• Hey, ik heb laatst een verhaal gelezen , en ik weet niet meer hoe het heet.
    Kan iemand me helpen? misschien weet je wel hoe het verhaal heet.
    Korte omschrijving;
    een meisje zit in een vliegtuig naar ierland en de beroemde niall horan zit naast haar.
    dat meisje had stemmen in haar hoofd .
    zij en niall krijgen volgensmij iets ...
    Als je me kan helpen , dankje !

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Don't wanna break your heart, just wanna give your heart a break. -Demi Lovato.

    eat till you're sleepy and sleep till you're hungry


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Fanfic over een meisje met slecht geschreven psychische problemen die iets krijgt met een lid van ons direct ion? Moet makkelijk te vinden zijn, daar zijn er niet veel van (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Fanfic over een meisje met slecht geschreven psychische problemen die iets krijgt met een lid van ons direct ion? Moet makkelijk te vinden zijn, daar zijn er niet veel van (cat)
    is dat nou echt nodig? ik bedoel ik hou ook niet van fanfiction of van 1d maar dit vind ik echt een hele nare opmerking. Daarmee haal je echt iemand zijn verhaal naar beneden en kan iemand heel naar mee kwetsen. nu wil ik hier geen ruzie over gaan maken maar ik moest het toch even kwijt.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RainbowDash schreef:
    Fanfic over een meisje met slecht geschreven psychische problemen die iets krijgt met een lid van ons direct ion? Moet makkelijk te vinden zijn, daar zijn er niet veel van (cat)


    This.


    26 - 02 - '16

    Dankje Carstairs ! dat was inderdaad de ene die ik zocht ! x


    Don't wanna break your heart, just wanna give your heart a break. -Demi Lovato.

    Carstairs schreef:
    eat till you're sleepy and sleep till you're hungry


    •*• Lululu •*•

    MrsHoran069 schreef:
    Dankje Carstairs ! dat was inderdaad de ene die ik zocht ! x


    graag gedaan!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague