• Hallo allemaaaaall! Ik heb een gloednieuwe story! (De hoofdstukken worden VANDAAG nog gepost.)
    Al benieuwd?

    Zo, dus als ik geen hetero ben
    betekent dat.. dat ik anders ben?


    Shaylon, een vijftien-jarig verdrietig meisje, kwam op haar vijftiende achter dat ze lesbisch was. Hoe overleefde ze dat in een buurt VOL kakkers?
    Ze wist het niet. Shaylon werd zelfs uit huis gestuurd omdat haar ouders geen lesbie's in hun huis wouden. Uitslovers.
    Maar Shaylon kon prima zonder haar ouders leven. Ze bracht haar leven door bij Kimley's huis. Maar was dat wel een goed idee om te doen?

    *Mijn story lezen? Klik.


    (flower)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Het is lesbisch en hetero is in het Engels straight.


    Your make-up is terrible

    "I am hetero". Haha, straight dus indeed. x')


    ars moriendi

    Oh :'p Nouja, dankjewel voor het verbeteren. Ik pas het meteen aan.
    Goed, het topic-titel kan ik dus niet aanpassen maarja..

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 13:39 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    Oh :'p Nouja, dankjewel voor het verbeteren. Ik pas het meteen aan.
    Goed, het topic-titel kan ik dus niet aanpassen maarja..

    Vraag het aan een mod? Meld je eigen topic met de vraag of de titel aangepast kan worden?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @DarkSavior, dat kan (: Ga ik meteen doen..


    Some people are art and do art at the same time

    Uh, volgens mij is er niets mis met de titel, hoor. Straight wordt inderdaad meer gebruikt, zeker in de spreektaal, dat is waar. Maar heterosexual is ook een Engels woord en hetero is daar een prima afkorting van. "I'm not straight" klinkt wat logischer en is iets wat je waarschijnlijk vaker zult horen, maar "I'm not hetero" kan in principe ook. De Engelstalige Wikipedia is het met me eens. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Uh, volgens mij is er niets mis met de titel, hoor. Straight wordt inderdaad meer gebruikt, zeker in de spreektaal, dat is waar. Maar heterosexual is ook een Engels woord en hetero is daar een prima afkorting van. "I'm not straight" klinkt wat logischer en is iets wat je waarschijnlijk vaker zult horen, maar "I'm not hetero" kan in principe ook. De Engelstalige Wikipedia is het met me eens. (krul)
    Ja, ik dacht ook dat hetero een Engels woord was c:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb de titel van de story aangepast naar Shaylon | Lesbian Story, die vind ik was beter passen.


    Some people are art and do art at the same time