• maar Mitchell snapte er geen hol van. Wat vinden jullie? Ik vond hem op Tumblr.

why are men so embarrassed to buy tampons
    that cashier KNOWS THAT THOSE AREN’T FOR YOU
    whereas if i buy tampons for myself
    that poor cashier has to sit there wondering FOR THE REST OF THE DAY if while they were talking to me i was bleeding out of my vagina
    i dont think you understand how traumatizing that can be for some poor 16 year old boy with facial acne

Your make-up is terrible

Tortura schreef:
    Hahahaha. Ik vind het eigenlijk wel grappig, daar lach ik me altijd een deuk om. :'].

effort never betrays you

Ik heb 'm eerlijk gezegd ook niet door... x'D

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

Haha :')

Tijd voor koffie.

Folklore schreef:
    (...)

Traumatisch? Als dat zo is, vind ik die mannelijke collega's echt aanstellers. :')

+ Geniaal c;

26 - 02 - '16

Hahaha, ik vind 'm wel leuk.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Tortura schreef:
    Hahahaha. Ik vind het eigenlijk wel grappig, daar lach ik me altijd een deuk om. :'].

•*• Lululu •*•

I like it. En mensen, dat van 'facial acne' is niet dat hij dan als lelijk voorgedaan wordt, maar dat maakt gewoon duidelijk dat het een puber is.

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Pythias schreef:
    I like it. En mensen, dat van 'facial acne' is niet dat hij dan als lelijk voorgedaan wordt, maar dat maakt gewoon duidelijk dat het een puber is.

Kun je toch ook gewoon puber zeggen?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

xlufjoetoexx schreef:
    Ik heb 'm eerlijk gezegd ook niet door... x'D

Shit happens but pee happens a lot more.

Ik snap 'm, maar ik vind 'm nou niet echt grappig.
    Ik neem aan dat als je elke dag achter de kassa zit, er vaak mensen voorbij komen die maandverband/tampons kopen, zelfs mannen. Die zijn er inmiddels wel aan gewend. Eigenlijk hetzelfde als met condooms, je gaat je dan toch ook niet de hele dag afvragen of ze het meteen gaan doen of in het weekend of zo? :')