• Hallo, Welkom bij de eerste Middle-Earth games! Deze games gaan over Elfen,Mensen,Dwergen en Hobbits die de strijd met elkaar gaan in de Arena. Deze Elfen,Mensen,Dwergen en Hobbits komen uit:
    -Rivendell
    -Mirkwood
    -Edoras
    -Moria
    -De Gouw
    -Minas-Thirth
    Er zullen dit jaar 6 jongens en 6 meisjes tussen de 12 en 17 (voor elfen 120 tot 170) jaar zijn. Iedereen heeft zijn eigen voor en na delen in de Arena. Er zullen ook wapens zijn. En genezend kruid en medicijn. Er zullen ook kleine voedingswaren bij zitten zoals bessen maar kijk uit er zitten ook giftige bij. In de Hoorn zullen ook medicijnen en voedingswaren liggen. Ook liggen er rugzakken. En op een moeilijk bereikbare plek ligt een zoet water beekje helemaal vers! Waar ook vissen in zwemmen. In de Arena zullen ook dieren zijn. Maar niet dieren die makkelijk te vangen zijn. Er zijn een paar Wargs in de Arena (Wargs zijn een soort wolven maar heel gewelddadig) Sommige Tributen zullen ook vrienden zijn. Het zal een pittige strijd worden met verdriet en kinderen die bang zullen zijn.
    Succes Tributen!

    -Rivendell
    -Meisje: Gereseveerd door Kwijt Elf tot Dinsdag 5 maar 20:55
    -Jongen:

    -Mirkwood
    -Meisje: Merewen Greenleaf
    -Jongen:

    -Edoras
    -Meisje:
    -Jongen:

    -Moria
    -Meisje:
    -Jongen:

    -De Gouw
    -Meisje:
    -Jongen:

    Minas-Thirth
    -Meisje:
    -Jongen:

    (Je mag kinderen van de mensen van LOTR mee laten spelen Maar het mag ook onbekende personen.)

    Invul lijstje:
    -Naam:
    -Leeftijd:
    -Ras:
    -Familie:
    -Plaats:
    -Uiterlijk: (Mag foto hoeft niet)
    -Wapen:
    -Innerlijk:
    -Geslacht:
    -Extra:

    Hoe zit de Arena er uit?
    De Tributen zullen in een kring rond de hoorn worden geplaatst.
    De Arena is heel groot met verschillende gebieden.`
    Bij de hoorn is een groot groen grasveld met hoge en lage heuvels.
    Als je langs de heuvels bent zal links van de Tributen een bos liggen met bomen en een paar kleine riviertjes.
    Rechts licht een lange hei van geel gras en soms een boom. Er zal snel brand komen als het iets te warm is.
    Als je door het bos of de hei bent kom je bij sneeuw bergen en sneeuw vlaktes. Het zal er ook erg koud zijn bijna onmogelijk om er te overleven.
    Maar bij de sneeuw kun je wel water smelten maar niet al het water is goed om te drinken. Sommig water is ook giftig waar je erg ziek van word en soms ook dood aan gaat. Als je langs de sneeuwbergen en vlakte bent komt er een zout water zee dat niet eindigt.
    Ik hoop dat je nu een beetje een idee hebt hoe het eruit zal zien.

    Wat ligt er in de hoorn?
    -Medicijn
    -Wat voedsel
    -Wapens
    2x boog en 2 x 12 pijlen
    3 zwaarden
    2 dolken
    5 rugzakken met: Touw, Wol, Naald en wat draad, een fles ,Een beetje medicijn en een potje met fruit.

    Regels:
    -Vermoord geen tributen door toestemming van de eigenaar of mij.
    -Respecteer de andere.
    -5 regels of meer schrijven.
    -Niet meer dan 3 personage's
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan
    Veder gewoon respectvol voor elkaar zijn!


    Vragen of ideeën? Stel ze maar!

    Succes iedereen!








    We beginnen bij de 3 minuten voor ze de Arena in gaan.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 12:43 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    -Naam: Merewen Greenleaf
    -Leeftijd: 130 (13)
    -Ras: Elf
    -Familie: Vader: Legolas Greenleaf (1542) (36), Broer Arali Greenleaf (180) (18)
    -Plaats:Mirkwood
    -Uiterlijk: (Mag foto hoeft niet)


    -Wapen: Pijl en Boog
    -Innerlijk: Merewen staat voor veel mensen klaar, Ze houd erg van de verhalen van der vader toen hij in het fellowship zat, Als ze iemand niet mag dan mag ze die gene ook echt niet. Ze wil graag de gene die ze lief vind altijd helpen maar als dat niet doet word ze ook boos op zich zelf. Merewen maakt niet snel vriendinnen of vrienden. Ze leert ook snel maar dat doen elfen vaak wel. Ze houd ook erg van piano spelen. En in het bos met haar pijl en boog schieten. Al vind ze het wel moeilijk om dieren neer te schieten. Vooral baby dieren. Merewen is soms wel druk dan neemt haar vader er mee naar buiten en dan gaan ze samen rennen. Merewen is dan ook prinses van Mirkwood maar ze is echt geen meisje meisje.
    -Geslacht: Meisje
    -Extra: -

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 18:43 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Niemand meer?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ik wi lgraag het meisje van Rivendell reserveren. Elf.


    Tijd voor koffie.

    Okay!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    -Naam: Itarildë Ciryatan
    -Leeftijd: 160 Jaar - Ze ziet eruit als een Zestien-jarige.
    -Ras: Elf
    -Familie:
    -Plaats: Rivendell
    -Uiterlijk:
    -Wapen: Het liefst Pijl en Boog. Anders kan ze het best met een zwaard omgaan.
    -Innerlijk:
    -Geslacht: Vrouwelijk
    -Extra:

    Ik maak hem af zodra ik meer tijd heb, maar ik wil hier graag de tijd voor nemen ;P

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 20:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Oke Kwijt! Neme je tijd maar hoor! Ben al blij dat je mee doet!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Je bedoeld 3 dagen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    O ja XD 3 uur is erg weinig


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Niemand veder?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Nee, er stond dat je maar 3 uren kreeg en katdinges kreeg 3 dagen(cat) Het is 3 dagen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    :O nIEMAND MEER SNIK SNik


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ik denk niet dat het voor mij een goed idee is om mee te doen. Maar het topic ziet er ook niet bepaald aantrekkelijk uit, moet ik zeggen. Je stoot mij bijvoorbeeld af door alles te onderstrepen. Dat geeft me een reden het niet te lezen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    :( En nu dan?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Ik denk dat het aangeraden is om eerst aan een aantal RPGs mee te doen. DAn gaan mensen zich ook sneller inschrijven, als ze weten dat je goed kunt RPG'en


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried