• You are beautiful, you are love.

Licet schreef:
    (...)

Uhm nee, draait de woorden een beetje om; ik zeg niet dat als je dit draagt, je een prostituee bent.
    Dat is zoiets als; iedere professionele voetbalspeler heeft voetbalschoenen, maar niet iedereen met voetbalschoenen is een professionele voetbalspeler.

Nogmaals: dan had je ook een andere woordkeuze kunnen gebruiken. Gooi het niet direct op prostituee.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Tortura schreef:
    (...)
    Nogmaals: dan had je ook een andere woordkeuze kunnen gebruiken. Gooi het niet direct op prostituee.

Had gekund ja, maar ik snap niet helemaal wat dat met jou te maken heeft.

[ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 2:19 ]

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Licet schreef:
    (...)

Had gekund ja, maar ik snap niet helemaal wat dat met jouw te maken heeft.

Nou, ik ergerde me aan jouw woordkeuze, dat had er mee te maken. 8D.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Licet schreef:
    Misschien tijdens mijn nieuwe carrière als prostituee, maar anders ga ik toch voor nee.

Vind het leuk, maar tis niet echt m'n stijl.

You are beautiful, you are love.

Nee. Het is niet mijn ding.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Jep (:

[ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 12:58 ]

Music only makes me stronger...

Nee.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Ja, alleen zonder de tas.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Omg, die jas is echt geweldig! Maar de schoenen en hoed zijn niet zo mijn ding. De jas dus wel, de rest niet.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Neh.

Vet, alleen zonder de knopen.

Nee.

There is nothing more badass than being yourself

Hmm gonna go with no

Nee

Tell me about it, stud.

Nee.