    Everdeen schreef:
    Ligt zoals al gezegd was aan de vorm van het hoofd. Als het allebei staat, dan vind ik een schuine pony meestal wel leuker.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel