• En ik ben nu Scabbia!
    Eigenlijk wilde ik Christina Scabbia , maar dat paste niet. Scabbia is 1 van de 2 zangers van Lacuna Coil. Ik krijg woensdag/donderdag weer cd's van ze binnen en ik mocht weer mijn username aanpassen c:. Dus nu ben ik Scabbia!
    Ik wilde ook een passende profiel foto. Ik wilde deze -die ik nu ook heb-:


    Maar ik kreeg elke keer een zwart plaatje.....
    Via een omweg heb ik hem eindelijk wel erop kunnen krijgen (cat). Ondertussen heb ik gelijk mijn profiel zelf onder de loep genomen, want dat was eens weer tijd.
    Ik heb al de username LacunaCoil gehad, maar ik kan alle liedjes en namen van band leden gewoon gezellig inpikken, want bijna niemand luistert naar ze :Y)

    Wat betekent jouw username?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 20:19 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    leuke usernaam :)
    en mijne is van een anime personage ^_^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Mijn naam zegt volgens mij alles. En zo niet doen mijn profiel of signature het wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De mijne betekend gewoon zigeuner (:
    Vond het best leuk om uit te spreken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leuk! (:
    Mijne komt van Alanis Morisette. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Leuk!
    Mijne zegt volgens googlevertaling iets van 'volkskunde', maar het is ook een liedje van een van mijn favo bands.


    You are beautiful, you are love.

    Leuk!
    Mijne is een of andere dode koning die waarschijnlijk niet echt heeft bestaan. :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Een band waar ik fan van was noemde zijn fans zo. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Leuk! (:
    Mijne spreekt geloof ik wel voor zich. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Knight = The Dark Knight = Batman.


    The odds are néver in our favor.

    ASTRONAUTx schreef:
    Een band waar ik fan van was noemde zijn fans zo. (cat)

    Apart :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Beter dan voluit geschreven, dus met Christine eraan vast.
    Mijne komt uit the Hunger Games, Katniss Everdeen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn username betekend verslinden in het Frans


    26 - 02 - '16

    Well... Waar zal mijn username vandaan komen...

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 21:12 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Leuke username.
    Mijn username.. Houd ik dat ik niet wil leren en niet leer van mijn fouten en me vaak genoeg aan dezelfde steen stoot.


    Don't be like the rest of them, darling

    Het is de titel van een liedje van This Century :3 En ik vond het gewoon leuk klinken.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.