• Binnenkort moet ik mijn Engels mondeling houden en daarvoor moeten we ook een onderwerp kiezen, maar ik heb echt geen idee wat ik moet kiezen. ;(
    Het idee is zeg maar dat het een soort van 'talkshow' wordt met vier leerlingen. Iedereen moet zijn eigen onderwerp kiezen, daar iets over vertellen en dan moet er een soort van discussie ontstaan. Het onderwerp moet dus iets zijn waarover je een mening hebt, maar het moet ook met Engeland te maken hebben. Nu dacht ik, dan kom je al snel op de politiek uit, maar daar ben ik niet zo in geïnteresseerd...
    Hebben jullie misschien ideeën?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat gedoe met Ierland?


    Your make-up is terrible

    Binge-drinking > Alcoholleeftijd.
    Het 'afsplitsen' van Schotland.
    de Koningin?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Britse koningshuis, dat Charles al 64 jaar is, maar nog steeds geen koning is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het spijt me als ik dit topic niet op deze manier mag bumpen.

    Heeft iemand anders nog ideeën? Ik ben namelijk nu hopeloos op zoek, maar krijg echt niks leuks gevonden. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Let me think... Met Engeland moet het te maken hebben?
    Wateroverlast Engeland en Schotland?
    Pools tweede taal in Engeland?
    Dj's niet vervolgd in Engeland voor grap Kate Middleton?
    Prins Harry van Wales die 20 weken in Afghanistan zat als boordschutter bij het leger?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    One Direction.

    Prins Harry en zijn 'schandalen'
    of de zelfmoord van de zuster van Kate Middleton, nadat ze informatie had gelekt over Kate's zwangerschap.


    I believe in yesterday.