• Afgelopen zaterdag heb ik mijn verjaardag gevierd en ik heb veel bonnen gekregen voor bijvoorbeeld de Etos. Ik kan in ieder geval weer make-up in gaan slaan.:9~
    Wat ik sowieso wil, is een goede mascara. Ik had een super goede, maar die ben ik kwijt geraakt. /failure.

    Ik wil er graag eentje die betaalbaar is, maar ook écht goed is. Ik heb er een aantal die mijn wimpers wel donkerder maken en een beetje langer, maar echt volume is er niet. Bovendien lijkt het net alsof mijn wimpers een meter uit elkaar zitten. :'D
    Dus bring it! *O*


    everything, in time

    Ik heb Catrice lashes to kill volume mascara, die waterproof is.
    Hij is betaalbaar en ik vindt hem goed c:. Mijn wimpers worden er wel langer door, maar niet te veel, omdat ze al aardig kort zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb er een met van dat witte spul en zwarte spul en eentje van Essence, maar die is niet echt heel goed. Ik gebruik die meestal als tweede laagje.
    Ik weet het, beetje vaag,

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:48 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ik gebruik het nog niet :'D


    •*• Lululu •*•

    Ik heb van de essence, met een best wel dikke borstel. Weet zo niet welke, maar ik vind 'm wel goed. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik hou van de one by one mascara van volgensmij maybeline maar ik heb hele makkelijke wimpers dus

    SecretDoor schreef:
    Ik heb Catrice lashes to kill volume mascara, die waterproof is.
    Hij is betaalbaar en ik vindt hem goed c:. Mijn wimpers worden er wel langer door, maar niet te veel, omdat ze al aardig kort zijn.


    Shoganai i ne~

    Ik heb een hele fijne van Elizabeth Arden, maar die verkopen ze daar niet c:
    Vraag het anders aan iemand van de Etos, ze geven echt goed advies!


    i put the fun in funeral


    Ik vind Maybeline echt een geweldig mascara merk, maar misschien niet echt voor volume, dus ik zal hem maar niet aanraden voor jou xd
    Mijn ma heeft er een van L'oreal die ik wel goed vind maar niet zo veel volume, voor volume is wrs de beste dat ik weet een andere van L'Oreal, Architect 4D ofzo, ik was net gaan zien maar het staat er niet meer zo goed op ;3
    Maar die is echt geweldig voor volume, weinig lengte wel, dus ik zou er sws een van degene die je nu gebruikt ook nog blijven gebruiken.
    Hij is wel redelijk duur, bijna 20 euro dacht ik.


    effort never betrays you

    Ik zie allemaal Essence en Catrice staan, maar ze heeft bonnen van de Etos... :')

    Ik zou zeggen Miss Sporty, die hebben wel redelijk goede mascara's voor een enorm lage prijs. Anders weet ik het niet bij de Etos, de rest is duurder.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb zelf scandal eyes en day2nite


    26 - 02 - '16

    Ik heb altijd colossal volum express waterproof van Maybelline, die is fijn en wel best duur, maar hij is vaak in de aanbieding. Als reservemascara heb ik altijd lashes to kill van Catrice.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb die van Maybelline gehad, die paarse, die is supergoed.


    None but ourselves can free our minds.

    Het verschilt echt per persoon. Ik heb altijd Colossal van Maybelline, maar mijn zusje gebruikt daar die falsies ofzo van, die paarse. Zij vind die van mij vreselijk en ik die van haar haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een Curl mascara van New York Color. Doordat je je wimpers omhoog krult krijgen ze er een enorme volumeboost van! En hij was maar 2 zoveel geloof ik.


    Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them. ~ Shakespeare

    Etos heeft van zichzelf ook hele goede mascara's. deze zijn betaalbaar maar hebben ook zeker een goed effect. zelf gebruik ik Bourjous, die is ook bij de Etos te verkrijgen. ik zou niet kijken bij de L'oreal, Rimmel London, Maxfactor. dit zijn duurdere merken die bij de mascara's eigenlijk hetzelfde effect geven als de goedkopere 'B' merken zoals miss Sporty en het Etos eigen merk. Het is dus ook zeker niet zo dat etos mascara's slechter zijn wat veel mensen denken. Alle etos eigen producten van medicijnen tot make-up remover moeten aan een bepaalde standaard voldoen. Maybelline heeft ook goede mascara maar ik zelf ben hier geen groot fan van. Vraag even om advies en verzin goed wat voor resultaat je wil hebben. Ik zelf vind Bourjous een aanrader en dan heb ik de hardroze. sommige mensen vinden deze klonterig of vinden dat hun wimpers er door afbreken maar hier heb ik zelf geen last van. zelf vind ik ook de "rubbere" elastische borsteltjes fijner aangezien ik hierbij het gevoel heb dat ik meer wimpers bereik. Naja hoop dat je er wat aan hebt! en kijk ook even in het etos boekje want er zijn vaak wel mascara's of make-up merken in de aanbieding.

    Jaa, ik werk bij een Etos haha.