• Hey :')

    Ik ben al een tijd niet meer op quizlet geweest, aangezien ik in een rot situatie zit en totaal niet lekker in mijn vel.
    Ik loop al bij de jeugdzorg die me probeert te helpen. Voor de rest probeer ik zoveel mogelijk met mijn beste vriendin te praten maar ik denk dat het beter is als ik eens met iemand praat die er buiten staat en het dus niet alleen voor mij op zou nemen. Iemand die overal los van staat en mij misschien hulp kan bieden, of in iedergeval tips kan geven etc.

    Ik wou dit eerst niet doen, en schaam me best wel om dit online te zetten, maar misschien dat het mij helpt om mijn verhaal kwijt te kunnen aan iemand die mij niet kent ofzo =x

    Ik snap het wel als niemand er belangstelling in heeft, maar toch ga ik het vragen.
    Is hier iemand waar ik mijn verhaal mee mag delen en iemand die mij kan en wil proberen te helpen?

    Thanks,
    x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Je mag met mij praten als je dat wil?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Als je wilt mag je ook altijd met mij komen praten, en alvast sterkte'xx


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Je mag mij wel een pbtje sturen.


    Your make-up is terrible

    Nou, stuur me maar een PB'tje als je wilt. Eens kijken wat ik kan doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Je mag mij wel een pbtje sturen.

    Ik wil ook altijd wel helpen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mij mag je ook altijd een PB'tje sturen, al kan ik niet echt wonderen verrichten (A)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Oohhgosh. Ik heb ook echt heel lang bij Jeugdzorg gezeten, maargoed. Zal maar niet zeggen wat ik van sommigen van hun vond. :']

    Mijn inbox staat open als je iets kwijt wilt. (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dankjewel lieve mensjes ;3


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    je zou mij wel een pb kunnen sturen :)
    niet dat ik zeker weet dat ik kan helpen maar ik wil het wel proberen.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Je mag mij ook een pb sturen als je wil en als er nog iemand is aan wie je het kwijt wil (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik wil zeker wel helpen c:


    26 - 02 - '16

    Ik wil altijd helpen (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als je wilt kan ik ook wel met je praten. Op dit moment zit ik ook in het zelfde soort probleem. dus helpen kan ik je wel :)


    out of time, all out of fight, you are the only thing in life that i got right

    Net als velen, zou ik je zeker willen helpen (:


    I still think of the guitar bible.