• Hallo, ik dacht eens laat me maar een RPG over wie is de mol maken. En hier is hij dan.

    Uitleg

    Door de opgegeven mensen vraag ik aan 1 van jullie om de mol te spelen. Deze mol sabboteerd de gehele boel maar wel op een slingse manier zodat jullie het misschien niet in de gaten hebben.

    Aan de overige deelnemers is het dus de bedoeling om de mol te ontmaskeren.
    Dit gebeurd na iedere opdracht dan is het aan jou om mij te mailen wie je denkt dat de mol is. Door 5 vragen te beantwoorden. Uit de deelnemers die het niet goed hebben zal ik loten wie zal afvallen. (Ik vertel niet of je het goed of fout gedaan hebt)

    Ik zal zeggen welke opdrachten jullie moeten doen. Dat kan varieren tot een fotospel, een verhaaltje en nog veel meer

    Jullie mogen natuurlijk ook op het forum zelf overleggen met elkaar maar de mol kan dat dus ook.

    - 10 spelers
    Kortom

    WIE IS DE MOL ? ? ? ? ? ?


    -
    -
    -
    -
    -



    -
    -
    -
    -
    -

    Regels

    ll Geen oneliners minimaal 4 regels
    ll Schelden mag
    ll Geen ruzie binnen de RPG
    ll Off topic mag je gaan maar wel met haakjes
    ll Geen perfecte personage
    ll 1 rol tenzij het te lang doet
    ll Naamsveranderingen doorgeven
    ll Alleen ik maak nieuwe topics aan
    ll Reseveren mogelijk

    Invullen
    Leeftijd tussen 18 en 22

    Naam:
    Leeftijd:
    Karaktar:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 22:42 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    De laatste WIDM? rpg is gesloten omdat het een wetstrijd en geen rpg is. Ik waarschuuw maar even, want waarschijnlijk zal hetzelfde gebeuren met dit topic. Of heb je met de mods overlegt?


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    De laatste WIDM? rpg is gesloten omdat het een wetstrijd en geen rpg is. Ik waarschuuw maar even, want waarschijnlijk zal hetzelfde gebeuren met dit topic. Of heb je met de mods overlegt?
    Oow ik zal gaan overleggen................


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Grote kans dat dit topic hem dan ook niet gaat worden. De topicbeheerdster (Ruexx) heeft toen overlegd met de mods, maar het topic mocht niet meer geopend worden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -- > Slotje op dit topic. Dit hoort onder themawedstrijden, je kan hiervoor een PB naar mij of een andere wedstrijdmod sturen met het ingevulde lijstje die je in het wedstrijd subforum kunt vinden en dan zullen we je op de wachtlijst plaatsen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.