• Vandaag was ik bij een meeloopdag 'Creative Writing' van de kunstacademie ArteZ in Arnhem. Ik vond het superleuk en ga ook zeker aan de selectie meedoen, al is de kans niet erg groot dat ik toegelaten wordt (er worden namelijk maar 20 mensen toegelaten), maar ik wil het zeker proberen!
    Maar nu vraag ik me af, zijn er hier op Q. mensen die vandaag ook bij de meeloopdag waren of misschien zelfs deze opleiding doen? Zo ja, hoe vonden/vinden jullie het? (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ken iemand, ik ken diegene niet super geweldig goed, maar die wil er ook heen.


    26 - 02 - '16

    Ik ben daar drie jaar geleden geweest toen ik nog niet wist wat ik wilde doen. Artez vond ik ongelofelijk boeiend, maar niet voor vier jaar. Zo'n school past niet bij mensen die van nature een chaotische geest hebben, like me. Ik mag daarin best een autist wezen, maar ik heb toch enige afbakening nodig en geen omgeving die er uit ziet als een kunstentoonstelling. Voor even lijkt me dat heel boeiend, maar geen vier jaar. Chaotische geest en een chaotische omgeving is in mijn geval echt een dooddoener.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom doe je niet eerst een vooropleiding? Dan heb je meer kans om binnen te komen. En dan ben je ook weer een jaartje ouder, want ze vinden je heel snel 'te jong'.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nice! Ik zit op school tegenover ArtEZ. Ik wil misschien naar de kunstacademie, maar ik denk niet in Arnhem. Verder heb ik nog geen ervaring, sorry.


    Tijd voor koffie.

    Ik woon in Arnhem! En ben al meerdere keren bij Artez geweest met school en met open dagen maar ik heb nog nooit gekeken bij Creative Writing sorry..


    Shit happens but pee happens a lot more.