• Ik weet niet of jullie het al gezien hebben meer Zayn heeft een nieuwe hairdo:


    Sorry als de foto het niet doet, hier een link: Zayn's Hair
    Wat vinden jullie ervan? Ik vindt het wel schattig, maar het ineens zo anders. Kuif was leuker, maarja het is niet slecht ofzo nu...

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:52 ]


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    ik vind dat de kuif hem beter stond (baby)


    dreams come true, nightmares to

    Kom op, jongens. Gaan we een heel topic over Zayn's hairdo aanmaken? De helft van heel Q vindt hem al belachelijk dus alsjeblieft, doe het via gastenboekberichten, je hoeft niet heel Q te laten zien dat die Zayn een nieuwe hairdo heeft. En bovendien ziet hij er nu afgrijselijk uit, gewoon afschuwelijk.
    Waarom zou je nu een topic aanmaken over dat? Ik geloof dat veel mensen veel meer beters kunnen doen i.p.v naar deze waardeloze topic te kunnen kijken.


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    Kom op, jongens. Gaan we een heel topic over Zayn's hairdo aanmaken? De helft van heel Q vindt hem al belachelijk dus alsjeblieft, doe het via gastenboekberichten, je hoeft niet heel Q te laten zien dat die Zayn een nieuwe hairdo heeft. En bovendien ziet hij er nu afgrijselijk uit, gewoon afschuwelijk.
    Waarom zou je nu een topic aanmaken over dat? Ik geloof dat veel mensen veel meer beters kunnen doen i.p.v naar deze waardeloze topic te kunnen kijken.

    Lol je vind het blijkbaar belangrijk genoeg om op het topic te klikken en de moeite te nemen erop te reageren. En daarbij, zij mag, als ze daar zin in heeft, zo'n topic openen. Dat kan niemand haar verbieden (behalve dan als ze de regels overtreed, maar goed).

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 17:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lol je vind het blijkbaar belangrijk genoeg om op het topic te klikken en de moeite te nemen erop te reageren. En daarbij, zij mag, als ze daar zin in heeft, zo'n topic openen. Dat kan niemand haar verbieden (behalve dan als ze de regels overtreed, maar goed).

    Moeite? Zoveel moeite was het ook weer niet, maar ik vind dit dus niet kunnen. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    (...)
    Moeite? Zoveel moeite was het ook weer niet, maar ik vind dit dus niet kunnen. :'D

    Mij boeit het ook geen ruk, maar ze gaan zoiets echt niet verbieden. Als je er niet tegen kunt moet je GM kopen en het 1D forum uitzetten. Helpt heel goed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mij boeit het ook geen ruk, maar ze gaan zoiets echt niet verbieden. Als je er niet tegen kunt moet je GM kopen en het 1D forum uitzetten. Helpt heel goed :Y)

    Ik wil of zeg ook niet dat ik wil dat ze dit gaan verbieden. Van mijn part mag heel het forum volstaan met 1D, maar dan moet je weten dat ik dan nooit en nog een keer nooit meer naar Q kom. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het nogsteeds niet zo mooi, hij lijkt op een aap :'D


    •*• Lululu •*•

    macd0 schreef:
    Heeft hij dat niet al een tijdje? In ieder geval vind ik het niet zo leuk, zijn kuif stond hem beter. (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Sunlights schreef:
    Kom op, jongens. Gaan we een heel topic over Zayn's hairdo aanmaken? De helft van heel Q vindt hem al belachelijk dus alsjeblieft, doe het via gastenboekberichten, je hoeft niet heel Q te laten zien dat die Zayn een nieuwe hairdo heeft. En bovendien ziet hij er nu afgrijselijk uit, gewoon afschuwelijk.
    Waarom zou je nu een topic aanmaken over dat? Ik geloof dat veel mensen veel meer beters kunnen doen i.p.v naar deze waardeloze topic te kunnen kijken.


    Sommige mensen willen het wel weten. En als je geen fan bent, waarom kijk je dan op One Direction forums? Dan vindt je het dus blijkbaar toch interessant, anders zou je niet kijken...


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Sunlights schreef:
    Kom op, jongens. Gaan we een heel topic over Zayn's hairdo aanmaken? De helft van heel Q vindt hem al belachelijk dus alsjeblieft, doe het via gastenboekberichten, je hoeft niet heel Q te laten zien dat die Zayn een nieuwe hairdo heeft. En bovendien ziet hij er nu afgrijselijk uit, gewoon afschuwelijk.
    Waarom zou je nu een topic aanmaken over dat? Ik geloof dat veel mensen veel meer beters kunnen doen i.p.v naar deze waardeloze topic te kunnen kijken.


    En ik geloof dat heel veel mensen ook wel wat beters hebben gedaan dan naar dit topic kijken, aan klikken en een reactie geven.


    Physics is awesome

    SoConfused schreef:
    (...)

    Sommige mensen willen het wel weten. En als je geen fan bent, waarom kijk je dan op One Direction forums? Dan vindt je het dus blijkbaar toch interessant, anders zou je niet kijken...

    Denk je dat ik op de One Direction forum klikte? Gewoon, actieve topics.


    Some people are art and do art at the same time

    Nee, ik vind dit niet zo mooi eigenlijk. Zijn oude haar was stukke leuker.


    Pretty is just a pretty word.

    Sunlights schreef:
    (...)
    Denk je dat ik op de One Direction forum klikte? Gewoon, actieve topics.


    En als er staat Zayn's new hairdo gaat er geen belletje rinkelen, goh dat topic kan over Zayn Malik gaan van One Direction? Want ik ken geen andere beroemde Zayn's waarover iemand op Q een topic zou maken maar goed.


    Physics is awesome

    Sunlights schreef:
    (...)
    Ik wil of zeg ook niet dat ik wil dat ze dit gaan verbieden. Van mijn part mag heel het forum volstaan met 1D, maar dan moet je weten dat ik dan nooit en nog een keer nooit meer naar Q kom. :'D



    Ach meid, dan gaan we je ook zoooo missen. *feel the sarcasm*


    Pretty is just a pretty word.

    Sunlights schreef:
    Kom op, jongens. Gaan we een heel topic over Zayn's hairdo aanmaken? De helft van heel Q vindt hem al belachelijk dus alsjeblieft, doe het via gastenboekberichten, je hoeft niet heel Q te laten zien dat die Zayn een nieuwe hairdo heeft. En bovendien ziet hij er nu afgrijselijk uit, gewoon afschuwelijk.
    Waarom zou je nu een topic aanmaken over dat? Ik geloof dat veel mensen veel meer beters kunnen doen i.p.v naar deze waardeloze topic te kunnen kijken.


    Je kan het irritant of totaal niet boeiend vinden, maar reageer dan niet. Het is sneller voor je voorbij om gewoon weg te klikken dan helemaal de moeite te nemen om een reactie te typen. Ik denk dat minder mensen het boeit dat jou het niet boeit dan dat ze het niet boeit dat Zayn een nieuw kapsel heeft.

    Ontopic: Ik vind het hem niet zo leuk staan, beetje een vaag kapsel.


    Big girls cry when their hearts are breaking