• Ik en mijn vriendje (LogitG27) zijn ondertussen al 9 maand en bijna 3 weken samen. We hebben elkaar via quizlet ontmoet!
    Hij woont in Nederland en ik in België, beide niet bepaald aan de grens. We kunnen elkaar dus niet zo vaak zien. Normaal gezien proberen we om de 14 dagen, maar dat is nu al 2 keer na elkaar mislukt. In September duurde het een maand voor we elkaar zagen en nu opnieuw moesten we een maand wachten. Daarom hebben we even een moeilijkere periode gehad, maar we zijn van elkaar blijven houden! Dat doen we voor altijd en eeuwig!
    Nu zijn we aan het aftellen tot de herfstvakantie, dan blijft hij van vrijdag tot de week erna zondag bij mij!!
    Via deze manier wil ik hem bedanken. Hij is er altijd voor me geweest. Altijd als het wat minder ging, zelfs als hij het zelf moeilijk had.
    Mensen zeggen dat lange-afstandsrelaties niet werken, maar volgens mij hebben we het tegendeel ondertussen al bewezen en dat zullen we blijven doen ook!

    Voor mijn schatje die zo thuis komt:
    Ik hou van jou!!!!! Ik kan niet wachten tot ik je weer terug kan zien! Samen maken we er weer een geweldige vakantie van. I love you!!
    Bedankt voor alles!! (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    no hate

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 15:19 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aahw wat lief, en leuk ook dat jullie mekaar via Quizlet kennen! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd?


    i put the fun in funeral

    Aw wat lief, leuk om te zien dat je zo gek op hem bent! Ik heb ook een lange afstand relatie en zie hem ook pas rond de 2/3 weken. Maar liefde overwint he ;D ^^


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Vertigo schreef:
    Aw wat lief, leuk om te zien dat je zo gek op hem bent! Ik heb ook een lange afstand relatie en zie hem ook pas rond de 2/3 weken. Maar liefde overwint he ;D ^^

    precies, we houden gewoon vol
    veel geluk nog verder met jouw relatie :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Enne wat is zijn usernaam?
    En gefeliciteerd ook natuurlijk *O*


    -

    Minions schreef:
    Enne wat is zijn usernaam?
    En gefeliciteerd ook natuurlijk *O*

    LogitG27 :3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb ook een lange afstandsrelatie. Spijtig genoeg zien wij elkaar niet zo vaak als jullie, misschien maar 2 keer per jaar. De volgende keer dat ik hem zie is in april. Maar ik ben blij voor jullie (:

    Scheurbeuk schreef:
    Ik heb ook een lange afstandsrelatie. Spijtig genoeg zien wij elkaar niet zo vaak als jullie, misschien maar 2 keer per jaar. De volgende keer dat ik hem zie is in april. Maar ik ben blij voor jullie (:

    oww, dat moet echt moeilijk zijn. Heb echt respect voor jullie dat jullie het kunnen.
    Veel succes


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ach gefeliciteerd ^^ negen maanden is echt best lang.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Awhh, een Quizlet-koppeltje ^^ ik zie mijn liefje ook maximum 2 keer per maand, dus ik weet hoe je je voelt. Maar zo te lezen houden jullie wel echt van elkaar, dus kom je er sowieso doorheen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aw, wat leuk. Ook grappig dat jullie elkaar via Q kennen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb samen met m'n verloofde ook een tijd in een lange afstands relatie gezeten. Van Nederland -> Luxemburg en toen verhuisde hij naar Duitsland, dus Nederland -> Duitsland. 7 tot 8 uur reizen met de trein, dus we konden elkaar maar een paar keer zien.. Gelukkig zat 'ie een tijdje bij z'n vader in Nederland en hadden we elkaar 3 of 4 keer in een paar weken tijd kunnen zien, helemaal op het begin. c: Nu wonen we gelukkig samen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hoi, mede Q-koppel.

    Ik heb ook altijd gehoord dat lange afstandrelaties niet handig zijn, nou meer dan 2 jaar heb ik toch wel bewezen dat het zeer goed mogelijk is :'D Maar het ligt er natuurlijk wel aan de personen zelf. Je moet er wel een bepaalde instelling / persoonlijkheid voor hebben.
    Ik reis elk weekend 7 uur (heen en terug) om bij Nikki te zijn. Vreselijk lang, maar goed, ik heb het ervoor over. :Y)

    Anyway, nog veel geluk samen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat leuk!
    Mijn relatie begon niet echt als een lange afstands relatie maar nu zit mijn vriend bij defensie. Bij vluchtbasis woensdrecht bij hoogerheide. Ergens bij bergen op zoom. Hij krijgt maar eens in de twee weken reiskosten vergoeding dus komt ook pas eens in de twee weken thuis. Deze week heeft hij gelukkig zijn telefoon nog dus spreek ik hem eventjes in de avond maar vanaf volgende week is dat ook niet meer zo helaas. We zijn nu 10 maanden heel gelukkig samen
    Veel geluk jullie 2!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ahw, wat leuk! Gefeliciteerd hé! :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.