• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    adulting sucks


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil niet 21 zijn over 3 maanden. Fuck opgroeien.


    26 - 02 - '16

    Tony schreef:
    Ik vind het er heel mooi uitzien hoor, Niksel! ^^[/img]


    Dankjewel. ;3


    Your make-up is terrible

    Zo, de cake met rumaroma staat in de oven. Ben benieuwd ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, 1/6 gedaan, 5/6 te gaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voel me de heledag al zo futloos. Bah


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yay. Ik maak het voor de tweede keer deze periode niet, dus mag ik nu lekker nakomen. Helemaal eerlijk, right? Geef me gewoon een kruisje en dan zijn we er klaar mee. Ik heb al zoveel te doen, ik heb hier dus echt geen tijd voor. Kom op, wees even redelijk.

    En raad eens, ik mag het ook nog helemaal alleen doen, en ben dan nog de enige leerling op school. Hoezo klote?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Waarom opende ik die subreddit omfg ik ga even kotsen brb

    Jammer dat die film niet meewerkt, anders had ik even gezellig met mam een film gekeken. Ze komt namelijk weer behoorlijk gestrest over.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    motiveer me om boodschappen te gaan doen (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vind het nog wel bijzonder dat ik niet echt een keer heb gedacht: IK WIL ETEN, IK HEB HONGER.
    Het is meer dat ik mijn moeder een broodje zag eten en dacht: omg, dat wil ik ook.


    Deep inside, I've never felt alive

    Uuugh. Ik moet nog douchen en opruimen maar bwaaah.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeh hij is gelukt ;D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tony schreef:
    Vind het nog wel bijzonder dat ik niet echt een keer heb gedacht: IK WIL ETEN, IK HEB HONGER.
    Het is meer dat ik mijn moeder een broodje zag eten en dacht: omg, dat wil ik ook.


    Wat ben je aan het doen dan?


    Your make-up is terrible

    Vijf uur lang reizen eist wel z'n tol nu. Ik ben gaar en moe. Blehh


    26 - 02 - '16