• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mijn topics)


    Bowties were never Cooler

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sylvesti schreef:
    (Mijn topics)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sylvesti schreef:
    (Mijn topics)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Jawaad Malik
    Omdat ik het smsje van Niall las, had ik niet door dat Louis wakker was geworden. 'Blijf, maar liggen, ik doe het wel.' Ik drukte een klein kusje op zijn lippen en stapten uit bed. Louis zijn telefoon lag op de stoel, waar ook zijn kleding overheen hing. Aangezien Louis zelf vroeg of ik wilde kijken ontgrendelde ik zijn telefoon en zuchten toen ik de afzender van de sms zag. Ik kroop voorzichtig weer naast Louis, terwijl mijn ogen over de regels gleden. Mijn ogen werden groot en ik keek van de telefoon naar Louis en weer terug. 'Zeg me dat Niall is doorgedraaid.' Ik keek Louis onderzoekend en en duwde de telefoon onder zijn neus. 'De echte jou leert kennen? Niemand die weet hoe het echt zit?' herhaal ik de worden uit het smsje. Ik snapte het niet. Als iemand Louis kende, was ik het wel. Toch?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 23:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik wreef in mijn ogen en deed toch weer de moeite om te gaan zitten. Zayn had snel genoeg door dat ik ook wakker was geworden, en glimlachte daardoor even. 'Dankjewel.' Toen Zayn het bed uitstapte, leek alle warmte ook wel verdwenen te zijn. Toch besloot ik er even niets van te zeggen en volgde zijn bewegingen. Een vragende blik wierp ik naar Zayn toen hij waarschijnlijk zag van wie de afzender was. Dat leek me wel het meest logische. Dicht kroop ik weer tegen het aan toen Zayn weer voorzichtig naast me kroop. ''Wat is er aan de hand dan?' Vroeg ik waardoor ik toch even opkeek en toen zijn grote ogen me pas opvielen. Zijn onderzoekende blik maakte me een beetje bang en las snel het smsje door. Ik snapte er echt helemaal niets van. 'Ik het werkelijk geen idee waar Niall het overheeft. Iedereen weet hoe altijd alles echt zit, en daarbij; als iemand mij echt kent, ben jij het wel. Jij bent degene die echt, maar dan ook echt, alles weet.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Even bleef ik argwanend kijken. Was Niall dan echt zo sneu om tussen ons te gaan stoken? Ik zuchten en sloot mijn ogen even. Ik geloofde Louis. Hij was mijn grote liefde en ik die van hem. We zouden samen oud worden. Hij zou geen geheimen voor me hebben. Dat hoopte ik tenminste. Ik Weet niet waar je over hebt en als je alleen maar kan stoken, kun je ons beter met rust laten. ik legde de telefoon aan de kant en besloot er nu echt geen aandacht meer aan te besteden. Ik duwde mijn neus tegen die van Louis en sloeg voorzichtig mijn arm om zijn middel. 'Ik wil niet dat je geheim voor me hebt.' Fluisterde ik zacht en kuste zacht zijn lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik viel bijna voorover toen Serena me aan mijn arm naar haar toe trek, maar kan net op tijd mijn hand neerzetten. Ik gaf haar een kusje terug en grinnikte. 'Pff, verwent hoor.' grijns ik en druk nogmaals mijn lippen tegen die van haar, waarna ik toch het dienblad voor haar pak en deze op haar schoot zet. Ik ga weer in klaarmakerzit zitten en leg Puck tussen mijn benen. Het kleine meisje gaap en sluit haar oogjes als ik over haar buikje kriebel. Ik pak een glas en neem een slok om hem daarna terug te zetten. Ik keek weer op de klok en maakte mezelf alleen maar zenuwachtig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Zijn argwanende blik liet me nog dichter tegen hem aankruipen en verstrakte mijn greep iets. Ik wilde niet dat Zayn dingen zou geloven die niet waar waren en dat er zo ruzie zou ontstaan. 'I'm in love with you and all your little things. Ik verberg dan ook helemaal niets voor je.' Zei ik zachtjes en sloot opnieuw ook mijn ogen. Deze jongen betekende te veel voor me om dat te doen. Zacht drukte ik een kusje op zijn lippen, hopende dat Zayn me dan ook echt zou vertrouwen. Ik knikte langzaam bij zijn woorden. 'Weet ik, en dat heb ik ook niet. Als iemand alles weet over mij dan ben jij het wel.' Zei ik met een kleine glimlach.

    ( waarom gaat de pauze zo snel. Uhg wiskunde toets)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik glimlachten ligt en knikten. Ik geloofde hem. Zachtjes streelde ik Louis zijn wang en keek ik hem aan. 'Voel je, je al wat beter?' Vroeg ik. Eigenlijk wilde ik gewoon zo snel mogelijk naar huis. ons verstoppen voor de rest van de wereld, alleen met zijn tweetjes. Misschien had Niall wel een beetje gelijk en was ik geobsedeerd door Louis en interesseerde de rest me nog maar weinig. Maar ik kon er niets aan doen. Deze jongen maakte me zo gelukkig en meer had ik gewoon niet nodig. En misschien lag het ook wel gewoon aan Niall. want met Harry gister ging het ook goed. Zachtjes kuste ik Louis opnieuw. Ik wilde niet meer nadenken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Een echte glimlach verscheen op mijn toen Zayn knikte. Blij dat hij me wel geloofde. Ik wist niet wat ik zonder deze jongen moest beginnen. 'Bij jou in de buurt altijd. Het kaakt niet uit hoe erg is.' Antwoordde ik zacht. 'Dus als het aan mij ligt kunnen we gewoon naar huis. Thuis gaat het toch sneller beter dan hier.' Het was wel de waarheid en daarbij was het daar ook een stuk gezelliger. Maar samen met Zayn maakte me het eigenlijk helemaal niet uit. Die jongen zorgde ervoor dat het altijd overal gezellig was. Ik hield echt heel veel van deze jongen. Ik wreef in mijn ogen en was toch nog steeds moe. Het was me dan ook allemaal teveel deze dagen. Gister en dan vandaag. Zachtjes kuste ik Zayn terug. Ik zou echt in herhaling vallen als ik in herhaling vallen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    'Ik ga de dokter halen.' Mompelde ik tegen Louis zijn lippen aan. Ik wilde zo snel mogelijk naar huis. Nu maar hopen dat ze hem lieten gaan. Ik stapten uit het bed en liep de kamer uit. Even was ik uit mijn doen en staarden ik de gang door. Waar ging ik een dokter vandaan halen? 'Ik wilde net komen kijken.' Geschokken draaide ik me om en dezelfde arts als eerder deze ochtend stond plots voor mijn neus. Ik moest even bedenken wat ik ook al weer aan het doen was, maar wist het al snel weer. 'Hij is wakker en voeld zich beter.' Mompelde ik. De dokter knikten en liep voor mij de kamer weer in. 'Zo, meneer Tomlinson, kort maar effectief dutje. We gaan even kijken of alles stabiel is en dan is het klaar.' Ik glimlachten. Blij dat alles weer goed met Louis ging komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Serena Woods.
    Ik slaak een verontwaardigd kreetje. 'Dat heeft niets met verwend te maken, meneer Styles. Dat heeft er gewoon mee te maken dat je aardig moet zijn en mij moet helpen.' Ik zet het kussen recht tegen de bedrand aan, om er vervolgens tegen aan te gaan zitten en Harry zet dan al snel het dienblad op mijn schoot. Glimlachend kijk ik toe hoe hij Puck tussen zijn benen legt en binnen de kortste keren heeft ze haar oogjes gesloten. Ik volg zijn blik, als ik zie dat hij naar de klok kijkt. 'Niet aan denken, oke? Je hoeft je pas vanmiddag zorgen te maken. En nu eet.' Ik haal het dienblad van mijn schoot af en zet het tussen ons in, zodat Harry er ook wat makkelijker bij kon.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    'Hmm, ik hou dit genoeg wel tegoed van je.' Zei ik zachtjes. Ik snapte zijn reactie wel, want wilde zelf ook zo snel mogelijk naar huis toe. Maar jammer genoeg lag de keuze niet bij ons. De dekens sloeg ik rond me toen Zayn uit het bed stapte en de kamer uitliep. Hij nam echt de warmte mee, of was de warmte. Het is hoe je het bekijkt. Ik staarde naar de deur, wachtende tot deze weer openging en Zayn terug was met de dokter. Dit was gelukkig sneller dan verwacht. 'Yes, maar denk u dan eerder degene achter u daarover moet denken. Maar klinkt goed.' Ik ging met ietwat moeite overeind zitten. Ik hoopte echt dat we dan mochten gaan en dat alles goed was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer