• Het is 20 jaar na het grote gevecht met Voldemort. Op Zweinstein gaat het weer zoals het altijd was. De kinderen van Harry, Ron, Draco, Hermelien, Marcel, Simon, Loena enz. Gaan nu ook voor het eerst naar Zweinstein. Maar er is alweer een nieuw probleem. Het Ministerie van Toverkunst wil Zweinstein sluiten omdat Minister Omber zegt dat het een slechte school is. Omber was nooit echt fan van Zweinstein dus het zal een hele klus worden om haar te overtuigen om de school niet te sluiten. Zou het de kinderen lukken om Omber dwars te zitten en ook nog hun lessen te volgen?

    Regels van Zweinstein:

    – Duelleren is enkel toegestaan in de lessen en wordt bestraft indien betrapt.
    – Het is niet toegestaan om langer dan 15 seconden in andermans leerlingenkamer te zijn. Kijken mag, daarna hoor je weg te gaan. Vaker hoor je ook niet in andermans leerlingenkamer te komen.
    – Je dient altijd respect te tonen tegenover een docent en je hoort naar die docent te luisteren.
    – Het is strikt verboden om iemand zonder reden aan te vallen in de school.
    – Je dient altijd respect te tonen tegenover een klassenoudste of hoofdmonitor en je hoort naar die te luisteren.
    – Het Verboden Bos is verboden toegang voor leerlingen, en wordt bestraft als de jachtopziener je betrapt.
    – Jongens horen niet in de meisjestoiletten rond te hangen.
    – Als leerling heb je niets te zoeken in een kantoor als de docent er niet is.
    – Als leerling heb je niets te zoeken in een lokaal als er geen les is.
    – Je gaat zorgvuldig om met school-eigendommen en boeken uit de bibliotheek.
    – Spreuk-pesterijen, kleineren of op een andere manier iemand beledigen of pesten is niet toegestaan.
    – In de Grote Zaal zit je aan de tafel van je afdeling, je mag niet aan de docenten-tafel zitten.
    – Je gedraagt je als een leerling, en vertoont geen volwassen trekjes of wijsheid.
    – Seksuele handelingen of gesprekken zijn nergens in het kasteel toegestaan.
    – Voedsel-gevechten zijn niet toegestaan, noch in de Grote Zaal, noch op een andere plek.
    – Ruzies dienen uitgepraat te worden, of men hoort naar een afdelingshoofd te gaan.
    – Tijdens een les houd je je aan de regels van een docent.
    - Je hebt niks op het Zwerkbalveld te zoeken, als je geen training hebt of er geen westrijd is, je hebt er ook niks te zoeken als je geen Zwerkbal speelt.
    - Je hebt niks in Zweinsveld te zoeken als je er niet mag komen, mag dit wel dan word dit ruim van te voren aan gegeven.
    - Je verlaat het terrein van Zweinstein niet, behalve in toestemming van een docent.
    - Na 8 uur mag je je leerlingenkamer niet uit, 5e jaars na 9 uur niet meer.
    - De keuken is verboden terrein.
    - Je laat iedereen in zijn waarde, van welke afdeling dan ook.
    - Tijdens de lessen ben je netjes stil, als je het antwoord weet, steek je je hand op.

    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Eventueel Huisdier:
    Extra:

    Meisjes:

    - Yué Lubbermans
    - Alexys Kyra Romano.
    - Maya Angel Morgan

    Jongens:

    - Scorpius Malfoy
    - Tyler Jay Romano.

    Mijne:

    Naam: Yué Lubberans
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Meisje
    Karakter: Yué is net zoals haar moeder (Loena Leeflang) een beetje zweverig en erg fantasievol. Ze kan goed inschatten hoe mensen zijn en merkt het snel als je liegt. Het enige waarin ze op haar vader lijkt is met haar klunzigheid. Yué heeft niet heel veel vrienden op school en zit daarom vaak alleen te tekenen of te lezen. Met sport houdt ze zich weinig bezig. Als huisdier heeft Loena haar een kat meegegeven, Lillianne. Soms is het net alsof Yué en haar kat elkaar echt begrijpen.
    Uiterlijk:


    Leerjaar: 4
    Afdeling: Griffoendor
    Huisdier: Kat
    Extra: Yué is een faunaat, ze was al vanaf het 1e leerjaar bezig om te leren hoe je een faunaat word. Haar dierlijke gedaante is een vos.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:19 ]

    lijkt me wel wat :3 ik reseveer Scorpius Malfoy :3 jaar 1 afdeling slytherin


    Dont say why me, say try me

    Mag je ook een nieuw karakter maken?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSuperman schreef:
    Mag je ook een nieuw karakter maken?


    tuurlijk :D

    nog meer deelnemers? :D

    Mag ik een jongen en een meisje reserveren? Beide in het 5e jaar van Slytherin ^^


    El Diablo.

    oh ik was dit vergeten! ik vul morgen scorpius in
    mag ik trouwens nog een meisje in slytherin jaar 1


    Dont say why me, say try me

    Naam: Alexys Kyra Romano.
    Leeftijd: 16.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Karakter: RPG.
    Uiterlijk:


    Leerjaar: 5.
    Afdeling: Slytherin.
    Eventueel Huisdier: Een grote donkergrijze uil, Darcelle.
    Extra: Ze heeft een oudere broer (Tyler), ze komen uit een van de rijkste en machtigste families ooit. Ze zijn vele luxe gewend. Ze kennen ook veel mensen waaronder de Malfoys waar ze ook vaak over de vloer komen...

    Naam: Tyler Jay Romano.
    Leeftijd: 17.
    Geslacht: Mannelijk.
    Karakter: RPG.
    Uiterlijk:


    Leerjaar: 5.
    Afdeling: Slytherin.
    Eventueel Huisdier: Een zwarte uil, Shadow..
    Extra: Hij heeft een jonger zusje (Alexys), ze komen uit een van de rijkste en machtigste families ooit. Ze zijn vele luxe gewend. Ze kennen ook veel mensen waaronder de Malfoys waar ze ook vaak over de vloer komen...


    El Diablo.

    waarom staat er achter karakter RPG?


    Dont say why me, say try me

    Als ik het karakter opschrijf houd ik me er nooit aan, dus ik schrijf RPG zodat het in de RPG zelf te zien is.


    El Diablo.

    Je kan toch een karaktor zo schrijven:
    Tyler heeft niet echt een typich karakter op het ene moment is hij heel druk en het andere moment juist weer rustig, met hem valt er meestal wel lol te trappen, maar je moet niet te ver gaan. Hij wil absoluut geen problemen met de politie krijgen..... blabla gewoon heel ruim maar een paar hele kleine vaste trekjes


    Dont say why me, say try me

    Mag ik een meisje in het 5de jaar reserveren?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Maya Angel Morgan
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Maya is een stil meisje. Veel praat ze niet. Het liefst houdt ze zich bezig met leuke spreuken leren. Maar als iemand gemeen tegen haar doet, komt ze voor zichzelf op en kan zelf ook heel gemeen gaan doen. Ze neemt het op voor haar vrienden en houdt van lol maken.
    Uiterlijk:


    Leerjaar: 5
    Afdeling: Griffoendor
    Eventueel Huisdier: Een zwarte uil met op zijn borst een stuk grijz; Morro
    Extra: Ze woont in een pleeggezin.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik was van plan om ergens vandaag te beginnen, ik schrijf het begin bericht wel

    jullie mogen van mij beginnen, maar ik heel misschien vanmidag tijd, maar als niet zo wrschnlk woensdag pas..


    Dont say why me, say try me

    sorry dat ik gisteren niet begonnen ben, ik was het totaal vergeten :$
    We beginnen bij peron 9 3/4
    ---
    Yué drukt het karretje met spullen voor zich uit met haar vader en moeder achter zich. Haar 2 jaar oudere broer loopt voor haar en gaat als eerste door de poort. Yué rent vlak daarna ook door de poort en komt aan de andere kant uit op peron 9 3/4. Het is kwart voor 11 dus de trein vertrekt pas over een kwartier. "nu kan je ten minste een goede plek in de trein vinden" zegt Loena tegen Yué. Yué knikt even en glimlacht naar haar moeder. "heb je alles?" vraagt Marcel. Yué knikt even en krijgt van haar moeder nog een knuffel. Daarna loopt ze de trein in en zoekt een coupé die nog leeg is waar ze in gaat zitten.