• Mijn suggestie is dat je zelf je eigen CSS code kunt invoeren bij de Template's. Zo kun je zelf (makkelijk) een template maken en scheelt het jou (Rutger), een heleboel werk om al die functies / opties / mogelijkheden te maken. Verder betekent dat, dat programma's zoals Stylish niet meer nodig zijn en iedereen makkelijk zelf dingen kan maken.

    Wat vinden jullie?

    EDIT: Zou het zover komen zal ik weer zoiets beginnen als Stylish, zodat iedereen zijn of haar code kan delen met de rest en mensen die er niks van snappen verzoeken kunnen doen of al gemaakte template's kunnen kopiëren en plakken..
    Verder zal ik een handleiding maken over hoe je de CSS code's van Quizlet vind en hoe je het kunt aanpassen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 9:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu zou 't wel handig uitpakken als dit kon :D.
    Ik kopieer een afbeelding geupload op tinypic en kopieer die naar m'n profiel, maar hij wordt nu wel flink wat kleiner. Dus ik denken: och, pleur ik d'r toch even wat CSS in. But wait. LOL. That's not possible.
    Maar op kindertent voorheen was er inderdaad een veld waarin je customized HTML/CSS kon pleuren. 't Zou echt cool zijn als dit doorgaat. What are the stats on this? Deze suggestie staat ook niet in de 'afgewezen' lijst so yeah, ik vroeg 't me af :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoi Mitchell,

    Dank voor je suggestie. Ik wil taferelen zoals op MySpace.com voorkomen, dus ik zie helaas niets in de optie om CSS vrij te geven.

    Ik snap dat je het een leuke optie zou vinden - en dat is het ook - maar je blijft altijd mensen houden die er een zooitje van maken.

    Groetjes, Rutger

    Dat mailde hij mij. Ik had er nog op gereageerd met:

    Het ergste wat ze zouden kunnen doen is overal een achtergrond instellen en dat zou je kunnen blokkeren, zoals je gedaan hebt met dat je niet meer dan 3x [IMG] mag gebruiken op je profiel.


    Maar daarbij is het ook gebleven. Dus ik gok dat er niet veel mee gedaan zal worden. But we will see :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah okay. Jammer maar helaas :].


    No growth of the heart is ever a waste