• http://deklasvan2008.nl/index.php?id=70&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=36&tx_ttnews[backPid]=22&cHash=419ee6f702

    Zie de link!
    Emo's zijn niejh altijd depressievelingen die het leven niejh zien zitten!
    "They laugh at me because I’m different, I laugh at them because they are all the same."

    Weg met de voor oordelen!









    Misschien heeft het voor sommige van jullie vrij weinig met TH te maken, maar fans worden echt heel vaak als Emo's bestempeld!
    Maarha, d elink weeg wat oordelen weg, ofniejh!?









    Gr. Maaike

    jah best 8erlijk maarja iedereen die denkt ook dat alle emo's zig snijden maar das maar 50%(waar ik bij hoor helaas)die dat doen..


    take me away

    umum. ik hoor dan ook bij die 50% *kucht* maar ik doe het écht niet meer<33. Over th en emo's, nou het is wel waar want de meeste fans worden altijd uitgescholden voor Emo, en is het geen emo dan is het Gothic O_O Nouja ik vind het onzin (x


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    er zijn niet veel echte emo's meer
    sinds th beroemd is loopt het vol met wannabe emo'tjes
    dat vind ik pas kut
    er lopen zelfs kinderen rond die zich snijden omdat ze dan denken dat ze nu een echte emo zijn


    get a live

    Ik heb er gelukkig geen last van die vooroordlen en mogt iemand dan toch er iets over mogen zeggen, zet ik gewoon een grote bek open. De meesten durfen toch niet tegen me in te gaan dus daarom heb ik denk daar niet zoveel mee te maken...

    En dat snijden echt dat moet je niet doen!!! Ik ga nou niet ook veroordelen ofzo maar kap er gewoon mee!!

    Sorry:X


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    er zijn niet veel echte emo's meer
    sinds th beroemd is loopt het vol met wannabe emo'tjes
    dat vind ik pas kut
    er lopen zelfs kinderen rond die zich snijden omdat ze dan denken dat ze nu een echte emo zijn


    get a live


    oeps... get a life**

    achja ik ken de vooroordelen, wordt er ook dagelijks mee geconfronteerd maar goed..'t suckt wel


    Why don't you break my heart

    er zijn niet veel echte emo's meer
    sinds th beroemd is loopt het vol met wannabe emo'tjes
    dat vind ik pas kut
    er lopen zelfs kinderen rond die zich snijden omdat ze dan denken dat ze nu een echte emo zijn


    get a life


    idd.

    sommige doen zwarte nagelak op en vinden zich zelf dan emo :\

    agja sommige..

    x

    Dus dat


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vondt hat wel interresant om hier neer te zetten aangezien het hier ook veel gebeurt. Ik wil dus effe zeggen dat IK EMO's er mooi uit vindt zien en ze bewonder, ze zijn altijd zo verschillend, en trekken zich zo vaak niks aan van wat andere van hun vinden, zeggen of denken!
    Maarjha, ieder zijn eigen mening, maar ik vondt dit stukje echt MOOI... gewoon dat niejh altijd alles klopt wat er gezegd wordt! Niet alles is waar, Niejh alle EMO's snijden zich, sommige jha, maar die zullen wel een reden hebben...
    Niejh dat ik em daar mee wil bemoeien...
    Je doet zo iets toch zelf, en dat klinkt eigenlijk wel lullig, maar het is zo, de wereld is hard, en mensen ook!
    Maar nou ga ikw eer, 'T eurovisie begint!

    heee! dat filmpje had ik gister gezien op tv, naja, me moeder die mij riep om te kijken..XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik word ook vaak voor Emo uit gemaakd -__- WOrdt er gek van, want ik ben het niet.
    Maar het is wel een coole styl (cool)
    Heel veel mensen denken dat emo is:
    - Van Zwart houden, Zwart dragen
    - Tokio Hotel
    - Zwarte Make-Up rond je ogen

    En ook echt alle emo`s zouden zichzelf snijden volgens de meeste mensen,
    Zielige kindjes, ze schelden met iets waarvan ze neit eens weten wat het betekend (A)


    Sweet dreams will come true.

    Ik zie er TOTAAL NIET Emo uit, en ze schelden mij ook uit voor Emo,gewoon enkel en alleen omdat ik TH-fan ben...
    Maar Emo's kiezen er toch zelf voor om Emo te zijn,en Emo is toch meer een Kledingstijl dan een muziekstijl
    Emo: Zwarte Haren,Piercings,Skinny Pants,Zwarte Kleding,Af en toe een Fluo assecoire,en hebben meestal ook een bles voor hun ogen...
    Ik: Blond lang Stijl haar, Jeans of Kleedje,En Topjes ik bn zo NOT Emo,en het is ook helemaal niet mijn bedoeling om er 1 te zijn,maar ik word er gwn voor uitgmaakt enkel en alleen om mijn muzieksmaak:S

    Da zen echt zielige mense!
    Xx


    everybody needs a song.

    Het slaat gewoon nergens op , maar het kan mij egt helemaal geen enee fáck sgelen wat ze van mij vinden , toen ik groene plukjes in me haar had , zeiden ze Schimmel, So WHAT!? , zolnag ik het leuk vind, ben benieuwd wat ze gaan zeggen als ik blauw doe .. :S.


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Het slaat gewoon nergens op , maar het kan mij egt helemaal geen enee fáck sgelen wat ze van mij vinden , toen ik groene plukjes in me haar had , zeiden ze Schimmel, So WHAT!? , zolnag ik het leuk vind, ben benieuwd wat ze gaan zeggen als ik blauw doe .. :S.


    SCHIMMEL? OMG :P

    ik word ook voor gothic uitgescholden,, dat klopt helemaal niet:S
    zoo dóm..
    alleen omdat ik naar TH luister..
    zoo zielig..
    en ik snij niet in mezelf om emo te zijn,, dat doe ik als ik me kut voel..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42