• Als eerste wat informatie over die jongen.
    Hij zit in groep acht, ik zit in de eerste, maar hij hoort ook in de eerste. Ikzelf ben één dag ouder dan hem, 11 mei en 10 mei. Ik heb eerder met hem gehad, maar toen had ik het uitgemaakt om de dood eenvoudige reden: Ik was niet verliefd op hem. We hadden maar een anderhalve week ofzoiets. De jongen noem ik nu even yoghurt. Ik wil niet dat zijn naam hier op internet staat. Goed, we hadden zo'n 4 maanden. Sinds 12-07-2008. Ik had het gevoel dat hij me niet meer leuk vond, maar ik was gewoon hartstikke verliefd op hem. Ik voel me nu echt hartstikke kut, en ookal is deze topic zinloos, weet ik gewoon niet wat ik moet doen.:(

    yoghurt heeft verzonden 16-10-2008 19:41:
    eej ik maak het uit kijk mensen gaan nu rodelen gaan ze gare dingen schrijven je weet tog srryy
    yoghurt heeft verzonden 16-10-2008 19:43:
    en je zit nu middelbare school weet je


    Madena says: Maak je het daarom uit? Maak je het uit omdat een paar mensen roddelen? Wat kunnen jou die fucking mogolen schelen? Of maak je het met me uit omdat je op iemand anders bent? Er zijn echt fucking veel mensen die mij pesten met jou, maar ik negeer het! En wat denk jij dat ik ervan vind dat jij in groep 8 zit? SCHIJTTTT. Ik hoop dat je me begrijpt, en dat ik het dom vind dat je het nu uitmaakt, al helemaal dat je het uitmaakt in een offlinebericht. Als je het uitmaakt, moet je een goede reden hebben. Ben jij eigenlijk nog wel verliefd op mij? Ik wil hier een antworod op terug.


    ok

    Oh en trouwens, het was geheim dat we hadden. Dat snapte ik dus ook niet waarom hij het geheim wilde houden?:S
    x


    ok

    Jongens...
    zijn net honderstrond, je trapt er elke keer weer in.
    zijn net als snoep: Je weet dat het slecht voor je is.

    Liefde is...
    Onbegrijpelijk
    Onnozel

    Be Happy als vrijgezel!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Kak he :O
    ik ken het gevoel bij mij ging het er iet anders aan toe :O

    Hij werd verliefd op men beste vriendin :O
    en dan belt hem naar mijn moeder :O

    ik zit der nu bij in de klas en soms he dan wil ik in diej zen arme springe & zoals vandaag wil ik hem kille :O

    x33


    He's the reason for the teardrops

    WAT EEN LOSERR!.
    Veel sterkte Meiiss
    XX (L)

    Toch niet op een offline bericht?:S

    Zorry hoor,maar ik vind dit stom?

    Toch niet op een offline bericht?:S

    Zorry hoor,maar ik vind dit stom?

    Je hoeft geen sorry te zeggen, ik ben je eerder dankbaar.
    x


    ok

    WAT EEN LOSERR!.
    Veel sterkte Meiiss
    XX (L)

    Dankje lieverd.(K)


    ok

    Toch niet op een offline bericht?:S

    Zorry hoor,maar ik vind dit stom?



    Ik ken die jongen, en hij is gwn zwak. Dus het verbaast me niks dat hij dat deed via off-bericht

    Oh My God! ö

    ik denk dat je beter af bent van hem dan met hem. Ik bedoel: wie wil er nu een relatie geheim houden? Je bent toch trots op je liefje?
    &Dat ie het uitmaakt met een offline bericht doet de deur hélémaal dicht! Hoe laf kan je het hebben? En dan nog die reden, komop! Als je echt van elkaar houd dan maakt het toch geen hol uit of er mensen over jullie roddelen? :s

    x


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Jongens...
    zijn net hondestront, je trapt er elke keer weer in.
    zijn net als snoep: Je weet dat het slecht voor je is.
    Liefde is...
    Onbegrijpelijk
    Onnozel
    Be Happy als vrijgezel!

    Prachtig bericht, dat moet gewoon gequote worden. Ikzelf heb bijna 2 jaar met iemand gehad maar door een nogal onnozel iets is het uit gegaan. Nu heb ik dus morgen een meeting waar hij ook bij aanwezig is. Maar ik heb een vriendin van school beloofd te komen dus dan wijk ik niet uit. I'll stick with my original decision.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een watje!
    Wedden dat ie het niet midden in je gezicht had durven uitmaken (fzo..)
    Wel stom dat het zoo is.
    En dat geheim hadden... Ahaa!
    ook nogal dom.
    Mrjaa!
    Jongens ea...


    i can't pretend you're nothing special

    Maar goed, wat jou is overkomen is gewoon domweg klote. Ik denk ook dat jongens op die leeftijd nog niet echt weten wat liefde inhoudt om eerlijk te zijn. In groep 8 dacht ik nog lang niet aan jongens...


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh My God! ö

    ik denk dat je beter af bent van hem dan met hem. Ik bedoel: wie wil er nu een relatie geheim houden? Je bent toch trots op je liefje?
    &Dat ie het uitmaakt met een offline bericht doet de deur hélémaal dicht! Hoe laf kan je het hebben? En dan nog die reden, komop! Als je echt van elkaar houd dan maakt het toch geen hol uit of er mensen over jullie roddelen? :s
    x

    Dat heeft hij waarschijnlijk als zwak excuus gebruikt. Is mij ook overkomen, maar op een iets andere manier. Dat voelt echt klote.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar goed, wat jou is overkomen is gewoon domweg klote. Ik denk ook dat jongens op die leeftijd nog niet echt weten wat liefde inhoudt om eerlijk te zijn. In groep 8 dacht ik nog lang niet aan jongens...

    Ja 'k dnek gwn dat die jongen daar nog niet volwassen genoeg voor was.

    (...)
    Ja 'k dnek gwn dat die jongen daar nog niet volwassen genoeg voor was.

    Nog steeds voel ik me gewoon fucking klote. Hij is veranderd, ik weet het zekr.
    Toen we vorig jaar hadden was hij véél aardiger. En nu lijkt het alsof hij zich voor me schaamt. En het is nog veel erger dan jullie denken, geloof me. Hij groette me niet eens op straat, hij keek gewoon door me heen.:S
    x


    ok