• Ik ben trots op mezelf! Voor de eerste keer in mijn leven heb ik nepwimpers op kunnen doen.
    Eerder heb ik altijd opgegeven na twee keer proberen, maar vandaag heb ik eindelijk de oorlog gewonnen. v.v

    Iedereen die nepwimpers gebruikt: diep respect. Ik hou het bij vandaag en dan nooit meer.
    hoe doen jullie het zo makkelijk? Ik heb tutorials gekeken en dat gaat van:
    Ja, eerst doe je dit, dan dit dan FLOEP zitten ze er op TADAA.
    en ik zit dan een uur lang te klungelen


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ik draag geen nepwimpers, vind ze een beetje onzin.
    en ik heb een bril en zonder nepwimpers komen mijn wimpers al tegen de glazen


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik draag geen nepwimpers, vind ze een beetje onzin.

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 18:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb hetzelfde. Ik wil het eens proberen omdat me dat best mooi leek, gewoon van die redelijk normale, maar ze hingen echt maar half vast. Echt een drama haha. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is echt niet zo moeilijk om ze op te zetten, hoor =').


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb het nut er nooit echt van gesnapt.(;


    •*• Lululu •*•

    Spotgaai schreef:
    Ik draag geen nepwimpers, vind ze een beetje onzin.
    en ik heb een bril en zonder nepwimpers komen mijn wimpers al tegen de glazen


    De enigste keer dat ik nepwimpers vind passen is tijdens carnaval of een of andere voorstelling waarbij het nodig is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mallory schreef:
    Ik heb het nut er nooit echt van gesnapt.(;


    You are beautiful, you are love.

    Mallory schreef:
    Ik heb het nut er nooit echt van gesnapt.(;


    26 - 02 - '16

    ik draag normaal gesproken ook geen nepwimpers, maar er is vanavond een feest van mijn studentenvereniging en daar wilde ik ze toch echt voor gebruiken.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ik heb die dingen nog nooit gedragen. Mijn wimpers zijn al vol / lang genoeg van zichzelf.


    We need a bigger boat.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb hetzelfde. Ik wil het eens proberen omdat me dat best mooi leek, gewoon van die redelijk normale, maar ze hingen echt maar half vast. Echt een drama haha. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    met carnaval heb ik ze nu voor al 2 jaar op dus ja mama plakt ze erop en dan slaap ik ermee en dan na 5 dagen als carnaval over is eraf. alleen ik ging ze er een keer eraf trekken geloof me dat doet pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol ik had er geen moeite mee om de op te krijgen maar ik gebruik ze alleen voor feestjes.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    xPOMPOMS schreef:
    Ik heb die dingen nog nooit gedragen. Mijn wimpers zijn al vol / lang genoeg van zichzelf.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mijn moeder werkt bij een soort make-up transportbedrijf en nu had ze laatst echt een stuk of dertig paar nepwimpers meegekregen :3. Ik vind ze supergaaf, maar ik kan er ook niet mee overweg x'D. 't Ligt ook wel aan de lijm hoor, want andere nepwimpers had ik er binnen vijf secondes op.
    Veel mensen vinden nepwimpers ordinair, maar ze kunnen erg mooi staan hoor :]. Een Aziatisch meisje op mijn school draagt áltijd nepwimpers. Dat was me serieus nog nooit opgevallen, tot ze ze eens niet ophad.


    i put the fun in funeral