• Hee :]]
    Ik zit met een nogal groot probleem..
    Ik ben namelijk een perfectionist :]
    Nu zien veel mensen daar niet echt iets ergs in, en het is eigenlijk ook iets wat handelbaar is, maar het knaagt echt aan je.
    Voorbeeld:
    Ik deed ongeveer 2 weken geleden een IQ test. 100 kwam eruit, [precies gemiddeld n_n] 112 verbaal, en 86 hoe dat andere ook mag heten. 86, dat is dus onder gemiddeld. Hoe dat komt, is dus door het feit dat ik alles goed moet doen. Zo moest ik bijvoorbeeld allemaal tekentjes tekenen. En omdat ik ze echt precies moest doen, kwam ik dus niet zo ver.. Als ik dit niet had, zou ik gemakkelijk 120 kunnen halen..
    Dit gaat dus ook echt zo ver, dat het zelfs invloed heeft op mijn brood! [Alle hoeken moeten besmeerd zijn. Geen lege plekken, en het moet goed gesneden. Mes moet schoon na afloop, en geen smeersel aan de randen.]
    Ook op mijn piano spel. [Doe ik het niet goed, moet het overnieuw. Als dit niet lukt, speel ik niet.]
    Schrijven. [Hoofdletters, geen spelling fouten.]
    En hierdoor stoor ik me ook aan alles!
    Aan elke kleine beweging die er gemaakt worden..
    Wie hebben dit ook?
    xx


    all I want for christmas is a girlfriend

    OMG ZO LAAT AL Ö
    Niet op gelet XD
    Maar er zijn vast wel meerderen die dat hebben, die zijn nu alleen pitte
    ik zal morgen ff googlen hoe je er van af kunt komen :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Oké, bedankt x3
    [even tussen door: het is al drie kwartier 12u geweest hoor x3]
    Maar ik denk ook niet dat ik de enige ben, en dat ze inderdaad, allemaal liggen te pitten, of gewoon niet reageren :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Dus.
    Wie deelt mijn probleem?


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik heb ook zo'n tijden dat alles perfect moet zijn. En meestal hem ik dat dan bij mijn verhalen maar in het echte leven ook steeds meer en meer.

    Soms zo irritant


    everything you imagined, and more...

    Ik heb hetzelfde, maar dat komt omdat ik een ziekte heb

    Dat met het schrijven heb ik ook, maar zou het niet kunnen dat je zo'n ziekte hebt?


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik ben ook een perfectioiste en ik weet hoe vervelend kan zijn, je kunt soms echt gek worden van de stomste dingen, bv. een poster die een beetje scheef hangt fsua x.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Precies.
    Welkom bij de club. Ik heb precies hetzelfde. : (


    I recycle my thoughts.

    Ik heb het niet
    ik ben een echte sloddervos :X


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Dat is niet perfectionistisch, maar iets van dwang... ik weet niet. Uhm... zoek eens op op internet.

    Dat is niet perfectionistisch, maar iets van dwang... ik weet niet. Uhm... zoek eens op op internet.

    Nee dat is toch echt perfecitonisme :]
    Dat met dwang, is als je echt helemaal flipt als iemand iets niet doet, zoals jij wilt. Bijvoorbeeld, Je zet het zoutvaatje aan de rechterkant van de tafel. Iemand pakt het, gebruikt het, en zet het aan de linkerkant terug. A;s je dus een dwang neurose hebt [wat tegenwoordig anders heet] kan je daar helemaal niet tegen, en moet het zoutvat weer aan de rechterkant.
    Ik heb het anders.
    Ik heb wel een lichte vorm van dwang neurose, dus wat meer dan gemiddeld, maar ik ben toch meer perfectionist :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ow, ik begrijp je probleem helemaal, een vriendin van me is ook zo

    en zei leert echt zo veel tot ze er bij neervalt, gewoon omdat ze alles zo perfect wil, en ze leert dus zo veel en haalt enorm goede punten, maar eigenlijk is ze niet gelukkig =(

    Ow, ik begrijp je probleem helemaal, een vriendin van me is ook zo

    en zei leert echt zo veel tot ze er bij neervalt, gewoon omdat ze alles zo perfect wil, en ze leert dus zo veel en haalt enorm goede punten, maar eigenlijk is ze niet gelukkig =(

    Ja dat heb ik ook soms :]
    Echt vreselijk irritant is dat..


    all I want for christmas is a girlfriend

    achja,, ieder zijn probleempjes,
    als je jezelf er echt aan stoort moet je eens proberen alles fout te doen ofzo xD


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    (...)
    Hoe bedoel je?
    Het begon vanzelf, heb het eigenlijk mijn hele leven al. Maar ik word dan ook gepest sinds de kleuter klas, dus ben praktisch mijn hele leven al onzeker, en dat is vaak de oorzaak van dit soort dingen :]]
    En er is niet echt iets wat ik er aan kan doen, behalve gewoon proberen, en vooral durven fouten te maken.
    Wat nu dus niet echt lukt >.<


    Achjah, ik ben vaak bang dat ik alles fout doe juist :O niet dat ik er echt meer op let. Maar probeer het is expres fout te doen, zoals met die boterham, ofzoo xD Doe er te veel beleg op bijv..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.