• Hoi iedereen!
    Ik heb al veel abonnementen op van alles, maar ik zoek nog steeds nieuwe stories.
    Ik ben aardig kieskeurig :$
    Ik wil graag:
    - 1D story (waarbij ze niet bestaan, anders niet)
    - Fantasy story
    - HP story

    Ik wil geen
    - JB stories
    - HG stories
    - DM stories
    - Hele realistische stories

    Ik weet dat ik al een heleboel reacties heb gehad, maar ik zoek nog steeds.

    Alvast bedankt!

    Xxx Iris.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:29 ]


    Nypmh > Yaspis

    Ik heb wel een Bieberstory voor je.
    Lipfinity - Bieber.


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    Enjoy!:)


    Ik heb nu tien hoofdstukken, dus is hij makkelijk bij te lezen;)

    -xXx- nachtkat


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje


    Chasing goals.


    In your heart I found mine. Fill me with your life. Boy, you make it hot on your red planet. Turn it up on your red planet. In your eyes I see truth. I'm so connected to you. Can I make a stop on your red planet? Turn it up on your red planet.



    Mama told me not to waste my life. She said: “Spread your wings, my little butterfly. Don’t let what they say keep you up at night. And they can’t detain you, ‘cause wings are made to fly.” And we don’t let nobody bring us down. No matter what you say, it won’t hurt me. Don’t matter if I fall from the sky. These wings are made to fly.



    •© Harmon & Clonmel


    •Little Mix bestaat (nog) niet•
    •One Direction bestaat•
    Soundtrack
    Trailer
    •Neem een abo; wij waarschuwen niet•
    •Kudo’s en reacties motiveren ons•
    •Nederlands geschreven & gesproken•
    •We posten deze story alleen hier,
    dus als je hem ergens anders ziet,
    waarschuw ons even please•
    •Begint biij 15 abo’s•


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    You Changed my Life Ft. Zarry



    Besides looking handsome on pictures and being friend I feel more for you,but also for her. You make me weak.......



    Having fun is what we do. Please stay......

    You love fantasy?
    Heb wat fantasy story's op mn profiel staan. Met I'm coming home ben ik nu bezig, de rest zal ooit verder aan geschrwven worden. Upload alleen niet zo vaak wegens tijdgebrek en ben albehoorlijk ver.
    Ook heb ik nog een verzamelstory waarin ook veel fantasy SA's te vinden zijn :)
    Zou het leuk vinden als je ewn kijkje zou willwn nemen.


    Stenenlikker

    Tale as old as time
    Tune as old as song
    Bittersweet and strange
    Finding you can change
    Learning you were wrong



    Beauty and the Beast

    Adam Gold is de rijkste en arrogantste man van de Provence. Hij heeft grote invloeden op het Franse plattelandsdorp en alle inwoners walgen van deze verbitterde jongeman. Als op een koude winternacht een oude vrouw aanbelt, lijkt alles nog normaal. Maar dat bleef het niet lang. Deze oude vrouw was een tovenares en ze smeekte Adam om onderdak voor het noodweer. Adam weigerde haar met zulk bruut geweld, dat de tovenares hem in een lelijke man veranderde. Een afschuwelijke man, een beest. De vloek zal enkel kunnen verbroken worden op het moment dat hij op iemand verliefd wordt en diezelfde persoon ook op hem verliefd wordt. Als dit niet gebeurt voor zijn 21ste verjaardag, de dag dat het laatste rozenblaadje van de magische roos van de tovenares valt, zal hij voor altijd als Beest moeten leven. Belle woont samen met haar vader Maurice in boerderij in de Provence. Ze hebben een kleine boekwinkel waar het hele dorp hun boeken koopt. Iedereen vind Belle nogal raar doordat ze altijd leest en daardoor wordt ze vaak verstoten door de andere dorpelingen. Behalve door Gaston. De sterkste en opvallendste man van het dorp. Hij is verliefd op haar maar Belle niet op hem. Wanneer Maurice voor nieuwe boeken het dorp uit moet, verdwaald hij en komt hij uit bij het paleis van Prins Adam. De dienaren van Adam zijn uitermate vriendelijk tegen Maurice maar Adam moet niets van deze vreemdeling hebben en sluit hem op in één van zijn kerkers. Belle wordt ongerust en gaat op zoek naar haar vader. Een besluit die haar voor altijd bij zal blijven.

    [!] Wijkt enorm af van de verhaallijnen van Disney en Once Upon A Time omdat ik er mijn eigen versie van wil maken. [!]


    Chaos is a ladder.

    Je leesvoer!


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Mad Man. • One Direction.

    "If a random Mad Man stole all our fans, how would we get them back?"



    "I would probably... become Vas Happenin' Man and save 'em all!" -Zayn
    "Throw Sherbert on him." -Louis
    "Make him watch Peppa Pig!" -Niall




    But, what if a random Mad Man really kidnapped their fans?
    What would they do?






    | One Direction bestaat. | "Time is Running Out." |
    | Nederlands geschreven. | Nederlands gesproken. |


    You are what you love, not who loves you.


    ''50 an hour'' • Zayn Malik



    Waardeloos
    Is een woord om me te beschrijven.

    Gebruikt
    Is een ander

    Gekocht
    Mijn beroemde lijn? ''50 per uur.''

    In realiteit, dat was alles wat ik was. Waardeloos van het gebruikt worden voor een man zijn plezier.

    En wie had gedacht dat gekocht worden mij kon redden?


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)