• Ik ga een serie beginnen met de jonas brothers en ik heb rollen uit te delen.

    het verhaal :

    het gaat over een meisje dat samen met haar moeder in de achterwijken woont. dat betekend dat ze het niet al te ruim hebben. haar moeder werkt bij een cateringbedrijf en dat catering bedrijf vestigd zich elkaar in een kamp. dat betekend dat haar moeder en het meisje mee moeten. het meisje zelf is totaal niet bezig met muziek en muziekinstrumenten. haar passie is mode. uiteindelijk ze komt in contact met een jongen die wel is geintereseert in muziek. door die jongen krijgt ze interesse in de muziek.

    leuk idee ?
    de rollen die ik zoek

    Hoofdrol gespeeld door : SAMMYxJOE (sorry jongens)
    BF hoofdrol gespeeld door :
    vriendin van kevin gespeeld door :
    verrassing 1 :
    verrassing 2 :
    verrassing 3 :

    weetje zelf nog een rolletje laat het me weten =D

    wat ik nodig heb

    naam :
    leeftijd :
    foto : gelieve geen emo/scene plaatjes
    tekstje :

    houd er rekening mee dat het idee afkomstig is van de film Camp rock dus verander daar een beetje je karakter eigenschappen van zodat het past.

    Ik doe niet aan vriendjes politiek ik kies niet de eerste de beste ik kies welke personage het beste in de serie past

    xx

    verrassing 1 !!!!
    naam :
    Elle
    leeftijd :
    16
    foto :
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    tekstje :
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx


    Dunno ><

    verrassing 1 !!!!
    naam :
    Elle
    leeftijd :
    16
    foto :
    http://blackmage9.deviantart.com/art/Oriental-Passion-73848821
    tekstje :
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx


    Foto verandert ;)


    Dunno ><

    Like ,, Dan wil ik Verassing 2 :D

    naam :
    Chantou
    leeftijd :
    16
    foto : gelieve geen emo/scene plaatjes
    http://a.bebo.com/app-image/6911998724/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/04/13/lisa.JPG
    tekstje :
    Hey Wezens,
    De naam van dit knappe kind is dus Chantou ,en wonderbaarlijk genoeg hou ik het al 16 jaar oud op deze wereld,X'D
    16 jaartjes ,jaa ,,That means.. dat ik dus nog steeds leerplichtig ben, Jmmr genoer =(
    Ik hb liefde voor mn haartjes , en respect voor mensen die zichzelf durfen te zijn , en mensen met een eigen mening , Duss neit zoals al die zwaar fake Huppelkutjes,,
    Maar poeperds ,Deze chick smeert hm weer <3
    Baaii ,Take Care ,Or something<33


    Crack a bottle

    Wheoheo,, hebben we de roll of niet?!


    Dunno ><

    Verassing 3 of BF Hoofdrol

    Naam: Nichole







    × Leeftijd:16

    × Tekstje:Ik ben Nichole ik ben 16 Jaar Oud,Ben in 1992 in deze wereld gezet
    Ik ben een Lief Meisje,Nou eigelijk Soms
    Ik kan niet zonder Drop & Me Computer
    Verder Zing & Dans ik graa
    En heb een hekel aan HuppelMensen,Redbull,Naaktslakken,Slakken je snapt het wel
    Verder heb ik een broer van 18
    En hou van Pop & Rock
    Ik heb een Navelpiercing,En Geen Tattoo

    × Plaatje:http://cwtv.com/images/photo-gallery/pussycat-dolls-girlicious/005075005aa.jpg

    verassing 3 :D
    naam : ashley

    leeftijd : 16

    foto : neem mr eentj uit mun ftoboek,f kies zelf mr ééntjj xD

    tekstje : haii,,kbn ben ashley,vr duu vriendjus ash,,kbnn lief meisju zeggn mun vriendjs,kan soms bithci doen,n is nogal erg hyper en onozl xD^^
    byéé <33.


    We were bOrn fOr Love! ^^