• Ik zie net bij laatst gelezen een hoofdstuk van een van mijn story's staan. Toch vind ik het best raar, want die story heb ik al een maand geleden geinactiveerd.
    Heeft iemand enig idee hoe dit kan?


    Bad decisions make good stories.

    Magie. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Magie. :Y)


    Ja, dat vind ik tot op heden ook nog de meest plausibele verklaring!


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Ja, dat vind ik tot op heden ook nog de meest plausibele verklaring!

    Vraag het Rutger anders?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als iemand er toevallig een bladwijzer op had of via google het verhaal zocht en via die link kwam, dan krijgen ze wel dat hij niet meer beschikbaar is, maar kan hij geloof ik nog steeds bij laatst gelezen komen. Dat is de meest logische verklaring die ik voor je heb x'D

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 16:32 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Volgens mij als je je eigen hoofdstuk leest terwijl nog ingeactiveerd staat, heb je ook kans dat hij bij "laatst gelezen" komt, maar dat weet ik niet zeker.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb heel vaak dat ik een interessant verhaal bij laatst gelezen zie en als ik er dan op klik dat hij dan inactief is.


    Your make-up is terrible

    Steroline schreef:
    Volgens mij als je je eigen hoofdstuk leest terwijl nog ingeactiveerd staat, heb je ook kans dat hij bij "laatst gelezen" komt, maar dat weet ik niet zeker.


    Ja, maar ik heb hem niet gelezen de afgelopen tijd, dus dat kan niet. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Yoda schreef:
    Als iemand er toevallig een bladwijzer op had of via google het verhaal zocht en via die link kwam, dan krijgen ze wel dat hij niet meer beschikbaar is, maar kan hij geloof ik nog steeds bij laatst gelezen komen. Dat is de meest logische verklaring die ik voor je heb x'D



    Mmm, dat hoop ik maar. Ik heb hem niet voor niets geinactiveerd namelijk...


    Bad decisions make good stories.