• Ik vroeg me zonet af of er hier eigenlijk stotteraars op Quizlet zitten. (:

    Daarnet toen ik wat tegen mijn moeder wilde zeggen, raakte ik niet uit mijn woorden en stotterde ik even.
    Het viel me op dat het wel vaker gebeurt, meestal als ik niet uit mijn woorden raak of als ik weer eens te enthousiast aan het praten ben. (cat)
    Nu ben ik niet echt een stotteraar, maar ik begrijp wel dat het lastig kan zijn om zo heel de dag te stotteren.
    Vooral omdat sommige mensen er dan ook nog eens mee lachen. (cat)

    Ik kende ook iemand op de basisschool die stotterde, maar het was een goede vriend van me.
    Het beterde altijd als hij zong, dan had hij het vrijwel niet.
    Hij zong overigens erg goed eigenlijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik stotter een klein beetje, voornamelijk dat ik mijn woorden niet kan vinden en dan dingen ga herhalen. Ik stotter ook tijdens voorlezen, helaas.


    Destroy what destroys you.

    Ik stotter wanneer mijn gedachten sneller gaan dan mijn mond en ik er dus over struikel. Dat maakt mij dus ook geen echte stotteraar.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Ik stotter wanneer mijn gedachten sneller gaan dan mijn mond en ik er dus over struikel. Dat maakt mij dus ook geen echte stotteraar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Iedereen stottert een beetje ;), dat komt omdat praten een hele complexe spierbeweging is (Borst/buikspieren, mond, tong én stembanden). Onder stress gaat dit snel mis. Als je een echte 'chronische' stotteraar bent, dan had je het allang gemerkt. Ik ken er zelf een aantal, en het lijkt me heel erg, vooral als mensen je zinnen proberen af te maken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 17:50 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Anguish schreef:
    Ik stotter wanneer mijn gedachten sneller gaan dan mijn mond en ik er dus over struikel. Dat maakt mij dus ook geen echte stotteraar.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Stotteren lijkt me echt vervelend. Ik had ook een klasgenoot die stotterde, maar gelukkig deed iedereen gewoon normaal tegen hem.


    You are beautiful, you are love.

    Anguish schreef:
    Ik stotter wanneer mijn gedachten sneller gaan dan mijn mond en ik er dus over struikel. Dat maakt mij dus ook geen echte stotteraar.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 19:12 ]


    Vatican Cameos

    Anguish schreef:
    Ik stotter wanneer mijn gedachten sneller gaan dan mijn mond en ik er dus over struikel. Dat maakt mij dus ook geen echte stotteraar.


    + Laatste tijd stotter ik ook als ik een presentatie heb soms, voor de klas, maar dat is ook niet echt stotteren, eerder onzekerheid.


    Tijd voor koffie.

    Anguish schreef:
    Ik stotter wanneer mijn gedachten sneller gaan dan mijn mond en ik er dus over struikel. Dat maakt mij dus ook geen echte stotteraar.


    26 - 02 - '16

    Anguish schreef:
    Ik stotter wanneer mijn gedachten sneller gaan dan mijn mond en ik er dus over struikel. Dat maakt mij dus ook geen echte stotteraar.


    Do what people say you can't.

    Eigenlijk nooit echt bewust gehad. (;


    •*• Lululu •*•

    Ja, zowel ik als mijn partner stotter(d)en.
    Wil je er meer van weten klik dan hier

    Mijn baas stotterd een beetje :')


    Inspiration can hit you any time

    Anguish schreef:
    Ik stotter wanneer mijn gedachten sneller gaan dan mijn mond en ik er dus over struikel. Dat maakt mij dus ook geen echte stotteraar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.