• Het rpg topic, voor als je je hebt aangemeld bij de rpg full of fantasy, ik schrijf in de ik vorm, maar je mag het zelf weten. Ik begin zometeen.


    May StarClan light your path.

    De maan was vol, maar hij was nog niet opgekomen. De zon ging nog steeds onder. Weerwolfen, weerkatten, vampieren en alle bovennatuurlijke wezens werden sterker bij de volle maan. Na een tijd kwam hij op. Ik hoorde weerwolfen in de verte en was zelf een weerkat. Ik transformeerde, kreeg een vacht, staart, oren, neus, en de krachten die een kat zou hebben. Ik had eigenlijk best wel honger. Ik rook toen opeens een muis. Ik begon op jacht te gaan. Na een tijd was ik klaar, ik had veel eten. Snel at ik wat op. Toen klom ik in een boom en ging op een stevige tak zitten te kijken naar het bos terwijl ik weerwolfen hoorde.


    May StarClan light your path.

    Delano Rivera]
    Ik ren met een onnatuurlijke snelheid door het bos een hertenkalf rent angstig weg normaal stil ik mijn honger met het bloed van een mens maar omdat ik vandaag niet zoveel zin heb om op jacht te gaan naar een mens heb ik mijn jacht op die smakkelijke hertenkalf gezet.
    Als ik hem dichterbijer nader bespring ik hem via de zijkant en breek haar kleine tere nekje en doe me te goed aan zijn bloed, mijn rode ogen verschijnen even maar worden al snel weer bruin terwijl ik de bloed rond mijn lippen af moet vegen met de palm van mijn bleke hand.

    Jenniffer Woods
    Ik kijk naar buiten en voel een snijdende pijn in mijn buik. Ik wist wat dit betekende.
    De volle maan kwam op en mijn honger voor bloed werd groter. Ik besloot op jacht te gaan. niet op een dier , maar een mens.
    Dierenbloed is niet genoeg voor deze honger. Toen ik mijn slachtoffer had gevonden hoorde ik geruis in het bos......................

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 15:29 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Maya Angel Romaro - Weerwolf

    Ik laat mijn ogen over de hemel glijden. De maan komt op. Snel ren ik het bos in voor ik verander. Net als ik in het bos ben schiet er een steek vol hitte door mijn lijf. Zachtjes kreun ik. Veranderen vind ik niet leuk. Het heeft zo'n raar gevoel. Steeds verder verander ik, tot ik uiteindelijk op vier poten sta. Met grote sprongen ren ik door het bos. Na een tijdje rennen ruik ik een dier. Ik grijns en ren er zachtjes naar toe. Als ik dichtbij het dier ben val ik aan. Het dier heeft nauwelijks tijd om te reageren. Snel zet ik mijn tanden in zijn nek en binnen een paar seconden is hij dood. Ik begin meteen gulzig te eten. Als ik vol zit veeg ik mijn snuit af aan mijn poot. Dan ga ik reachtop staan en huil naar de maan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rain Thunder - Werecat

    Ik sprong de boom uit toen ik een heerlijke geur hoorde, prooi! Ik ren en ren terwijl ik het geurspoor volg op vier poten. Maar ik ben telaat, de prooi is al gedood en gegeten, voor me staat een weerwolf huilend naar de maan. Ze ziet me.


    May StarClan light your path.

    Jenniffer Woods(Vampier)
    Opeens hoor ik gehuil. Denkkend wat het is ren ik het bos in om te kijken of mijn antwoord goed is.
    Waarneer ik in het bos ben ruik ik de bloedgeur van een dier.
    Ik sluip de bosjes in en verstop me,om te kijken wat het is.
    Waarneer ik kijk zie ik een weerwolf.
    Woede flitst door me heen waarneer ik mijn natuurlijke vijand zie.
    Niet wetend wat ik moet doen.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Maya Angel Romaro - Weerwolf

    Ik kijk om me heen. Plotseling zie ik een werecat. Grommend kijk ik naar de kat. Oké, ik hou niet van katten. Ik moet een mens gewoon in mens-vorm kennen. Dan spreek ik mijn oordeel wel uit, als ik ze niet ken, mag ik ze niet. Opeens komt een andere geur mijn neus in; vampier. Ik ga nog erger grommen. Vampiers is een soort dat ik echt niet kan uitstaan. Stelletje bloedzuigers!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jenniffer Woods(Vampier)
    Als ik merk dat de wolf mij heeft gezien voel ik nog grotere woede door me heen stromen.
    Mijn ogen worden rood en ik sis waardoor je mijn fangs (vampiertanden geen idee hoe die heten dus ik doe het in het engels) kunt zien.
    Nog nooit ben ik oog in oog gekomen met een weerwolf.
    Nog nooit heb ik zo veel woeden en honger gevoeld.
    Ik kan nu nog weg gaan maar mijn lichaam wilt niet.
    Niet na wat ze met mijn faamilie hebben gedaan
    ik wil wraak...


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Maya Angels Romaro - Weerwolf

    De vampier haar ogen worden rood en ze sist door haar tanden. Meteen begin ik te grommen. Ik moet niks hebben van bloedzuigers. Ik span mijn spieren samen en wacht tot de bloedzuiger aanvalt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jenniffer Woods (Vampier)
    Ik hoor de wolf grommen & ik wacht maar af
    Ik weet dat ze meestal in groepen jachen in tegenstelling tot vampiers.
    Als ik nu aanval kunnen er nog meer zijn.
    Ik sis nog 1 keer en ren weg (vampier snelheid)
    Als er een andere vampier was had ik aangevallen.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Maya Angels Romaro - Weerwolf

    De vampier sist nog een keer en rent op vampier snelheid weg. Ik grom en ga achter haar aan. Dus echt niet dat ik deze kans laat schieten. Ik leef eigenlijk nooit in een groep met meerdere weerwolven. Binnen een paar minuten ren ik naast haar en ik probeer haar om te duwen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jenniffer Woods (Vampier)
    Ik zie de weerwolf naast me en ze probeert me te duwen. Voordat ze me duwt sla ik haar tegen een muur.
    Haar bloed aan mijn arm lik ik snel af en zie dat ze langzaam bijkomt snel ren ik naar huis en doe de deur op slot.
    Ik pak de foto van mijn ouders.
    'Sorry' zeg ik huilend. 'Sorry dat jullie me zo hadden moeten zien.Sorry dat ik niet zei wat ik echt was.'

    *Flashback 1 jaar terug*
    Ik loop van school terug naar huis. Waarneer ik thuis kom zie ik twee mannen voor mijn deur staan.
    'Jenniffer Woods?' vraagt een van de mannen.
    Ik ja.
    'Wij zijn van de vampierraad. We moeten je helaas melden dat er vanmiddag weerwolven in je huis waren en.........'
    Nog voor daat de man zijn zin kon afmaken storm ik mijn huis binnen.
    Krassen op de muur en vloer,bank kapot en op zijn kop, fotolijstjes op de grond kapot gesmeten en...................
    Mijn ouders opgevreten op de grond.
    *einde Flashback*


    Mijn fangs worden weer 'normale' hoektanden en mijn ogen gaan van rood weer naar normaal blauw.
    Er rolt langzaam een traan over mijn wang.
    'Ik mis jullie'

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 17:35 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    (is er nog iemand online)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ik kijk naar het gevecht, maar de vampier stopt opeens. Wat als de wolf nu op mij af ging omdat de vampier stopt? Ik ren weg, harder en harder. De maan glinstert in mijn vacht. Ik ren harder en na een tijd ben ik wel veilig, er komt een harde wind dus ik schuil in een soort grot.


    May StarClan light your path.

    Vera Hepburn - Witch
    Na een lange overpeinzing deed ik mijn ogen open. De reden is simpel: het gehuil van een wolf. Het bos is dus weer levend, maar gelukkig heeft de wolf een prooi gevonden, aan het opgewekte geluid te horen. Ik vraag me af hoe ver hij zou zijn, en wat voor prooi het is, en of de wolf genoeg gegeten heeft, en of ik hem zou-.. Ho, stop, denk ik dan. Ik ga weer te ver, ik wil teveel weten, dat is niet goed vlak voor het ritueel. Mijn gedachten mogen zich niet zo ver vullen met onzinnigheden, ik moet me kunnen concentreren. Dat is de reden dat ik mijn ogen weer sluit en ik me een kaars verbeeld. De vlam wakkert en geeft een warm licht. Ik kan het zien, voelen, ruiken, aanraken? Ja, aanraken, en de warmte nemen. Vervolgens doof ik de vlam door mijn beide handen er op te leggen. Ik voel een soort warmte rond mijn hart, het mediteren is gelukt. Ik sta op om mijn gewaad aan te trekken en me verder voor te bereiden op het ritueel, zonder gedachten. Nouja, zonder gedachten die niet met het ritueel of de voorbereidingen ervan te maken hebben.

    Vervolgens hoor ik een luide klap, het kan niet veel verder zijn dan 50 meter. Ik Hoor voetstappen even deze kant opgaan en dan weer wegsterven. De muur van de mensen, denk ik. Dit kan niet anders zijn dan foute boel, dus is het mijn plicht om te gaan kijken. Ik beweeg mijn hand in een cirkel over mijn hoofd om mezelf te camoufleren voor ik de deur uitloop. Tijdens mijn gehaaste pas trek ik de capuchon van het gewaad over mijn hoofd heen. Als ik bijna bij de muur ben, beweeg ik langzamer en voorzichtiger, zodat ik zo min mogelijk geluid maak. Het enige wat ik zie is een gedaante op de grond, duidelijk geen mens. Een wolk verdwijnt voor de maan en er valt een vaag licht op het gestalte. Een weerwolf dus. Dan zal er verder geen wezen in de buurt zijn, neem ik aan.

    Net als ik dichterbij wil komen om het dier te helpen hier vandaan te komen, zie ik dat het beweegt. Het komt dus weer bij bewustzijn. Nu twijfel ik. Ik zou eigenlijk al op weg moeten zijn naar het ritueel, maar zou ook de wolf moeten helpen. Dat zijn wij heksen ze verschuldigd...


    Does the mirror see the same as the heart?