• [ topic verplaatst door een moderator ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik mag Stephen King wel


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Whaha ;D Go Stephen King


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fayan schreef:
    _O_


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ... Epic.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry? Volgens mij, moet hij nog maar eens de twilight boeken gaan lezen want hij zegt iets wat gewoon niet waar is. En ja, ik ben een twilight fan maar dat is gewoon bullshit want Twilight gaat over meer dan hoe belangrijk het is om een vriendje te hebben.


    Physics is awesome

    Ugh, natuurlijk. Topic 2873484 over hoe slecht Twilight is vergeleken met Harry Potter. Point taken, just move on dude.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Amen.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Eyes schreef:
    Sorry? Volgens mij, moet hij nog maar eens de twilight boeken gaan lezen want hij zegt iets wat gewoon niet waar is. En ja, ik ben een twilight fan maar dat is gewoon bullshit want Twilight gaat over meer dan hoe belangrijk het is om een vriendje te hebben.


    Waar gaat het dan nog meer over? :'D
    Want ik heb de Twilight boeken gelezen, meerdere keren.
    I agree with the awesome writer above.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eyes schreef:
    Sorry? Volgens mij, moet hij nog maar eens de twilight boeken gaan lezen want hij zegt iets wat gewoon niet waar is. En ja, ik ben een twilight fan maar dat is gewoon bullshit want Twilight gaat over meer dan hoe belangrijk het is om een vriendje te hebben.


    Agree. En ik ben ook een HP fan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    *probeert haar mond dicht te duwen* Waar het nog meer over gaat?! Over vriendschap, over nieuwe mensen leren kennen, over dierbaren verliezen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Sommige mensen denken dat de Twilight-serie geen serieuze boeken zijn en er geen serieuze dingen gebeuren en dat het alleen maar om liefde draait. Maar dat is helemaal niet waar, Nieuwe Maan is best een heftig boek om te lezen omdat Bella zo erg met haar emotie's worstelt


    Physics is awesome

    All hail the KING!

    LostPromises schreef:
    Ik mag Stephen King wel


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    denk lekker wat je wilt. Falende mensen hiero.


    There's a star in you.. RIP Campbell

    Eyes schreef:
    *probeert haar mond dicht te duwen* Waar het nog meer over gaat?! Over vriendschap, over nieuwe mensen leren kennen, over dierbaren verliezen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Sommige mensen denken dat de Twilight-serie geen serieuze boeken zijn en er geen serieuze dingen gebeuren en dat het alleen maar om liefde draait. Maar dat is helemaal niet waar, Nieuwe Maan is best een heftig boek om te lezen omdat Bella zo erg met haar emotie's worstelt

    Take it easy doll. Non-Twilight fans zien het zo, dat Twilight alleen over een meisje gaat die obsessed is met haar vriend. Zo zie ik het ook, want ik ben ook geen Twilight fan. Maar ik begrijp dat als je super veel van de verhalen houdt, je ook er meer in ziet zoals vriendschap enzo.
    Mensen die niet van Harry Potter houden, zien het als een paar heksen, een jongen die alles mee maakt, een heel boel gehuil en bla. Maar HP fans zien er meer in. Zoals vriendschap, moed, dierbaren en familie etc.
    Het is maar een mening, keep your cool.